Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עדכון: הושקה רשמית | פיג'ו 508 החדשה עברה רישוי בארץ (וקצת על מאזדה CX5)


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 1810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנראה שכל מי שקונה פיג'ו יש לו תסמונת או מחלה כלשהי, אני לפחות נגמלתי :-D

 

וזה אגב בחינם, מי שמעוניין לאמץ את המתכון, לשלוח בפרטי :lol:

 

אז בעצם היתה לך תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח...

אם כך, אתה באמת לא אשם בכל מה שקרה.

 

אני חייב להסכים איתך בגישה של לקנות רכבים הנראים משתלמים במחיר, תראו כמה פוזלים היום לטובת ה-308SW ואני ביניהם.

נוסעים בכבישי ישראל מאות אלפי רכבים המיוצרים ו/או מתוכננים בצרפת, לרובם הגדול (לא רציתי לכתוב גדול מאוד כדי להימנע מויכוח מיותר) אין בעיות מהותיות.

נפלת בסטטיסטיקה, מבאס וממש לא מצפה שתגן על המותג או אפילו תקנה אחד שוב.

 

ההורים שלי נכוו פעמיים מפיאט ורק להזכיר את השם הזה בבית יוביל לשליפת הרעשנים הקולניים ביותר, האם כל הפיאטים באשר הם, זבל?

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סקר שנערך בבריטניה מצא כי מכוניות פיג'ו סבלו ממספר התקלות הנמוך ביותר -

פיג'ו 208 - מקום ראשון בקטגוריית סופר מיני.

פיג'ו 2008 ופיג'ו 3008 - מקום שני בקטגוריית רכבי פנאי קטנים וקומפקטיים.

פיג'ו 108 - מקום שלישי בקטגוריות רכבי המיני.

 

מכונית נוספת מקבוצת PSA

סיטרואן C4 פיקאסו - מקום שלישי בקטגוריית המיניואנים.

 

אז מדוע שונה חוות הדעת הרווחת בקרב העם היושב בציון.

 

להלן הקישור לכתבה מאתר אוטו -

https://www.auto.co.il/article/132137-world-news

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקר מתייחס לא רק לאמינות אלא לחווית נהיגה, בידוד רעשים, מולטימדיה ועוד... וכמובן, אחוז גבוה של רכבים ידניים ו/או דיזל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הודעת הפתיחה בשרשור התייחסה לפיג'ו 508 ולמאזדה CX5.

פיזור מאסיבי של CX5 לערוצי ה-0 ק"מ עורר את סקרנותי ובאתר של מאזדה כבר מופיע המפרט של הדגם המעודכן. גרסת הכניסה היא קומפורט נטולת מובילאיי ועם מערכות בטיחות מקורויות עם בקרת שיוט אדפטיבית. מעליה אקזקיוטיב, אזקיוטיב פלוס (מהדורה מוגבלת), פרימיום, ובראש ההיצע סיגניצ'ר.

מנוע 2 ליטר מגיע עם הנעה קדמית ברמות גימור קומפורט, אזקיוטיב, ופרימיום.

2.5 ליטר עם הנעה כפולה ברמות גימור פרימיום או סיגניצ'ר.

מחיר הפתיחה לפי הפרסום באתר נותר ללא שינוי ומתחיל ב-169,900 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה- cx5 לדעתי לא רלבנטי למרות השיפור במערך הבטיחות, במחיר של גירסת הכניסה של ה- cx5 כאמור 170 אלף ₪, אתה מקבל קיה ספורטג׳ בגירסה הבכירה- פרימיום 1.6 טורבו (גירסה חדשה עם הנעה קדמית, יש גירסה זהה יקרה יותר כאשר ההבדל היחיד הוא הנעה לכל הגלגלים), עם כל האבזור הבטיחותי ואבזור הנוחות, ביצועים חזקים בקיה לעומת ביצועים עייפים במאזדה.

 

http://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/חדש-בישראל-2019-קיה-ספורטאז׳-1-6-טורבו-הנעה-קדמית-מחיר-169900-שקל

 

הקיה ספורטג׳ למעשה בגירסה הזאת מצליחה להיות אטרקטיבית יותר אפילו מהפיז׳ו 3008 1.2 פרימיום מבחינת החבילה שהיא מציעה, מאחר ומפרט האבזור והבטיחות דומה והמנוע של הקיה חזק בהרבה והמחיר קצת יותר גבוה (הפיז׳ו נמכרת במחיר של 165 אלף ₪).

