Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האוטו שלי....ז"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שני בלילה,בסביבות 1,התעוררתי מדפיקות בדלת,וצעקות:"האוטו שלך עולה באש"....

 

באותה שניה הרגשתי חוסר אויר...היה קשה לי לנשום.

 

אספתי את עצמי ורצתי החוצה...בין רגע האוטו הפך מלבן לשחור....

 

הוא נשרף כליל...טוטל לוסט.

 

אני יודע,רובכם תגידו בפנים:"עוד לאנטיכס הלכה לעולמה,סו פאקינג וואט?",רק שבשבילי היא היתה קצת יותר מרכב שלוקח אותי מנקודה A לנקודה B.השקעתי בה את כל האהבה שלי...אני באמת אהבתי אותה...וכל מי שמכיר אותי ואת הרכב - יעידו על כך.

 

בבוקר הגיעו שוטרים והודיעו ששפכו על האוטו חומר דליק והציתו אותו...

 

זו תמונה האחרונה שצולמה

http://img163.exs.cx/img163/2355/imag02803hb.jpg

http://img205.exs.cx/img205/1903/imag02817qo.jpg

 

קספר,כואב וממורמר....smiley19.gif

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה היא עלתה באש ? מאיזו סיבה ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לשמוליק

בבוקר הגיעו שוטרים והודיעו ששפכו על האוטו חומר דליק והציתו אותו...

משתתף בצערך, באמת אפשר לראות שהשקעת בה.

פורסם
ביום שני בלילה,בסביבות 1,התעוררתי מדפיקות בדלת,וצעקות:"האוטו שלך עולה באש"....

 

באותה שניה הרגשתי חוסר אויר...היה קשה לי לנשום.

 

אספתי את עצמי ורצתי החוצה...בין רגע האוטו הפך מלבן לשחור....

 

הוא נשרף כליל...טוטל לוסט.

 

אני יודע,רובכם תגידו בפנים:"עוד לאנטיכס הלכה לעולמה,סו פאקינג וואט?",רק שבשבילי היא היתה קצת יותר מרכב שלוקח אותי מנקודה A לנקודה B.השקעתי בה את כל האהבה שלי...אני באמת אהבתי אותה...וכל מי שמכיר אותי ואת הרכב - יעידו על כך.

 

בבוקר הגיעו שוטרים והודיעו ששפכו על האוטו חומר דליק והציתו אותו...

 

זו תמונה האחרונה שצולמה

http://img163.exs.cx/img163/2355/imag02803hb.jpg

 

קספר,כואב וממורמר....smiley19.gif

קודם כל מצטערת מכל הלב לשמוע על מקרה נוסף של חוליגנים אשר משחיתים כלי רכב של אחרים ללא סיבה.

שנית לא משנה איזה סוג של רכב יש לך וכמה ממנו שמסתובבים על הכבישים, זה עדיין הרכב הפרטי שלך וכל פגיעה בו היא פגיעה בבעל הרכב.

מקווה שימצאו את המציתים.

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ביום שני בלילה,בסביבות 1,התעוררתי מדפיקות בדלת,וצעקות:"האוטו שלך עולה באש"....

 

באותה שניה הרגשתי חוסר אויר...היה קשה לי לנשום.

 

אספתי את עצמי ורצתי החוצה...בין רגע האוטו הפך מלבן לשחור....

 

הוא נשרף כליל...טוטל לוסט.

 

אני יודע,רובכם תגידו בפנים:"עוד לאנטיכס הלכה לעולמה,סו פאקינג וואט?",רק שבשבילי היא היתה קצת יותר מרכב שלוקח אותי מנקודה A לנקודה B.השקעתי בה את כל האהבה שלי...אני באמת אהבתי אותה...וכל מי שמכיר אותי ואת הרכב - יעידו על כך.

 

בבוקר הגיעו שוטרים והודיעו ששפכו על האוטו חומר דליק והציתו אותו...

 

זו תמונה האחרונה שצולמה

http://img163.exs.cx/img163/2355/imag02803hb.jpg

 

קספר,כואב וממורמר....smiley19.gif

משתתף בצערך.....

 

האם חברת הביטוח מבטחת גם במקרה של הצתה בזדון ??

קו---------------------------------------

פורסם

כן,בהחלט.חברת ביטוח כבר התחילה לטפל בנושא הכספי

 

תודה לכל התומכים

ומקווה שימצאו את זבלים

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם
כן,בהחלט.חברת ביטוח כבר התחילה לטפל בנושא הכספי

 

תודה לכל התומכים

ומקווה שימצאו את זבלים

ונאמר אמן! זבלים. גועל נפש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האם עשו זאת בגלל שזה הרכב שלך ספציפי?, או שמא סתם בחרו רכב כדי להשחיט?

 

בכל מקרה משתתף בצערך ,הרכב באמת מושקע ויפה.

 

 

לירון

פורסם

משתתף בצערך על שריפת המאזדה.

אני מקווה שיתפסו את החוליגנים האלו כמה שיותר מהר. אנשים כאלה חלאות צריכים לשבת בכלא! היום הם הציתו את הרכב שלך מחר הם יכולים להצית רכב אחר.

פורסם

אתה מוכר את הג'אנטים? :wink:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

משתתף בצערך על המאזדה :|

אגב יש לי הרגשה שיש קבוצת פרומנים שהתבלבלו בין פורים לל"ג בעומר, אתמול בשעה 12 בלילה, הוצתו 2 עצי דקל בחולון בכניסה לבניין בשד' י-ם, העצים בגובה של 5 מטר בערך, עלו באש, היה יפה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
משתתף בצערך על המאזדה :|

אגב יש לי הרגשה שיש קבוצת פרומנים שהתבלבלו בין פורים לל"ג בעומר, אתמול בשעה 12 בלילה, הוצתו 2 עצי דקל בחולון בכניסה לבניין בשד' י-ם, העצים בגובה של 5 מטר בערך, עלו באש, היה יפה :)

אתה יודע מה יהיה יפה? לראות את הרכב של מציתי המאזדה לנטיס נשרף. את זה הייתי רוצה לראות.

פורסם

משתתף בצערך... ד"א איפה אתה גר? כדי שנוכל להיזהר מהחוליגנים המטומטמים...

-------------------------------------------

אהובת חיי

 

f430 spider


×
×
  • תוכן חדש...