Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עדכון: הושקה רשמית | פיג'ו 508 החדשה עברה רישוי בארץ (וקצת על מאזדה CX5)


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 1804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העלות של הפחת בין הפיג'ו לבמוו

ראיתי עכשיו למה שהתכוונת, ככה זה שיש תיקון הגהה אוטומטי. לפעמים היא טועה, ולא שמתי לב. יחד עם זאת, הבמוו עולה 260, ההבדל בינה לבין הפיג'ו, ברמת מחירים הזאת זניח, לא רואה מי יעדיף אותה. היא יקרה מידי. אבל גם ה 3008 חשבתי שהיא התייקרה מידי, ועדיין מוכרים אותה מאוד יפה.

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy.a
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

3008 נמכרת יפה מאוד למרות המותג הבעייתי כביכול בארץ, ולמרות המחירים הגבוהים שלה.

כשמפלחים את זה לרמות גימור, ה-3008 מכרה השנה 1722 יח', מתוכן 993 אקטיב, 604 פרימיום, 118 פרמיום se (מה שזה לא אומר), ו-7 GT. לפי מנועים 803 רכבים נמכרו עם ה-1.2, ו-602 עם ה-1.5 דיזל, והשאר עם המנועים האחרים (1.6 ו-2.0).

 

מה שאומר, להבנתי, שהרוב המכריע של הרכבים היו בקצה התחתון של טווח המחירים, כלומר קונים שהיו מוכנים (ו/או יכולים) להשלים את ההפרש ממשפחתית / ג'יפון אחר.

 

לא בטוח שאפשר להשליך מזה על כמות הלקוחות שיהיו מוכנים לשים 200+ על רכב מנהלים, מעוצב ומאובזר ככל שיהיה, בטח כשבמחיר נמוך יותר הם יכולים לקבל ג'יפון, בדיוק באותה סוכנות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה ואתה מתייחס לרמת אקזקיוטיב, אל תשכח שהב.מ.וו עולה 260 במכירת חיסול של הדגמים האחרונים שנותרו להם, כי הרכב מוחלף. המחיר ה״אמיתי״ של הב.מ.וו הוא 300, שזה הפרש לא קטן בהשוואה לפיז׳ו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לה בעיה כפולה- היא יקרה ביחס למתחרות הישירות שלה וקרובה מדיי למשפחתיות/ מנהלים פרימיום.

עם תוספת קטנה אפשר גם לרכוש suv פרימיום קטן כמן ה-xc40, Q3 ושות׳, ולמרות שהם קטנים משמעותית ראיתי לא פעם לקוחות שהגיעו לרכוש s60 ובסוף הזמינו xc40.

דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה- היא פשוט יפייפיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה יחסי. כוונתי שה3008 נמכרת יפה למרות ולמרות, וזה לא שחסרות אופציות אסיאתיות לבחירה.

בכל אופן, הכל ספקולציות. גם יכול להיות שהם מתחילים עם שני דגמי קצה, ויביאו משהו זול יותר בשלב מאוחר יותר. יותר מעניינת אותי הפלאג-אין האמת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ראיתי בזנבה את הפלאג אין האפורה עם ה400 כ"ס,רכב פשוט מהמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לה בעיה כפולה- היא יקרה ביחס למתחרות הישירות שלה.

שוב, זה לא מדויק. קח את המתחרות שלה מבחינת מנוע ורמת גימור והן לא יותר זולות ממנה. פשוט אין לה גרסאות כניסה זולות יותר כמו למתחרות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פז׳ו ב200 אלף.

 

בהצלחה שיהיה להם. בתקציבים האלה אני קונה קאמרי היברידית, נשאר עם עודף, ומקבל רכב אמין וסחיר, ולא חתול בשק מיצרן עם תדמית לא משהו.

 

זה יהיה כמו עם סיטרואן XM/C6, אוהדי מותג שרופים כמה יחידות בודדות וזהו.

