Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלן חברים סובארו אימפרזה 2006, שמתי לב לרטיבות של מים ירוקים ליד פקק הרדיאטור במסילה . לא רואה נזילה מתחת לרכב או ירידה במפלס המים ירוקים .

מסוכן לסוע במצב כזה ?

האם זה דורש החלפת רדיאטור ?

מצרף תמונות .

IMG_20190612_172856.jpg

IMG_20190612_172850.jpg

פורסם

תנסה לאתר מהיכן בדיוק הנזילה. חפש בקצה של צינורות, חפש סדקים בדוד העליון של הרדיאטור . היה לי מקרה דומה וזה היה סדק בדוד. צריך לאתר את המקור ולהחליף.

פורסם

תבדוק מפלסי נוזל קירור במיכל ההתפשטות וברדיאטור עצמו (קודם כל תן למנוע להתקרר ורק אחר כך לפתוח מכסה רדיאטור, אסור לפתוח כשהמנוע חם). כל זמן שהנוזל מגיע עד הקצה ברדיאטור ומעל לקו המינינום במיכל ההתפשטות זה בסדר. אחרת צריך להוסיף נוזל קירור. אם הנזילה היא מזערית אין בעיה. אם תהיה נזילה רצינית אסור לנסוע.

פורסם

אין לך מה לרוץ למוסך סתם ייתכן והרדיאטור תקין וזה נוזל שנישפך בעת מילוי או פתיחה דל הפקק. תעקוב אם יש חוסר בנוזל קירור. גם אם ייתברר שהרדיאטור נוזל אז תיקנה רדיאטור ייצא לך הרבה יותר זול ורק שירכיבו לך אותו.

פורסם
תבדוק מפלסי נוזל קירור במיכל ההתפשטות וברדיאטור עצמו (קודם כל תן למנוע להתקרר ורק אחר כך לפתוח מכסה רדיאטור, אסור לפתוח כשהמנוע חם). כל זמן שהנוזל מגיע עד הקצה ברדיאטור ומעל לקו המינינום במיכל ההתפשטות זה בסדר. אחרת צריך להוסיף נוזל קירור. אם הנזילה היא מזערית אין בעיה. אם תהיה נזילה רצינית אסור לנסוע.

 

בנזילה מזערית יש בעיה..היא הופכת לגדולה עם הזמן.

פורסם
בנזילה מזערית יש בעיה..היא הופכת לגדולה עם הזמן.

נכון, הוא שאל על נסיעה היום עד שיגיע למוסך מחר. לכך התכוונתי.

פורסם

רואים גם רטיבות על המאוורר כך שקשה לומר בוודאות שזה מהדוד העליון של הרדיאטור, מצד שני בתמונה השנייה רואים התחלה של נזילה מ2 הצדדים של הדוד.

עד למוסך אתה תגיע.

×
×
  • תוכן חדש...