Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. החלפתי מצמדים כאמור בכותרת. השירות היה במסגרת האחריות והוא היה מקצועי ויעיל. הרכב מסוג גולף 2016 עם 31,000 ק״מ.

פורסם
שלום לכולם. החלפתי מצמדים כאמור בכותרת. השירות היה במסגרת האחריות והוא היה מקצועי ויעיל. הרכב מסוג גולף 2016 עם 31,000 ק״מ.

 

עוד נורה אדומה למי שמעוניין לרכוש את אחד מהרכבים של הקונצרן VAG.

ברכב שכמעט לא נסע נאלצו להחליף מצמדים של הגיר הידוע לשמצה dsg7.

פורסם

אה ברור, 2016, אתה והמזל שלך בדיוק פיספסת, כי מ2017 הגירים תקינים ואין יותר בעיות. זהו תיקנו הכל. כדאי לקנות. מחיר עולה-מובילאיי-חינם-עדכון-נוסחא-מחר-מס-עולה-חבל-לפספס.

 

( *תבוא שנה הבאה נגיד לך אותו דבר על 2018 )

פורסם

כמו שדנו פה בעבר, זה לא בעיה ברכב זה בעיה בנהג.

הוא פשוט לא יודע איך לנהוג על DSG.

 

(לפותח השירשור הכל בציניות כמובן)

טסלה 3 2022

פורסם
עוד נורה אדומה למי שמעוניין לרכוש את אחד מהרכבים של הקונצרן VAG.

ברכב שכמעט לא נסע נאלצו להחליף מצמדים של הגיר הידוע לשמצה dsg7.

 

נכון שלDSG שם רע אבל גם הכפולי מצמד של היצרניות האחרות על הפנים.

לפני הרכב הנוכחי הייתי לי קיה סיד 2013 והחליפו לי מצמדים וגלגל תנופה באחריות ב41 אלף ק"מ. לחבר החליפו בפלואנס דיזל ב60 אלף.

 

 

פורסם
שלום לכולם. החלפתי מצמדים כאמור בכותרת. השירות היה במסגרת האחריות והוא היה מקצועי ויעיל. הרכב מסוג גולף 2016 עם 31,000 ק״מ.

 

תוכל לשתף אולי מה היה המחיר הסופי (כולל מע"מ) של החלפת המצמדים ?

פורסם
איך 2016 באחריות?

האחריות היא 3 שנים.

אם רכב עלה לכביש במחצית השניה של שנת 2016, אז הוא עדיין באחריות, לא?

פורסם

היי חברים. הוסבר לי במוסך שכל dsg7 מצוי באחריות ללא הגבלת גיל הרכב ועד 200,000 ק״מ, כל זאת , עד שיהיה פס״ד חלוט. לכן, שילמתי רק על כיוון פרונט סך 261 ש״ח. מטרת ההודעה הייתה ליידע על השירות שקיבלתי במוסך טלנוע שהיה בסדר גמור. להת׳

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...