Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד פרוייקט קטן (וארוך) שעשיתי ,תיקון שפשוף בכנף האחורית.

דרש הרבה מאוד השקעה (של זמן בעיקר) אבל אני מרוצה מהתוצאה.

 

 

דעתכם?

פורסם

יפה מאוד. אשרך.

תוכל לפרט את העבודה ובאיזה חומרים השתמשת?

החומר פחחים מהיכן ותוך כמה זמן הוא מתייבש?

  • אחראי פורום
פורסם

כל הכבוד, עבודה יפה ונכונה ויופי של השקעה בסרטון.

הערה קטנה ברשותך, נראה שיש רוח כשאתה מתחיל עם הצבע העליון, מומלץ מאוד להימנע מזה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה. לא כל אחד לוקח יוזמה כזו של צביעת רכב. (צריך אומץ וידיים טובות)

 

היה רצוי שתפרט מה התהליך שעשית, לא כל אחד מבין בתחום.

 

תודה.

פורסם

נראה מעולה , ראיתי גם את הסרטון עם הפנסים שהשחרת מבפנים.

נשאר לך לטפל בנושא אחד - ג'אנטים ראויים :wink:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה על התגובות חברה, מבחינת זמן לקח לא מעט (כשבועיים) ובחישוב עם העלות של החומרים משתלם זה לא אבל המטרה לא הייתה לחסוך..

הוספתי רשימה של החומרים בפירוט:

- Wet grit paper 600-3000 (2000-3000 for finishing)

- "Impa" filler (do not recommend, it dries to fast)

- Metal primer

- Base paint made by code

- Gloss clear coat with UV protection from fading

- Meguiar's Ultimate compound

- Fusso coat (by Soft99) for protection

 

ג'אנטים גדולים יותר וצמיגים זה השלב הבא :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...