Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בזמן האחרון שמתי לב שחסר לי נוזל קירור ברכב , אך אני לא מצליח להבין מה הוא הנוזל הקירור המתאים לרכב.

מצד אחד בספר רכב כתוב תקן WSS-M97B44-D ונוזל מומלץ MOTORCRAFT SUPERPLUS ANTIFREEZE

אך בספק שניתן למצוא את הנוזל הזה בארץ.

מצד שני ראיתי ברשת שנדרש נוזל קירור שעומד גם בתקן DEX-COOL.

מישהו יודע\יכול להמליץ מה הנוזל המתאים והנכון?

 

תודה מראש.

פורסם

G12+ של VAG (סגול) מתאים לרכב מבחינת תקן.

 

בנוסף אתה יכול לרכוש PRESTON כתום

 

81QEY4J8VlL._SL1500_.jpg

 

ו ZEREX ירוק גם מתאים לך

 

71k2aUPASfL._SX425_.jpg

 

מכאן אני הייתי בוחר לפי הצבע שקיים ברכב כדי לא לערבב צבעים.

פורסם
G12+ של VAG (סגול) מתאים לרכב מבחינת תקן.

 

בנוסף אתה יכול לרכוש PRESTON כתום

 

81QEY4J8VlL._SL1500_.jpg

 

ו ZEREX ירוק גם מתאים לך

 

71k2aUPASfL._SX425_.jpg

 

מכאן אני הייתי בוחר לפי הצבע שקיים ברכב כדי לא לערבב צבעים.

 

תודה , האם יש דרישה ל DEX-COOL?

×
×
  • תוכן חדש...