Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי השערה איך הדבר הזה קרה.

 

למגנום היה אור ירוק ונסע ישר, המיצובישי הפריווט שנסעה באור אדום נכנסה בצד של המיצובישי והעיפה אותו על האיביזה.

 

איך הדעתי למסקנות הללו? בעיקר בזכות התמונה הזאת

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=27779

 

כמו שאתם רואים הפרונט של המיצובישי פרייוט לא מעוך אלא מקופל מכיוון שהוא הצליח "להשתחל" מתחת למגנום המגודל ולהעיף אותו על הצד על האיביזה התמימה שחיכתה יפה באור האדום.

זה שהפרייווט נכנסה במאגנום והפכה אותו ידוע... השאלה היא איך הגעת לכך שדווקא לפרייווט היה אדום? ואולי זה היה להיפך?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה שהפרייווט נכנסה במאגנום והפכה אותו ידוע... השאלה היא איך הגעת לכך שדווקא לפרייווט היה אדום? ואולי זה היה להיפך?

כמו שאתה רואה האיביזה חיכתה באדום יפה, המקביל של המיצובישי הפרטית.

המגנום שהיה לו אור ירוק נסע ולהפתעתו מישהו שהיה לו אור אדום נכנס בו מהצד והעיף אותו על מקבילו (האיביזה) עם האור האדום.

פורסם
כמו שאתה רואה האיביזה חיכתה באדום יפה, המקביל של המיצובישי הפרטית.

המגנום שהיה לו אור ירוק נסע ולהפתעתו מישהו שהיה לו אור אדום נכנס בו מהצד והעיף אותו על מקבילו (האיביזה) עם האור האדום.

לא בהכרח...

 

האיביזה עומדת בנתיב לפניה שמאלה...

 

לכן לא ניתן להסיק מכך בודאות למי היה אדום...

פורסם
בנושא קצת קשור - ראיתם בחדשות על נהג הסובארו שנסע 14 ק"מ נגד כיוון התנועה בכביש 6 (!!) עד שהפך לפיתה בעזרתו האדיבה של נגמ"ש צה"לי? (שאמנם נסע עם כיוון התנועה אבל עדיין מטרידה מעט העובדה שהוא בכלל היה על כביש 6...)

ראיתי את האייטם.

ציינו כי מספר מכוניות נפגעו קלות במהלך 14 הקילומטרים שהוא נסע נגד כיוון התנועה.

קלות? לא מובן איך הם לא הגיעו לתאונה חזיתית עימו... 14 ק"מ!

משהו מוזר נוסף הוא המצאות נגמ"ש צה"לי (ועוד שניים כאלו, לפי התמונות) על כביש 6.

אני לא מבין גדול בנגמ"שים, אבל סוג הנגמ"שים שצולמו היו כאלו שרואים בד"כ בסרטים

אמריקאים ולא אצל צבא ההגנה לישראל.

סיפור הזוי ביותר.

 

טוב, נו, פחות סובארו לאונה אחת על הכביש. :wink:

MCS 2008

פורסם

חשבתם אולי על האפשרות שנהג המגנום ניסה להספיק לאדום בפניה שמאלה

לקח אותה במהירות שלא לוקחים (כנראה שהרמזור היה כבר אדום לגמרי והוא כבר לא יכל לבלום)

בלם בתוך הצומת ובאותו זמן שם לב שהמכוניות האחרות כבר נוסעות (וכנראה שגם בתנופה)

ואז בזמן הסיבוב התהפך על האיביזה וגרם לנהג מבוהל אחר להיכנס בו

 

 

 

נשמע הגיוני לא?

 

(אם מישהו הבין :roll: )

וואלק אתתתתה

פורסם
כל עוד התחת השמן של השוטרת מטושטש - אני רגוע ויכול לשבת בנחת.
על מה אתה מדבר? אחלה תחת יש לשוטרת הזאת, הייתי מוכן שהיא תעצור אותי בשם החוק 8)

 

בקשר לתאונה :

אני לא רוצה להכליל אבל בדרך כלל כל נהגי המגנום שלי יצא לראות, נוסעים כמו מטורפים.

