Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

ברצוני לבצע עסקת ליסינג תפעולי פרטי באחת החברות הגדולות, התנאים בשלמה סיקסט אוויס ואופרייט על הנייר מאוד מאוד דומים.

 

הכיוון נוטה לאופרייט כי יש להם את הרכב הספציפי שבו אני מעוניין.

 

סכום מקדמה יש

סכום הקמת עסקה יש

סכום לאגרת רישוי יש

עוש חיובי מאוד, ללא הלוואות.

אשראי אין, לא עובר בדיקת bdi בגלל הוצאה לפעול לפני 3 שנים, הכל סגור אין עיקולים.

עבודה קבועה משכורת מעל לממוצע...אין הוצאות, דירה בבעלותי.

 

השאלה כזאת... האם בעסקאות מסוג זה מבוצע איזשהו תהליך בדיקת אשראי דומה לכזה שמבוצע בעת לקיחת מימון?

 

האם לאנשים כמוני העסקאות הללו מאושרות?

 

חבל לי לקחת כמה ימי חופש סתם בשביל להתרוצץ בין המגרשים ולהתבאס ולכן ברצוני להתייעץ אתכם?

 

תודה וערב טוב!

2013 cruze platinum

פורסם
אין צורך להתרוצץ, הכל טלפונית ובמייל

מי אמר לך שהיום אתה לא תעבור BDI? אתה עלול להיות מופתע ולעבור, המערכת החדשה נוטה מאוד לסלוח על עבר שתוקן.

גם עם אחד האחים שלי אותו סיפור- לפחות לו אמרו שצריך 5 שנים עד שינפיקו כרטיס אשראי שאינו דיירקט.

פתרון עבור פותח הנושא יכול להיות חתימה על הו"ק בנקאית- אם בבנק אין לו בעיה,התשלום יכול לרדת משם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
גם עם אחד האחים שלי אותו סיפור- לפחות לו אמרו שצריך 5 שנים עד שינפיקו כרטיס אשראי שאינו דיירקט.

פתרון עבור פותח הנושא יכול להיות חתימה על הו"ק בנקאית- אם בבנק אין לו בעיה,התשלום יכול לרדת משם.

 

היי

 

אכן המידע נשמר שמה 5 שנים, יש אפשרות לבקש מהם פירוט מה בדיוק רשום ולפעול עם עורך דין למחיקת הרישום.

 

הייתי בסוכנות הונדה רציתי לתת מקדמה של 60K והשאר במימון אך לטענתם לא רצו לתת לי מימון.

 

לכן לפני שאני מתחיל תהליך ליסינג רציתי לברר.... אין לי בעייה להוראת קבע מהבנק...

 

תודה!

2013 cruze platinum

פורסם

אפשרות אחרת היא אם הבנק יהיה מוכן לתת לך הלוואה כלשהי כנגד שעבוד הרכב (אם לא מדובר בעסקת ליסינג).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קודם כל בשנת 2019 לא צריכים להתרוצץ הכל טלפוני, דבר שני אם תוציא להם נגיד משכורות אחרונות ועו"ש זה לא אמור להיות מספיק טוב? נשמע לי מוזר קצת כל מה שהם מבקשים ולמה שלא תעבור BDI?

פורסם

אני חתמתי לאחרונה עסקת ליסינג פרטי תפעולי באוויס.

הכל נעשה בטלפון ובמייל.

התשלומים יורדים באמצעות הוראת קבע.

לדבריהם "ההלוואה" יושבת אצלם ולא תופסת אובליגו מהאשראי ו\או מהבנק (אני כבר לא יודע אם אפשר להאמין להם).

 

אני ממליץ לקרוא על חוויתי מול אוויס ולקחת בחשבון שלא להאמין לשום דבר ממה שאומרים לך בטלפון ו\או מתחייבים לך בחוזה.

×
×
  • תוכן חדש...