Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לפני שבוע וחצי בעודי בכיכר, אדם החליט שלא להקשיב לחוקי הדרך ונכנס בי (אני באתי מהשמאל והוא נכנס לכיכר כשאני בתוכה).

לקחתי את האוטו למוסך מורשה מטעם הביטוח והשמאי הגיע.

הוא הביט באוטו, נתן הצעה והמוסך וחברת השמאות דיברה איתי למחרת ואמרה שהיא מכריזה על טוטאלוס.

הרכב הוא רכב מעולה (סיטרואן c4 אקסקלוסיב עם שדרוגים כמו חיישנים וכדומה).

הנזק הוא בפנס, טמבון, פח, וגם במים (התמונה לא עולה לצערי:/ אבל המכה העיקרית היא באזור הפנס הימני עד הדלת).

המזכירה בחברת השמאות אמרה שהם מציעים את הרכב למוסכים לקבל הצעה על האוטו (דבר שלא הכרתי לפני, אבל מעולם לא הייתי במצב הזה לפני ככה ש...).

האוטו מעולה (120,000 קילומטרז בערך) והוא אהוב עליי מאוד.

חלק מהאנשים אומרים ששווה הצעת המוסך (שאגב- השמאי העריך בערך ב25,000 אחרי הורדות רגילות ובלי שאר ההורדות של הביטוח).

חלק מהאנשים אומרים ששווה לתקן.

חשוב לי לציין שהרכב נקנה מליסינג, יש עוד תשלומים להלוואה והוא שנת 2012.

מה דעתכם? האם לקבל חוות דעת נוספת או ללכת עם השמאי והמוסך המורשה?

תודה מראש לעונים!

פורסם

נשמע כמו עוד מקרה שבו הביטוח עושה לך טובה (היה מקרה דומה בפורום בימים האחרונים). רכב שאינו סחיר במיוחד מלכתחילה, יהיה עוד פחות סחיר אחרי התאונה.

 

התחושה שלי היא שהצעת הביטוח היא לטובתך.

 

עוד עצה קטנה - לא להתקשר נפשית לשום רכב. לא שווה את זה.

 

אם מותקנים ברכב אבזרים לא מקוריים שאינם כלולים בביטוח אתה רשאי לפרק ולשמור אותם לרכב הבא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחירון על C4 מליסינג

עיסקה מטורפת!! קח וברח

שים לב שאתה מקבל את מה שמגיע לך ולא מקזזים לך סתם אבל מלבד זאת, עיסקה מדהימה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כמובן שתקבל מהביטוח את ערך הרכב לאחר הפחתה בגלל עברו בליסינג

 

המלצתי קח את הכסף וחפש משהו טוב יותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...