Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אני עד עכשיו נסעתי על רכבים של ההורים ( גולף , פאביה , סופרב , פאסאט ) והחלטתי לקנות לעצמי רכב.

אני הרבה זמן מסתכל והדרישות שלי הם מנוע חזק .. אני התרגלתי למנועים חזקים יחסית מהקונצרן הגרמני בלי להכליל את הפאביה. :)

רכב גדול בסדר גודל של הסופרב, אני אוהב את ההרגשה של טנק על הכביש בניגוד לרכבים קטנים, הנסיעות היחידות שלי הם בין עירוניות אני גר ביישוב ואני לא צריך לחסוך בגודל, אין לי בעיה של רכב שאוכל דלק העיקר שיספק לי את מה שאני צריך.

 

אז מפה לשם אני הגעתי למאליבו שנתונים 2008-2010 עם המנוע 3500 , רציתי לדעת על אולי המלצות על רכב אחר שיענה לי על ההגדרות.

ובסך הכל גם מה אתם אומרים על הרכב. תודה רבה על העזרה מעריך את זה .

פורסם

אחלה רכב, יש לך תקציב להביא רכב טוב ושמור - אל תחשוב על ה 2.4 כי הוא עגלה.

 

חסרונות של דגם 3.5 - מוגבל ל 170 קמ"ש אלקטרונית, גיר 4 הילוכים מיושן יחסית

 

הרכב מאוד אמין ומפנק, הוא טוב מאוד בקו ישר, סיבובים לא ממש הקטע שלו (מה לעשות, אמריקאי)

 

לדעתי תשמור על הכיוון הזה, יש עוד דוגמאות כמו מזדה 6 (יקרה יותר וחלשה מהמאליבו), מונדאו (חזקה בהרבה מהמאליבו אבל תקציב די רזה וצריך לשים בצד לתקלות במידה ויהיו)

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

המאליבו חזק, מרווח ונוח מחוץ לעיר בכבישים ישרים יחסית. הוא גם אמין וזול לאחזקה.

 

בצד השלילי יש לו רדיו סיבוב של טריילר, בתנועה עירונית ההרגשה היא של מלחמה איתו והאבזור שלו עלוב יחסית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני יודע שהאוטו לא נוח בכלל בעירוני, אבל אין לי כמעט בכלל נסיעה עירונית, רק בין עירונית ובתוך יישוב. כמו שאמרתי חשוב לי נוחות בין עירונית

רציתי לדעת באמת עד כמה הגיר 4 הילוכים לא טוב.. מוגבל אלקטרונית ל170 לא באמת משנה לי כי אני לא מתכוון לסוע במהירות כזאת בכבישים שלנו :)

פורסם (נערך)

גיר 4 הילוכים לא טוב בזה שהוא 4 הילוכים :)

 

מנסיון שלי עם רכב דומה ישן יותר (ואני חושב שגם הגיר שונה אבל ההתנהגות כנראה דומה מאוד), לגירים האלו יש "בור" מורגש, ז"א שלמשל אם אתה מאיץ על 90 בעליה בהילוך רביעי, כנראה שתצטרך לתת קיק אם אתה רוצה שהרכב "יעוף". מצד שני, זה לא כזה נורא כי כשיורד הילוך הרכב באמת עף.

 

חוץ מזה, לדעתי הנסיעה עם מנוע כזה שונה מאוד (לטובה) מרכב עם מנוע 4 צילינדרים, יש המון מומנט בסל"ד נמוך יחסית והרכב שט בנינוחות ושומר על תנופה גדולה בלי מאמץ, כשאני בתוך העיר רוב הזמן זה האצות קצרות ואז שיוט מלווה בליטופים עדינים מידי פעם לדוושת הגז.

 

לגבי רדיוס פניה, מעניין לשמוע, האימפלה שלי (ארוכה יותר מהמאליבו בקצת) דווקא עם רדיוס סיבוב מצויין, אני מצליח לפרסס בצמתים קטנים יחסית בלי בעיה. מצד שני דווקא לסוניק הרכב השני בבית, הקטן משמעותית יש רדיוס סיבוב גרוע מאוד ביחס לגודלו, אז אולי במאליבו זה גם ככה כי הם שינו משהו בשנתונים החדשים יותר. לא יודע אבל התיאורים פה של רדיוס סיבוב של טריילר די מזכיר את מה שאני מרגיש עם הסוניק אבל לא עם האימפלה.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

להסתכל רק על גיר או רק על מנוע זו הסתכלות שגויה. יש לך מערכת הנעה שאמורה לעבוד בסימביוזה וככה צריך להתייחס אליה.

 

יחידת ההנעה של המאליבו מתפקדת מצויין בזכות המומנט הגבוה שלה. לא תרגיש לא את הבורות ולא מחסור בהילוכים.

 

יש לי ניסיון ארוך עם המאליבו (מודל 2005, 2010 ו 2015).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הרכב לא מתאים לסיבובים, שנסעתי עליו הרגשתי כמו נהג אוטובוס, והאימפלה אפילו פחות מתנהגת ממנו, זה לא רכבים לתקוף פניות אין מה לעשות, כח יש להם והם מפנקים, מי שמחפש רכב שובב לא אמור לקנות מאליבו או אימפלה ( יוני, אני הכי מפרגן לאמריקאיות - רכבים חזקים בלי הרבה בלבולי מוח :) )

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אני אקפיץ את הנושא בשאלה לא כל כך קריטית אבל מסקרנת כי אני לא מוצא תשובות..

בקו ישר, 0-100 מה הנתון של הLT 3.5L

ומה הנתון של הLTZ 3.6L

אני לא מוצא בשום מקום מספרים..

פורסם

דגם ה LTZ בעל מנוע של קדילאק 3.6 עם 260 סוס בערך וגיר 6 הילוכים, נתוני 0-60 מייל בערך 6.5 שניות, תוסיף 0.3 זה 0-100.

 

דגם ה LT מנוע 3.5 שונה לחלוטין מה 3.6, גיר 4 מהירויות, נתונים יבשים בערך 8.5 למאה

 

ה 3.5 נפוץ בהרבה, והרבה יותר אמין - חבר שלי עבד 10 שנים במוסך שברולט, החלקים של ה 3.6 יקרים בהרבה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

ה 3.5 יותר חסכוני, יותר עמיד ויותר זול לאחזקה.

 

כוח לא יחסר לך בו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה לא כזה בעיה למצוא LTZ.. רק. צריך לחפש מספיק ותמצא, כרגע יש שתיים ביד שתיים למכירה ועוד 3 בפייסבוק .. ברור שיותר קל למצוא LT, אבל הLTZ התחילה למשוך לי את העיניים, בכמה היא יותר יקרה לאחזקה? אפשר לשמוע קצת מספרים קצת עובדות?

×
×
  • תוכן חדש...