 

אם היו רוצים באמת להזיז כמויות של הרכב הזה, היו צריכים לפעול כמו יונדאי או סקודה, ולדחוף את הדגם לליסינג בצורה אגרסיבית.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בc6 זה היה בסגמנט גבוה יותר, פה זה סתם רכב משפחתי גדול. מספיק שתראו את ה308 שנמכרת ב50000 שקל הנחה, ב0 ק"מ, 91000 שקל במקום 140000, אין סיבה שהיא תמכר עוד שנה וחצי ב130000 שקל, היחס יישמר

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגישה שלכם של ״מי יקנה פיז׳ו במחיר כזה״ זו גישה כלכך מיושנת, אני משתגע מזה. אתם ממש לא מסוגלים לראות מעבר למותג.

סליחה שאני חוזר שוב לסקודה, ולא שיש לי בעיה איתם (להיפך, אני חושב שהם מותג נהדר), אבל איזה יתרון בדיוק יש להם על פיז׳ו? מותג עממי לחלוטין ועובדה שבשנה האחרונה לבד מאות אנשים הוציאו מעל 200 אלף ש״ח וצפונה מכספם עבור אחת.

להגיד שאף אחד לא יהיה מוכן להוציא קרוב לרבע מליון שקל על פיז׳ו זה גם לא נכון עובדתית, כי אנשים רוכשים את דגמי הGT של ה3008 ו5008.

אני מבין שקשה לכם לעכל את המחירים האלא, אבל תנסו להסתכל על זה מנקודת מבט אחרת. אם הם היו מביאים יותר גרסאות, כולל גרסת כניסה זולה יותר ברמת מחירים של 170-180 אפילו, אני מאמין שהייתם קצת יותר סלחניים כי הייתם מסתכלים על דגם כמו הGT כגרסת קצה ולכן היא יקרה.

שוב, אני די בטוח שלובינסקי מבינים שה508 לא הולך להיות הלחם והחמאה שלהם. הם ימכרו 100-200 רכבים בשנה וכנראה שיסתפקו בכך.

הם די שינו גישה שם בכל מה שקשור במיתוג וניסיון לשמור על ערך הרכבים שלהם (ראו 3008), ולמען האמת אני דווקא לא רואה את ה508 מגיעה לליסינג בהנחות ענק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוברט, אתה צודק שלובינסקי שינו אסטרטגיה מיצובית שלהם תוך כדי תנועה עם ה 3008 וזה הצליח להם, עם לפני שנתיים הם מיצבו את עצמם בתחתית המחירים, והתחרו מול יונדאי וקיה, עכשיו הם מתחרים מול cx5 ו פולקסווגן, וזה עובד להם. אז באמת אי אפשר לדעת מה ילד יום. אין ספק שמבחינה עיצובית היא ממש חגיגה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגישה שלכם של ״מי יקנה פיז׳ו במחיר כזה״ זו גישה כלכך מיושנת, אני משתגע מזה. אתם ממש לא מסוגלים לראות מעבר למותג.

סליחה שאני חוזר שוב לסקודה, ולא שיש לי בעיה איתם (להיפך, אני חושב שהם מותג נהדר), אבל איזה יתרון בדיוק יש להם על פיז׳ו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

היתרון של סקודה, יותר נכון להגיד סופרב , זה מרחב פנים ללא תחרות, נוחות בשילוב עם אבזור וכוח בגרסה הבחירה.

היה כאן מישהו בפורום שבזמנו חיפש אלטרנטיבה לסופרב L&K בגלל זמן המתנה של כמעט שנה למלאי, ולא מצא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שלסופרב יש המון איכויות, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שזו סקודה. כך שקצת קשה לי לקבל את זה כשמישהו אומר מי יקנה פיז׳ו בסכומים כאלה ולא משנה איזו פיז׳ו, כשהסקודה המקבילה לה עולה בדיוק כך ויותר ברמות הגימור/איבזור/מנוע האלא ונמכרת סבבה לגמרי. אז כן, יש לסקודה תדמית מצויינת פה בארץ, שגם הבעיות גיר האינסופיות משום מה לא הצליחו לקלקל, אבל בעיני לפטור את פיז׳ו כסוג של מותג נחות ממנו זה מגוכך.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...