Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי 7 מקומות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הילד הנוסף מתוכנן רק לעוד מספר שנים, לא הייתי מציע לרכוש רכב של 7 מקומות כבר עכשיו. ההבדל בהוצאות התחזוקה, ביטוח ודלק הוא משמעותי. מספר שנים של הוצאות מיותרות הוא מאוד לא כדאי. כשהילד הרביעי יגיע יהיה לך מספיק זמן להחליף רכב מבעוד מועד.

פורסם

איזה הבדל משמעותי בתחזוקה יש בין קורולה לוורסו ?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני משווה בין רכבים שהיו לי. יונדאי אלנטרה לעומת הקרניבל שיש לי עכשיו. הביטוח קפץ משמעותית. הוצאות האחזקה במוסך גם כן היו כבדות יותר וגם מבחינת דלק, הקרניבל שותה יותר דלק (הדבר היחיד שאיזן את הוצאות הדלק היתה העובדה שלקרניבל מנוע דיזל ולא בנזין, אחרת הוצאות הדלק היו גדלים פי 2).

פורסם

2009 דיזל. 185 כ"ס. בעיני הרכב מאוד אמין. תמיד יש חלקים שהולכים, אבל מדובר בבלאי ושחיקה סבירים כמו למשל צינור אויר (ארקורדיון) שהתייבש ונוצר בו סדק לאחר כ 8 שנים - טבעי לחלוטין. הבעיה עם זה היתה שהמוסך לא אבחן את זה ולכן עקב חלקיקי אבק שחדרו הלך שסתום שהמוסך גבה עליו כ 2000 שקל (למרות שבחו"ל עולה רק 300 שקל). מעבר לזה הלך רדיאטור אחרי כ 9 שנים (דוד עליון שהתייבש ונוצר בו סדק, גם כן בלאי סביר, וסת לחץ של משאבת הסולר גם כן הלך (שוב אותו סיפור בארץ יקר, בחו"ל זול). מעבר לזה חלקי פלסטיק (כמו כיסויי יציאת מזגן מהתקרה שהתייבשו והחלפתי בעצמי בעלות קטנה לאחר רכישה מאתרים בחול. בסך הכל דיי אמין ועם תחזוקה נכונה ובזמן הרכב משרת אותי נאמנה כבר כמעט 10 שנים.

פורסם

אני באמת לא מבין איך קרניבל נכנס לשרשור הזה. זוג +3 שמסתדר בקיה סיד לא צריך אוניה כזאת ( יקרה לתחזוקה, צמאה לדלק ומסורבלת לתמרון ), ובעתיד מיני וואן קטן ( ורסו, קארנס, פיקאסו, גרנד סניק ) או אאוטלנדר יספיק להם לכמה שנים טובות, עד שהילדים יגדלו ויעברו גיל 8 ( הילד הקטן ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שאלו אז עניתי. ואני בהחלט מסכים איתך שזוג +3 לא זקוק לקרניבל וגם לא למיני וואן אחר. רכב 5 מקומות מספיק בהחלט. לעומת זאת, כשמדובר בזוג+4 ילדים, המיניוואנים הקטנים לא מספקים בכלל. מעבר לעניין תוספת הכיסאות, יש צורך במרחב גדול יותר ונוחות, שהמיניוואנים הקטנים בהחלט לא מספקים וזה מחמיר והולך ככל שהילדים גדלים.

פורסם
אני משווה בין רכבים שהיו לי. יונדאי אלנטרה לעומת הקרניבל שיש לי עכשיו. הביטוח קפץ משמעותית. הוצאות האחזקה במוסך גם כן היו כבדות יותר וגם מבחינת דלק, הקרניבל שותה יותר דלק (הדבר היחיד שאיזן את הוצאות הדלק היתה העובדה שלקרניבל מנוע דיזל ולא בנזין, אחרת הוצאות הדלק היו גדלים פי 2).

נו באמת , אפשר גם לעשות השוואה בין אאוטלנדר 5 מקומות ל-7 מקומות ואז תיראה שאין כמעט הבדלים ,נתת דוגמא מטופשת , קח פיקנטו 5 מקומות ותשווה לסטינגר 5 מקומות לא יהיה הבדל ?

:fadein:
פורסם

פותח השרשור , אאוטלנדר שמור ייתן לך אמינות ופרקטיות כולל תחזוקה זולה וזה הרכב שאתה צריך לחפש רק קח בחשבון שדגם 7 מקומות שמור נמכר מעל המחירון .

פורסם
נו באמת , אפשר גם לעשות השוואה בין אאוטלנדר 5 מקומות ל-7 מקומות ואז תיראה שאין כמעט הבדלים ,נתת דוגמא מטופשת , קח פיקנטו 5 מקומות ותשווה לסטינגר 5 מקומות לא יהיה הבדל ?

תחשוב כמה אנשים עושים את המעבר מאאוטלנדר 5 מקומות לאאוטלנדר 7 מקומות, וכמה אנשים עושים את המעבר מרכב משפחתי רגיל כמו אלנטרה או קטן ממנו לרכב 7 מקומות בגודל של קרניבל, ואז תבין שהדוגמא שאני נתתי יותר רלוונטית מהדוגמא שלך.

פורסם

הרוב עוברים מרכב משפחתי למיני וואן קטן וכן מסתדרים בוורסו/ פיקאסו / אאוטלנדר עם 4 ילדים, מה שלא מקפיץ עלויות תחזוקה.

אחוז קטן קונים קרניבל, ויש סיבות לזה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הרוב עוברים מרכב משפחתי למיני וואן קטן וכן מסתדרים בוורסו/ פיקאסו / אאוטלנדר עם 4 ילדים, מה שלא מקפיץ עלויות תחזוקה.

אחוז קטן קונים קרניבל, ויש סיבות לזה .

לא יודע מאיפה אתם מביאים את הנתונים הללו כאילו לרכב משפחתי ולרכב מיניוואן 7 מקומות, אותה צריכת דלק. כך סתם לדוגמא מאזדה 3 ומאזדה 5. הראשונה צריכת דלק אמתית לפי מגזין אוטו: 13.3 ק"מ/ל' והשניה 8.5 ק"מ/ל'. הבדל "זניח" של 56% בצריכת דלק. ואני מכיר אנשים שיש להם מאזדה 5, תאמין לי שהם לא מלקקים דבש ומתלוננים המון על צפיפות. מאחור רק ילד קטן יכול לשבת בנוחות. ואני לא מדבר על צמיגים שמתבלים מהר יותר, ומצבר ובלמים ועוד. אין שום היגיון בטענה שרכב 5 מקומות דומה בהוצאות תחזוקה לרכב 7 מקומות.

פורסם
נו באמת , אפשר גם לעשות השוואה בין אאוטלנדר 5 מקומות ל-7 מקומות ואז תיראה שאין כמעט הבדלים ,נתת דוגמא מטופשת , קח פיקנטו 5 מקומות ותשווה לסטינגר 5 מקומות לא יהיה הבדל ?

עכשיו אני מבין למה הבאת את האאוטלנדר בתור דוגמא. זה ממש חכם לקחת את אותו רכב בדיוק, אותו מנוע, אותה שילדה ולדחוף עוד שני כיסאות בתא מטען ולומר עכשיו זה 7 מקומות. כמה יצרנים אתה מכיר שעושים זאת? וכמה צרכנים אתה מכיר שמוכנים לקנות רכב כזה בלי תא מטען? ואגב, גם כאן ה 7 מקומות שוקל 100 ק"ג יותר ובטוח שבמציאות צורך יותר דלק, ולו רק בגלל הכיסאות.

×
×
  • תוכן חדש...