Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
נעשה קצת סדר.

ראשית יש חיישני פס רחב או מודדי יחס דלק אויר עם ארבע חוטים, לא זוכר איפה בדיוק נתקלתי בהם ואם זיכרוני לא מטעה אותי, זה היה בסובארו.

 

תקן יורו כזה או אחר לא קובע באיזה חיישן יש להשתמש, אלא רק בכמות המזהמים המותרת במצבי נסיעה שונים. אם היצרן הרכב מסוגל להגיע לערכי הסף המותר עם חיישן חמצן רגיל אז אדרבה הוא יכול לבחור יעשה בו שימוש. הרי חיישן חמצן רגיל או פס רחב הוא עוד כלי לטיפול במזהמים ויש עוד כמה כלים לטיפול במזהמים בדרך מהמסנן אויר ועד לקצה צינור הפליטה.

 

לגבי תערובת מרובדת ומנועי בנזין הפועלים בשיטת בעירה ענייה, הם באמת מחייבים שימוש בחיישני מדידת חמצן פס רחב כי הדיוק חשוב מאוד לכל סוגי מצבי הבעירה הענייה, אחרת המזהמים בפליטה יעלו מערכי הסף בצורה חריגה..

 

דניאל שבת שלום , אין חיישן חמצן 4 חוטים , לא קיים יצור כזה . רק חיישן חמצן עם פס רחב מסוגל "לקרוא" תערובות עניות מעל ליחס של 18:1, חיישן חמצן רגיל ישדר בתערובת עניה מתח של 0 וולט.....אבל קיים טווח רחב של תערובת ענייה שחיישן חמצן רגיל לא יודע לדרג כי הגבול התחתון שלו הוא 0 וולט , לעומתו חיישן פס רחב עובד על זרמים הוא יכול להזרים זרם חילופי בתערובת עשירה הזרם הוא שלילי ובתערובת ענייה הזרם הוא חיובי/

s_wraf_output.gif

 

s_wraf_output.gif

עריכה אחרונה על ידי barzelay

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגבי סוג החיישן אין לי טענות אבל תקרא למה לא צריך חיישן פס רחב.

 

בכול מקרה אני אבדוק מול רון או אופיר המומחים למנועי TSI את הנושא.

אני מקווה שהם מורשים להראות מעבר לעלה התאנה....חחחחחחחח

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

יש חיישני חמצן פס רחב 4 חוטים כולל החימום, בטויוטה, סובארו.

יצור של דנסו ו NTK.

מזכיר לי וויכוח ישן על חיישני הול 2 חוטים, גם אז היו שאמרו שאין דבר כזה..והתבדו.


×
×
  • תוכן חדש...