Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני במקומך ( במידה והכיס מאפשר והמחיר לא חריג ביחס לרכבים אחרים שנמכרים בלוחות עם אותם הנתונים ) הייתי סוגר איתו עסקה.

הרכב שלו חדש, אין חשש ליפול על חתול בשק, אתה מכיר את הבעלים ואיך הוא מתייחס לרכב.

קרוסאובר הרבה יותר מבוקש מאשר SX4 - עוד יתרון לעתיד.

 

אני יכול להגיד לך שבטרייד אין מוכנים לתת לו 70k

פורסם
אני במקומך ( במידה והכיס מאפשר והמחיר לא חריג ביחס לרכבים אחרים שנמכרים בלוחות עם אותם הנתונים ) הייתי סוגר איתו עסקה.

הרכב שלו חדש, אין חשש ליפול על חתול בשק, אתה מכיר את הבעלים ואיך הוא מתייחס לרכב.

קרוסאובר הרבה יותר מבוקש מאשר SX4 - עוד יתרון לעתיד.

 

אתה טועה, ניתן להשיג את הרכב ומקבילים איכותים יותר במחיר נמוך מ 76 אלף ש"ח.

הקרוסאובר לא מבוקש בשוק יד 2 וההיצע ממנו גדול עם רכבים בעלי נתונים כמעט ומושלמים, רכבים ללא תאונה ונסועה נמוכה יותר.

הטריד אין שנתן 70 ממש עשה חסד, וזה בעם מחיר השוק ככל הנראה של הרכב , לא הייתי משלם יותר מ 70 לרכב, ואם לא יקבל יש רכבים דומים במחיר הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

סתם עניין אותי כמה אני טועה, נכנסתי ללוח יד 2 והגדרתי 2015, יד ראשונה ועד 60 אלף קילומטרים.

76 אלף זאת בקשה בכלל לא חריגה.

מתוך כ 40 תוצאות , יש כמה שמבקשים 74, יש מבקשים 77 או אפילו 82 אלף ₪.

כמה סוחרים רושמים 70, אבל לא הייתי פונה למגרשים.

בקיצור, כל אחד והגישה שלו - לא לצאת פראייר בגלל כמה אלפים בודדים או לקנות רכב במצב חדש ממישהו שמכירים. אולי יש אפשרות לגרד עוד כמה גרושים מהמחיר המבוקש.

אני לא הייתי אומר לך שאתה טועה, אם הייתי מחליט לקנות רכב ממישהו אחר ולא לשלם אגורה מעל 70 אלף. כל אחד והגישה שלו. רק מניסיון, מודעות מושכות בלוח של רכבים מושלמים, הרבה פעמים בפועל רחוקים מלהיות ממושלמים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מאידך , יש כאן שרשור קרוב של מישהו שלא מצליח למכור את אותו רכב עם נתונים דומים אז אולי המוכרים חיים באשליות ?

 

לתקוע מחיר ביד2 לא עולה כסף

פורסם

קראתי את השרשור.

המוכר שם חושב שהרכב שלו ( 2015 עם 40 אלף קילומטרים ) נסחר בפועל במחיר מצחיק של 75 אלף₪....

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין ספק שאני רואה על הכבישים המון קרוסאוברים. המון. ובכל זאת, אני מאוד מרוצה מה SX4. היא מפגינה בינתיים אמינות יוצאת מהכלל ואני מקווה שהקרוסאובר יעשה את אותו הדבר.

החלטתי ללכת על העסקה והוא הסכים למכור לי במחיר הטרייד אין ב 70K

 

ועכשיו לשאלה הבאה שלי... מה לדעתכם המחיר הריאלי של ה SX4 שלי? בחיפוש מיד 2 יש 6-7 רכבים בשנתון שלי (2011) כאשר 3-4 מהם זה בכלל סוכניות. אף אחד מהם אפילו לא מתקרב לק"מ של האוטו שלי (56K), אפילו לא רכבים שהם יד ראשונה (ואני יד 2). רובם דורשים סביבות ה 30K בערך.

 

מחיר משוקלל לאוטו שלי הוא 33K. האם לבקש 30K יהיה ריאלי?

פורסם
קראתי את השרשור.

המוכר שם חושב שהרכב שלו ( 2015 עם 40 אלף קילומטרים ) נסחר בפועל במחיר מצחיק של 75 אלף₪....

אני המוכר מאותו שרשור ולדעתי ביחס לתמורה שהוא נותן (לרבות עלות רכישה, עלות החזקה שוטפת) המחיר הינו הגיוני למדי

נראה כי שוק יד 2 מתרגל לעובדה שיש היצף מכוניות שנקנו בליסינג+ אשראי זול אבל אני מאמין כי לכל מוצר יש קונה שמתאים לו

פורסם
אין ספק שאני רואה על הכבישים המון קרוסאוברים. המון. ובכל זאת, אני מאוד מרוצה מה SX4. היא מפגינה בינתיים אמינות יוצאת מהכלל ואני מקווה שהקרוסאובר יעשה את אותו הדבר.

החלטתי ללכת על העסקה והוא הסכים למכור לי במחיר הטרייד אין ב 70K

 

ועכשיו לשאלה הבאה שלי... מה לדעתכם המחיר הריאלי של ה SX4 שלי? בחיפוש מיד 2 יש 6-7 רכבים בשנתון שלי (2011) כאשר 3-4 מהם זה בכלל סוכניות. אף אחד מהם אפילו לא מתקרב לק"מ של האוטו שלי (56K), אפילו לא רכבים שהם יד ראשונה (ואני יד 2). רובם דורשים סביבות ה 30K בערך.

 

 

מחיר משוקלל לאוטו שלי הוא 33K. האם לבקש 30K יהיה ריאלי?

לפני שבועיים מצאתי לקרובת משפחה sx4 האצ'בק 2012 פרטית יד ראשונה 72000 ק"מ

הבדיקה היתה טובה מאוד והעסקה נסגרה ב1500 מתחת למחירון לוי יצחק.

בזמן שבדקתי , הטלפון של המוכר לא הפסיק לצלצל .

לפי זה נראה לי ש30 מחיר סגירה אצלך זה הגיוני

×
×
  • תוכן חדש...