Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עדכון: הושקה רשמית | פיג'ו 508 החדשה עברה רישוי בארץ (וקצת על מאזדה CX5)


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 1804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי החלפת הרכב, כן תמיד יש מחשבות אבל הוא כלכך נהדר וקשה לי לדמיין את עצמי חוזר לרכב לא חשמלי/פלאג-אין, אז אין לי מושג במה אחליף אותו. אנחנו די צריכים רכב אחד גדול יותר במשפחה עכשיו עם שלושה ילדים (אשתי מתה על הקליאו שלה ופחות מתלהבת להחליף לג׳יפון אבל נראה), אז אולי X3 כשיצאו גרסאות הפלאג-אין והחשמל (יהיו גם וגם) אם אוכל לחיות עם הצורה המשעממת

מצוטט את עצמי רק כדי להוסיף שאני לא סנוב מותגים. הרכב הבא ממש לא חייב לבוא מסגמנט הפרמיום. אם אחליט להישאר עם רכב בסגמנט סדאן פלאג-אין, ה508 פלאג-אין שיצא לי לראות ולשבת בה בג׳נבה גם מאוד מעניינת אותי, ואם אחליט על רכב גדול יותר אבל לא ארצה להוציא את הסכום שמשהו כמו X3 יעלה (או לספוג שוב את ירידת הערך) גם ה3008 פלאג-אין (שגם בה יצא לי לשבת שם) מעניינת. דווקא לגבי ה330e החדשה (כנ״ל) אני לא סגור. אני בטוח שהיא תהיה מעולה ושדרוג של המכונית הכבר מצויינת שיש לי, אבל אני קצת מאוכזב מהעיצוב. נראה...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בסוף 2017 רכשו סמל"ת כמות גדולה של גוליות וסטלביו כי קיבלו מחיר טוב, ביולי בשנה שעברה הם התחילו למכור בהנחות גדולות כי נשארו עם מלאי גדול מאוד, הרבה מהרכבים עברו ל0 קמ פרטי ו0 קמ חברה ו0 קמ ליסינג ולפי זה היה המחיר סגירה שלהם, ב2019 סמלת החליטו שלא מחזיקים כמעט גוליות וסטלביו במלאי עקב מחיר גבוהה שמקבלים מהיצרן, ההנחות הגדולות שהיו כבר אינם והסטלביו 200 ברמת גימור הגבוהה עלתה במחיר ב10K. דרך אגב בחצי שנה האחרונה התחלפה כמעט כל הנהלת סמל"ת ממנהלי מותג, סמנכ"ל, מנהלי אולם תצוגה ובקרוב גם המנכ"ל מתחלף.

 

עם כל המלאי הגדול הזה, מדובר בפחות מ-450 רכבים לשני הדגמים וזה למשך שנה שלמה!

המחיר של הסטלביו התייקר בגלל עדכון המס הירוק (כמעט כל היבואנים ניצלו את עדכון המס להעלות מחירים).

מקווה מאוד שהדם החדש בסמל״ת יחזיר את המותגים שהיא משווקת למקומם הטבעי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים מופרזים ללא שום ספק, היבואן קיבל בוודאי החלטה למכור את גירסאות הקצה היקרות עקב הקצאה מוגבלת מהיצרן אשר יכול למכור את הרכבים במחיר גבוהה הרבה יותר ולהרוויח בשווקים אחרים ולא בישראל.

מקרה ה 3008 \ 5008 הוא ההוכחה שיש דרישה למוצרי הקונצרן למי שמוכן לפתוח את הראש ולהתעלם מקישקושי המבינים למיניהם , יש דרישה אומנם מוגבלת והיבואן אשר מבין שבפלחי שוק מסוימים הוא מסוגל לקבל מחירים גבוהים יותר מאילו אשר למשל הוא יכול לקבל בקטגורית הסופר מיני.

 

הויכוח על צרפתי או לא ככל הנראה לא ייפתר פה בפורום, יש פה בארץ וייב כנגד צרפתיות שככל הנראה לא ניתן למחוק ואו לטשטש, אנשים שלא היה להם מעולם רכב צרפתי אבל הם יודעים עליו הכל, היבואנים הצרפתים מצידם גם הם לא טורחים לשנות את תדמית המוצר כאשר במקום לתמוך במחירי יד 2 ולתת חווית שירות יוצאת דופן לרוב נכנסים לפינות עם לקוח ומוציאים תדמית בעיתית למוצגים שאותם הם מחזיקים...

 

סליחה, לי היו רכבים צרפתים

לי אישית: 206, 208, 301

 

במשפחה הקרובה 206+ ו קסארה.

 

וכן, הדעה שלי לא תשתנה, אני לא סובל את הרכבים שלהם "מניסיון", קניתי כי היה זול, וטעיתי שוב ושוב, היום אני יכול ומוכן לשלם כפליים, אך לקנות ולהנות מרכב נורמלי, שכנראה זה מה שאעשה לעד, מי שלא יכול, פשוט משתתף בצערו.

