Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני כרגע עם תקציב של בין 15-18K אני מתלבט בין סוזוקי סוויפט 2007-2008 לפיגו 207 2011-2012 אני מתלבט מבחינת אמינות ,צריכת דלק וביצועים הבנתי שה207 אמינה אבל הרבה מזהירים אותי כי בכל זאת פיגו... אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים ועל איזה מבניהם אתם ממליצים תודה מראש :)

פורסם

המנוע ב-207 לא שיא האמינות, אבל לא קטסטרופה. אם תמצא רכב שמור עם ק"מ סביר לא תיכנס כל חודש למוסך.

 

הסוויפט בבסיסה יותר אמינה, אבל כבר תהיה ישנה משמעותית, וזה לא משחק לטובתה. בסוף, זה קצת עניין של מזל בשני הרכבים.

 

לדעתי פשוט תנסה את שתיהן, ותבחר מה שאתה מעדיף כרכב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יש לי פיג'ו 207 שנת 2011.

הרכב סך הכל אמין אבל תבדוק את משאבת המים שיש שם נקודת תורפה ברכב.

הרכב מרווח יחסית, תא מטען סביר בניגוד לסוזוקי.

מנוע די רועש ותיבת הילוכים מעצבנת.

צריכת דלק די גבוהה בתוך העיר.

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

פורסם
בתקציב שלך פורד פיאסטה עדיפה על שניהן. 1.4 אוטומט עד 2012

 

התרחקתי מהפיאסטה מ2 סיבות הבנתי שהיא לא ככ אמינה תקן אותי אם אני טועה...

הסיבה השנייה היא שהבנתי שהפיאסטה היא בין החלשות והפחות זריזות בקטגוריה למרות שזה משהו שאוכל להתפשר עליו בתקציב שלי אם אמינות וצריכת דלק יחפו על זה

פורסם

דווקא הגיר ברכב הזה זה הדבר האמין...

מניסיון עם מלא 207 תתרחק..

סוזוקי עדיפה בהכל.

נזילות שמן, מים, כויילים, רינגים, חשמל דפוק.

אני יכול להמשיך אבל כבר הבנת.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...