Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לקנות רנו קליאו דור 4 עם המנוע 900 טורבו ידני

רציתי לדעת כמה הוא חסכוני ואמינות הרכב כל השאר נסתדר...

פורסם

רכב אמין ללא מחלות ידועות, חסכוני במידה ואתה נוהג רגוע, בנסיעה בין עירונית רגועה אפשר לעשות גם 1 ל 20 אבל במידה ותאמץ את הרכב מנוע הטורבו יעבוד קשה ויבזבז לא מעט.

פורסם

אני עם סנדרו סטפוויי עם מכלולים זהים, הרכב עובד למחייתו ועובד לא מעט (שנת 2017 עם 70K ק"מ).

 

נסיעה מעורבת עירונית, בין עירונית והרבה משלוחים (שזה גם נסיעה עמוס במשקל רב וגם עצירה והתנעה כל כמה דקות).

 

שומר כל הזמן על צריכת דלק קבועה של 6.6 ליטר ל 100 ק"מ (שזה בנתונים שלנו 15 קמ"ל).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כן.

עוד לא הוציאו דאצ'יה אוטונומית :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רכב אמין ללא מחלות ידועות, חסכוני במידה ואתה נוהג רגוע, בנסיעה בין עירונית רגועה אפשר לעשות גם 1 ל 20 אבל במידה ותאמץ את הרכב מנוע הטורבו יעבוד קשה ויבזבז לא מעט.

 

יש לך את הרכב הזה??

פורסם
רכב אמין ללא מחלות ידועות, חסכוני במידה ואתה נוהג רגוע, בנסיעה בין עירונית רגועה אפשר לעשות גם 1 ל 20 אבל במידה ותאמץ את הרכב מנוע הטורבו יעבוד קשה ויבזבז לא מעט.

 

כן יש לי ולעוד כמה בפורום.

 

תודה אני שמח לדעת שהוא לא רק יפה היה חשוב לי לשמוע ממישהו שמחזיק את הרכב

×
×
  • תוכן חדש...