 

בפעם האחרונה שקניתי את ה301 החדשה וה208 משומשת, ב70K, הרגשתי שזה פשוט המון על המותג הזה, אני לא רואה את עצמי מבזבז יותר מ70K על פיג'ו, לכן 3008 ו508 כמה טובות שיהיו, לדעתי המחיר שלהן פשוט מנופח ומוגזם, ולא שווה את הסבל שיבוא אחרי זה, שוב, "סבל" מניסיון.

 

לגבי התדמית, זו בעיה גדולה "שלהם",

אני לא הצלחתי לקבל הצעה יותר טובה מלחתוך לי יותר מ40% ממחיר הפיג'ו הישנה שהיתה לי מול אחת חדשה.

אך כאשר תנסה לעשות טרייד אין במאזדה מול פיג'ו חדשה תקבל הצעה של 5% מתחת למחירון לפני בדיקה :shock: (כמובן שזה לא יקרה, אלא סתם בשביל הספורט :-D)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הגעתי בלי סטיגמות למנוע פיור טק 1.2, אחרי נסיעת מבחן, המנוע ממש לא נעים ברעידות שלו, הבעיה הגדולה שחוזרת פה כל הזמן, מוות פתאומי של המנוע. כל עוד שזה החלפה בחינם, אין בעיה, אבל ביום הראשון שלקוח יצטרך להוציא כסף מהכיס ולשלם על החלפה של מנוע כזה, כאן תתחיל הבעיה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה זוכה כבר כמה שנים ברציפות בתואר מנוע השנה באירופה. נכון שהוא מעט רועד בסרק, אבל על פניו האמינות שלו טובה והביצועים מעולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע השנה בגלל היעילות שלו ביחס לנפחו הקטן, באירופה יש להם אובססיה למנועים קטנים, חזקים, ולא מזהמים, ואין לזה שום קשר לאמינותו או לרעידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירכם תארים לא מודדים אמינות. גם מנוע הקודם של הפיג'ו 508 : THP156 הידוע לשימצה , זכה כמה פעמים בתואר מנוע השנה. אז זכה.

לגבי מחירון , זה משתנה מדגם לדגם בקונצרן. אצלי למשל הובטח (מכתב) מלובינסקי: טרייד אין במחירון פחות 5% + נזקים. לא מימשתי את זה.

 

בלי קשר למנוע השנה, נראה שהמנוע החדש דיי עמיד וגם גמיש עם חוש הומור.

טרייד אין : לא נראה לי שהיבואן רוצה להתעסק בכלל עם טרייד בשנים האחרונות. החלטה שיווקית .

 

מצד שני: טרייד מעולם לא היה בראש טבלת השיקולים שלי.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה זוכה כבר כמה שנים ברציפות בתואר מנוע השנה באירופה. נכון שהוא מעט רועד בסרק, אבל על פניו האמינות שלו טובה והביצועים מעולים.
איך אתה יכול להגיד שהוא אמין? רק השבוע רשם פה משהו על ה c4 של ההורים שלו, ששאל אם כדאי לו לקנות מהם ,ודיווח שגם להם החליפו לו מנוע, האוטו יש בעיה של רצועת מנוע שמתפוררת וגורמת לכשל במנוע,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות מנוע גם לא נמדדת ממקרה בודד (או אפילו עשרות מקרים). נמדדת על פני תקופה ומאות ,אם לא יותר , של מקרים מדווחים...

וזאת כדי להגיע לאחוז משמעותי מסך הכלים שנמכרו. (ע"ע ford powershit)

לגבי ה C4 , תמתין לתשובה ממנו. אם אתה זוכר הגיעו לארץ ב 2015 אצווה של כמה עשרות מנועים כאלה (puretech 1.2) עם גל ארכובה דפוק וכולם בסוף הוחלפו על ידי היבואן. בא נראה מה היתה הסיבה אצלו.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית, שנה שעברה חיפשתי c4 שנת 2016, אם אני זוכר נכון 2 או 3 מתוך 5-6 רכבים ביד 2 מלקוחות פרטיים היו אחרי החלפת מנוע. יש בעיה ברצועת טיימינג.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כנראה נכון כי אפילו נציג לובינסקי הודה ,אבל זה מנוע שלא שייך לשרשור הזה .

עשינו פה סלט בין מנוע 1.2 למנוע 1.6 של ה 508. אלו שני עולמות שונים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן, לא שמעתי על החלפת מנועים במאזדה, יונדאי, קיה, סוזוקי, סקודה, סיאט, או אפילו הונדה עם המנוע בחדש, והרשימה עוד ארוכה.

 

אז כן, זה מייצד, והמנועים האלה לא אמינים ב100%.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...