לדעתי המגנום פנתה שמאלה באדום כאשר הצ'אמפ באה מימינה ולה היה ירוק.

 

המאגנום התהפכה מכיוון שהיא לקחה את הסיבוב במהירות גבוהה כדי לגנוב את הרמזור, באדום מלא.

הצ'אמפ שכבר נסעה ישר פשוט סייעה לה להתהפך, להערכתי אפילו האף שלה נכנס מתחת למגנום

שחלקה הימני בטח התרומם מעט בשל הסיבוב במהירות גבוהה, ולכן המגנום התהפכה.

 

נ.ב. כשאמרו רכב של בוכרים, התכוונו למיצובישי צ'אמפ .

 

 

עריכה : אני רואה שהראל קצת הקדים אותי בשיגור התגובה :-D רק שהוא לא הסביר מה קרה לצ'אמפ

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הצ'אמפ שכבר נסעה ישר פשוט סייעה לה להתהפך, להערכתי אפילו האף שלה נכנס מתחת למגנום

 

אני הגעתי למקום אחרי שהתרחשה התאונה.

כשהמגנום הפוכה (בתמונות) לא רואים את הפגיעה בצד שמאל שלה.

כאשר הפכו אותה בחזרה, הייתי מופתע לראות פגיעה מאוד קלה בדופן שמאל, בחלק המרכב הנמוך מהדלתות.

אייל צודק.

כנראה שמתחת למגנום הגבוה, נכנסה הצ'אמפ.

אם נהג הצ'אמפ גם בלם באותו רגע, הדבר הנמיך את הגחון שלו, דבר שתרם לכניסתו מתחת למגנום וסייע בהפיכתה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

סתם הארה... אם המגנום לקחה פנייה מהירה מדי שמאלה היא הייתה צריכה להתהפך על צד ימין ולא עד צד שמאל... לכן, סביר להניח שהצ'אמפ עזרה לה להתהפך...

פורסם
אתה אולי יודע על הנפגעים?
כתבתי בהודעה הראשונה. לא היו נפגעים.

נהג האיביזה היה קצת בהלם, אי אפשר להאשים אותו.

הפרטים של השוטרת נמסרו בה"פ למתעניינים.

 

 

סתם הארה... אם המגנום לקחה פנייה מהירה מדי שמאלה היא הייתה צריכה להתהפך על צד ימין ולא עד צד שמאל... לכן, סביר להניח שהצ'אמפ עזרה לה להתהפך...
לא אמרתי שהמגנום פנתה שמאלה.

יכול להיות גם שהיא נסעה ישר וחצתה את המסלול של הצ'אמפ.

יכול להיות גם שהיא נסעה במקביל לצ'אמפ, משמאל לה, ופנתה ימינה כשהצ'אמפ המשיכה ישר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
תאונה ללא נפגעים, יום חמישי, 24-3-05.

רחוב קפלן פינת דובנוב.

מיצובישי פרטית פגעה במגנום בצד, (אין לי מושג מי עבר באדום) והניחה אותו ברכות על האיביזה.

תאונה ללא נפגעים...

 

*ובקשר לשוטרת, למה אני לא קיבלתי..?

פורסם
באמת מוזר. לפי המעיכה שחטפה הצ'אמפ לא הייתה מעורבת אנרגיה קינטית מטורפת בתאונה.

אם כבר, זה בטח אומר משהו על קלות ההתהפכות של טנדרים מוגבהים.

 

ולאלו שרוצים להפיק נחת מהתמונות - שימו לב שהדבר היחיד שלא מעוך שם ונראה טוב זה התחת של השוטרת.

לא רק שזה קל יחסית להפוך טנדר גבוה, אני מניח שהמגנום התהפך בגלל העובדה שהצ'אמפ בלמה חזק כך שהפרונט נצמד לקרקע, וכך כאשר היא פגעה בצידו של המאגנום הפרונט ברובו נכנס אל מתחת לטנדר וכך הרים והפך אותו על צידו...


×
×
  • תוכן חדש...