Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דניאל היקר , אתה צודק , הרבה זמן לא הצלחתי להכנס לפורום האהוב שלי , עד ששלומי שלח לי ססמא חדשה......דניאל אני אשתדל מאוד להיות יותר פעיל......תודה לך על הביקורת.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרק , חיישן חמצן רגיל לא מסוגל לזהות תערובת ענייה מאוד ביחסי דלק אוויר של למעלה מ-16:1 ומנועי TSI יכולים להגיע ליחס של 40:1 !!!!!

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
חיישן חמצן 4 חוטים הוא חיישן בעל טווח פעולה צר מ-0 ועד כ-1.6 למבדה בלבד מתאים למנועי MPI לכן הוא לא מסוגל לנטר ולדווח על תערובת מאוד ענייה ודלה כמו שמתרחשת במנועים שיש בהם הזרקה מרובדת Stratified Injection , לכן מנוע TSI או FSI ואחרים חייבת שיותקן בו חיישן פס רחב ......מה הקשר לחיישן מחומם....כל חיישני חמצן מצויידים בגוף חימום פנימי HO2S ואין לזה קשר להזרקה מרובדת......

ציינתי עובדה שקיים חיישן חמצן רגיל מחומם ללא שום קשר.

איזה כייף לי :)

פורסם

כלי הרכב מזהמים למרות כל מה שהתקינו במחשוב וברכיבים , שורה תחתונה "מנועי שריפה מזהמים" הפתרון כלי רכב חשמליים ותחנות כוח יעלמו מהנוף ויפנו מקום לאנרגיה סולארית ירוקה.....ובא לציון גואל

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

דניאל, כל המהות של מנועי הזרקה ישירה של בנזין היא "צמצום פליטות CO2" וכדי לעמוד בדרישות תקן יורו 6 חייבים לעמוד בדרישת התקן שדורשת פליטת CO2 פחות מ- gr/Km 130 , אם המנוע יפעל במצב הזרקה הומוגנית קרי ביחס 14.7;1 הוא יפלוט יותר מ-130 גרם לקילומטר CO2. בהזרקה מרובדת נפלטים כ-97 גרם לק"מ CO2 בלבד. לכן כתבתי שהמנוע "מזהם"

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
אם כך "עובדים על כולם בעיניים" !!!

מי עובד על מי ולמה?

די עם תיאוריות קונספירציה בשנקל, זה לא עושה רושם על איש ב2019.

 

מרק10 העלה ספרות על מכלולי המנועים בהודעה 29 של שירשור זה.

תראה לנו בבקשה איפה יש מידע לא נכון בספרות הזו?

יום טוב גם לך

פורסם
דניאל, כל המהות של מנועי הזרקה ישירה של בנזין היא "צמצום פליטות CO2" וכדי לעמוד בדרישות תקן יורו 6 חייבים לעמוד בדרישת התקן שדורשת פליטת CO2 פחות מ- gr/Km 130 , אם המנוע יפעל במצב הזרקה הומוגנית קרי ביחס 14.7;1 הוא יפלוט יותר מ-130 גרם לקילומטר CO2. בהזרקה מרובדת נפלטים כ-97 גרם לק"מ CO2 בלבד. לכן כתבתי שהמנוע "מזהם"

 

רכבי בנזין ראשונים בתקן יורו 6 ירדו מפס הייצור בספטמבר 2015.

מנועי הזרקה ישירה בכלל, וTSI/FSI בפרט, יוצרו כמעט עשור קודם.

מה הקשר בין הדברים?

יום טוב גם לך

פורסם
למה צריך חיישן WIDEBAND בשביל למבדה גבוהה?

עם חיישן רגיל ידוע שהתערובת ענייה, אין נקישות, למה צריך חיישן חמצן שונה?

 

במנועים הפועלים בתערובת מאוד עניה (במהירות שיוט בלבד)חייבים להתקין חיישן פס רחב שיודע לפעול גם בהרכבי תערובת עניה כל המחשב ידע בזמן אמת האם התערובת היא כפי שנדרש באותו רגע , חיישן חמצן רגיל "יודע לספור עד 10" 11 הוא כבר לא קורא !!!.....חיישן חמצן פס רחב גם מהיר פי 200 מחיישן רגיל .

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אומנם השם שלי לא בירוק, אבל אתה יכול אולי להסביר למה המערכת צריכה את החיישן חמצן בשימוש בתערובת ענייה במיוחד (הודעה #19 שלי)

 

בנוסף, יש בעיות עם מעבר לאנרגיה ירוקה בלבד, ככה שתחנות הכוח לא יעלמו בקרוב וכנראה שגם לא יוחלפו לגרעין.

 

עריכה כי הרגע הגבת:

למה המחשב צריך לדעת את היחס הקיים כאשר עובדים בתערובת ענייה מאוד? למה.

מה זה יעזור?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
במנועים הפועלים בתערובת מאוד עניה (במהירות שיוט בלבד)חייבים להתקין חיישן פס רחב שיודע לפעול גם בהרכבי תערובת עניה כל המחשב ידע בזמן אמת האם התערובת היא כפי שנדרש באותו רגע , חיישן חמצן רגיל "יודע לספור עד 10" 11 הוא כבר לא קורא !!!.....חיישן חמצן פס רחב גם מהיר פי 200 מחיישן רגיל .

מדוע מנוע דיזל שפועל בתערובת עניה לא צריך חיישן חמצן,

בעוד שמנוע בנזין שפחות או יותר מחכה את אותו עיקרון פעולה בתערובת עניה חייב לדעתך חיישן חמצן תואם?

 

לדוגמא בסרטי ההסבר שמזדה מוציאה על מנוע הskyactive החדש שלה, שפועל בתערובת עניה במצבים רבים, הם טוענים שבמצב תערובת ענייה המצערת נפתחת לרווחה, ובקרת הכח מבוצעת על ידי הזרקה בלבד. כלומר אין בקרת תערובת כלל בצד של האויר, בדיוק כמו בדיזל.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
רכבי בנזין ראשונים בתקן יורו 6 ירדו מפס הייצור בספטמבר 2015.

מנועי הזרקה ישירה בכלל, וTSI/FSI בפרט, יוצרו כמעט עשור קודם.

מה הקשר בין הדברים?

אני מדבר על תקני יורו 5/6 על הדגמים של שנים אלה אני כתבתי גם אז היו חייבים להתקין חיישני חמצן פס רחב , משך כל השנים האלה המשיכו להתקין חיישני חמצן רגילים כי מנועים אלה עבדו בתערובת הומוגנית והשתמשו באות S כדי להטעות את הציבור.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם


×
×
  • תוכן חדש...