 

הספורטג׳ בגירסה הנ״ל נמכר כעת במבצע ״חבר״ במחיר של 162,500 ₪, לאחר הנחה של 7,500 ₪. לדעתי מחיר אטרקטיבי מאד יחסית למה שהרכב הזה נותן.

 

https://www.mcc.co.il/pics/site_home/product/kia_pdf_060519.pdf

 

קיה בכל פעם מפתיעים בהצעת ערך מעולה ללקוחותיהם.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקר מתייחס לא רק לאמינות אלא לחווית נהיגה, בידוד רעשים, מולטימדיה ועוד... וכמובן, אחוז גבוה של רכבים ידניים ו/או דיזל.

מזל שיש להם עכשיו אותם תיבות הילוכים כמו טויוטה ולקסוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה- cx5 לדעתי לא רלבנטי למרות השיפור במערך הבטיחות, במחיר של גירסת הכניסה של ה- cx5 כאמור 170 אלף ₪, אתה מקבל קיה ספורטג׳ בגירסה הבכירה- פרימיום 1.6 טורבו (גירסה חדשה עם הנעה קדמית, יש גירסה זהה יקרה יותר כאשר ההבדל היחיד הוא הנעה לכל הגלגלים), עם כל האבזור הבטיחותי ואבזור הנוחות, ביצועים חזקים בקיה לעומת ביצועים עייפים במאזדה.

 

http://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/חדש-בישראל-2019-קיה-ספורטאז׳-1-6-טורבו-הנעה-קדמית-מחיר-169900-שקל

 

הקיה ספורטג׳ למעשה בגירסה הזאת מצליחה להיות אטרקטיבית יותר אפילו מהפיז׳ו 3008 1.2 פרימיום מבחינת החבילה שהיא מציעה, מאחר ומפרט האבזור והבטיחות דומה והמנוע של הקיה חזק בהרבה והמחיר קצת יותר גבוה (הפיז׳ו נמכרת במחיר של 165 אלף ₪).

 

הספורטג׳ בגירסה הנ״ל נמכר כעת במבצע ״חבר״ במחיר של 162,500 ₪, לאחר הנחה של 7,500 ₪. לדעתי מחיר אטרקטיבי מאד יחסית למה שהרכב הזה נותן.

 

https://www.mcc.co.il/pics/site_home/product/kia_pdf_060519.pdf

 

קיה בכל פעם מפתיעים בהצעת ערך מעולה ללקוחותיהם.

 

קיה ספורטאז' רחוק מאוד באיכות תא הנוסעים, התנהגות ואיכות הנסיעה ממאזדה cx5 שמציג בתחומים אלה ביצוע ברמה גבוהה מאוד, חצי פרימיום כמו שהצהירו במאזדה.

מבחינת אבזור הם דיי קרובים ולא זכורים לי חסרונות מהותיים במאזדה.

ביצועים זה ממש לא הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדויק, טויוטה ולקסוס משתמשים בתיבות רציפות בעיקר, לקסוס מגוונים עם פלנטרי בדגמים הבכירים.

מזל שהם לא משתמשים בתיבות הרציפות:-o

טויוטה שומרים את התיבות הפלנטריות לדגמים היקרים יותר שלהם, בינתיים אצל פיג'ו ה208 החדשה תגיע עם 8 הילוכים ו100 כ"ס, נועזים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה CX5 גרסת הביניים כעת נקראת אקזקיוטב (שמה של גרסת הכניסה בעבר) נמכרת ב 175 אלף ₪ לעומת 182 בגרסת הלקצורי שכבר לא משווקת. מעליה נשמרה גרסת הפרימיום שהתייקרה בכמה אלפים וכוללת אבזור משופר.

כמו שכתבו מעלחי גרסת הכניסה נקראת כעת קומפורט וכוללת אבזור בטיחותי מלא ולראשונה גם תאורת לד מלאה. כל הכבוד ששמרו את המחיר ואף הוזילו את גרסת הביניים.

לפני שבוע התחדשתי ב cx5 אקזקיוטיב שנת 2014 שמציג יכולות מעולות - למעט מחסור בכוח, בטח בהשוואה למתחרות עם שבלול. אני חולק על זה שהדגם הנוכחי לא רלוונטי - יש לו קהל נאמן, אמינות מעולה, ושמירת ערך מדהימה לעומת המתחרות. ואת זה אני כותב בביטחון מלא אחרי חודשיים מעצבנים של חיפושים והשוואות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...