Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום עברתי לפני שבועיים טיפול לרכב ״180״ אלף עכשיו הרכב עומד על 100 אלף קלומטר מנוע מקורי פשוט הרכב שנת 2010 וכול שנה שהוא טופל הוא רשום על טיפול של 20 40 60 80 וכן הלאה לרכב יש הסטוריית טיפולים במוסך מורשה של מיציבושי הוא טופל רק בחברה ככה שיש היסטוריה עכשיו זה הגיוני שרשום לי טיפול 180 והרכב עומד על 100 כי טיפול של 180 עושים טיפול גדול מחליפים דברים

ובטיפול שעברתי זה רק שמנים

טיפול הבא יהיה ב120 אלף והטיפול יקרא 200 אלף קמ

משהו פה לא הגיוני

פורסם

ברור שלא הגיוני, אבל משתלם למוסך..

שגרת הטיפולים שהרכב עבר, זה כאילו נסעה 20 אלף כל שנה, כאשר בפועל נסע כמעט חצי מזה.

אני הייתי עובר לשגרת הטיפולים שונה - בכל מקרה פעם בשנה מחליף שמן מנוע ומסננים ( שמן, אוויר ומזגן ). ואת הדברים הנוספים, כמו החלפת שמן גיר רציף, לפי הגיל ולא לפי הקילומטראז' ( תבדוק שהוא הוחלף ב 2016 או ב"טיפול 100", ואם לא, תחליף לטובת אריכות ימים של הגיר ) . פלגים לפי הקילומטראז' בפועל, רצועות לפי המצב שלהן.

אולי באמת הגיע הזמן לעבור למוסך מכונאות מקצועי אחר, לא של היבואן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ברור שלא הגיוני, אבל משתלם למוסך..

שגרת הטיפולים שהרכב עבר, זה כאילו נסעה 20 אלף כל שנה, כאשר בפועל נסע כמעט חצי מזה.

אני הייתי עובר לשגרת הטיפולים שונה - בכל מקרה פעם בשנה מחליף שמן מנוע ומסננים ( שמן, אוויר ומזגן ). ואת הדברים הנוספים, כמו החלפת שמן גיר רציף, לפי הגיל ולא לפי הקילומטראז' ( תבדוק שהוא הוחלף ב 2016 או ב"טיפול 100", ואם לא, תחליף לטובת אריכות ימים של הגיר ) . פלגים לפי הקילומטראז' בפועל, רצועות לפי המצב שלהן.

אולי באמת הגיע הזמן לעבור למוסך מכונאות מקצועי אחר, לא של היבואן.

 

פלגים מתי בדיוק מחליפים אני רוצה לדעת ושמן גיר רציף ידוע לך מתי מחליפים

פורסם

פלגים אירידיום מחליפים כל 90-100 אלף קילומטרים , שמן גיר 100 אלף קילומטרים או 6 שנים ( מה שבא קודם ). אם בתיעוד הטיפולים של מוסך לא הוחלף, אז תחליף, ורק לשמן מקורי של מיצובישי - j1/j4 diaqueen ( שלא תהיה מופתע, מדובר ב 1000₪ לשמן, כי זה כ-7.5 ליטרים של נוזל CVT יקר מאוד ). אם לא תחליף או תחליף למשהו אחר ולא מקורי, הגיר עלול להנזק, ואז הסכומים לתיקון יהיו הרבה יותר גבוהים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי לנסר כמו שלך, הוחלף אצלי שמן גיר J1 היה חסר לי ליטר 1 וקניתי בשביל זה גלון 4 ליטר במחיר 500 שקל ולא 1000^^

500 שקלים חדשים בשביל ליטר 1 :(

פורסם

להחלפת נוזל CVT במיצובישי לנסר לא מספיק גלון אחד.

צריך לקנות שני גלונים.

שים לב, לא להוספת ליטר בודד חסר, אלא להחלפה של 7.3 ליטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
להחלפת נוזל CVT במיצובישי לנסר לא מספיק גלון אחד.

צריך לקנות שני גלונים.

שים לב, לא להוספת ליטר בודד חסר, אלא להחלפה של 7.3 ליטרים.

 

 

שהוחלף לי יצא מהגיר 4 ליטר אז החזרנו 4 ליטר חדש

×
×
  • תוכן חדש...