Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאונה ללא נפגעים, יום חמישי, 24-3-05.

רחוב קפלן פינת דובנוב.

מיצובישי פרטית פגעה במגנום בצד, (אין לי מושג מי עבר באדום) והניחה אותו ברכות על האיביזה.

a.jpg

b.jpg

c.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קשה לי להבין איך מיצובישי פרטית יכולה "להרים" ככה מגנום...:roll:

אולי מהירות ממש מופרזת (ועוצמת פגיעה בהתאם?)

פורסם
קשה לי להבין איך מיצובישי פרטית יכולה "להרים" ככה מגנום...:roll:

אולי מהירות ממש מופרזת (ועוצמת פגיעה בהתאם?)

כנראה בגלל מרכז כובד גבוה במיצובישי...

פורסם

באמת מוזר. לפי המעיכה שחטפה הצ'אמפ לא הייתה מעורבת אנרגיה קינטית מטורפת בתאונה.

אם כבר, זה בטח אומר משהו על קלות ההתהפכות של טנדרים מוגבהים.

 

ולאלו שרוצים להפיק נחת מהתמונות - שימו לב שהדבר היחיד שלא מעוך שם ונראה טוב זה התחת של השוטרת.

פורסם
ולאלו שרוצים להפיק נחת מהתמונות - שימו לב שהדבר היחיד שלא מעוך שם ונראה טוב זה התחת של השוטרת.
כמה חשוב זה להסתכל תמיד על הפריטים הקטנים.....:wink::-D
פורסם

תמונה ראשונה מימין..

האם הולך הרגל הצליח לחצות את הכביש מבלי להימעך ע"י נהג הפרטנר?:wink:

GOT סחוג?

פורסם
תמונה ראשונה מימין..

האם הולך הרגל הצליח לחצות את הכביש מבלי להימעך ע"י נהג הפרטנר?:wink:

 

אם תשים לב אף אחד מהם לא מרוכז במשימת חציית הכביש... נהג הפרטנר שקוע בתאונה והולך הרגל במכשיר הפלאפון...

פורסם
באמת מוזר. לפי המעיכה שחטפה הצ'אמפ לא הייתה מעורבת אנרגיה קינטית מטורפת בתאונה.

אם כבר, זה בטח אומר משהו על קלות ההתהפכות של טנדרים מוגבהים.

אישפוז,

לרוב הטנדרים/ג'יפים המוגבהים מצויידים גם בבולמים וקפיצים של אפטר מארקט (או בלשון העם משופרים) ולכן גם היציבות משתפרת וגם התחשות גלגול מתמתנת.

 

לא כולם נוקטים בגישה זו, אך זו הדרך הכי נפוצה, אחרי החלפת צמיגים לקוטר גדול יותר.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
אמממ,

לעיתים נראה כי ל-"מיצובישי בוכרים" יש כוחות על טבעיים....

למה מיצובישי בוכרים? אומנם אני מכיר בוכרי שנוסע במיצובישי, אבל האם זאת תופעה נפוצה?

פורסם

בנושא קצת קשור - ראיתם בחדשות על נהג הסובארו שנסע 14 ק"מ נגד כיוון התנועה בכביש 6 (!!) עד שהפך לפיתה בעזרתו האדיבה של נגמ"ש צה"לי? (שאמנם נסע עם כיוון התנועה אבל עדיין מטרידה מעט העובדה שהוא בכלל היה על כביש 6...)

 

וד"א, עכשיו חזרתי מ"טיול" בין ר"ג לנתניה, שלקח כמעט שעה וחצי, והכל בגלל שתי תאונות מסכנות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

וד"א, עכשיו חזרתי מ"טיול" בין ר"ג לנתניה, שלקח כמעט שעה וחצי, והכל בגלל שתי תאונות מסכנות...

 

רוני

לא בגלל החסימות כבישים של המתנחלים?

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

יש לי השערה איך הדבר הזה קרה.

 

למגנום היה אור ירוק ונסע ישר, המיצובישי הפריווט שנסעה באור אדום נכנסה בצד של המיצובישי והעיפה אותו על האיביזה.

 

איך הדעתי למסקנות הללו? בעיקר בזכות התמונה הזאת

 

attachment.php?attachmentid=27779

 

כמו שאתם רואים הפרונט של המיצובישי פרייוט לא מעוך אלא מקופל מכיוון שהוא הצליח "להשתחל" מתחת למגנום המגודל ולהעיף אותו על הצד על האיביזה התמימה שחיכתה יפה באור האדום.


×
×
  • תוכן חדש...