Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב אחים שלי..

שמעו אולי זה ישמע דבילי..כי זה בא מהפה שלי :)

אבל יש לי התלבטות ושאלה..

אז ככה.. אני מתכוון להכנס יותר לקטע של שיפור המערכת באוטו והרמקולים ובתקווה גם מגבר וכד..

(זתומרת להוסיף את כולם)

ההתלבטות שלי היא כזאת. (ראיתי את 2 הרמקולים באתר של צ'יפר)

רמקולים 9*6 אחוריים.

1. MAC AUDIO - Olympic Gold 3 way Triaxial Component_Loudspeaker

200 watt 300 watt RMS

המחיר באתר - 990 ש"ח

2. Cerwin Vega - HED 693 _ 3 way

watt 120 - 60 watt RMS המחיר באתר - 990 ש"ח

השאלה שלי היא כזאת :

איזה מבניהם יותר עדיף מבחינת - באס, עוצמה, ואיכות..

שניהם אותו מחיר ולשניהם יש מקום אצלי באוטו..

ה MAC AUDIO ניראה הרבה יותר מרשים ובא אם ערכת קומפוננט (משזה לא אומר? מזה אומר באמת?..)

ה CERWIN VEGA מה שתפס אותי זה השם שלו ששמעתי כמה פעמים את הרמקול (לא זה ספציפי)

אבל ידוע לי שיש לו באס עמוק וחם והוא מאוד איכותי ועומד בהספקים גבוהים?!

בבקשה תעזרו לי..

נ.ב

איזה מגבר אתם חושבים יכול לספק את אחד הזוגות מהם + ובעתיד קומפטננט של MB QUART כנראה עם 100-120 RMS

או שבכלל יש לכם רמקולים אחוריים שיתנו לי את אותם בקשות במחיר נמוך יותר אני ממש אודה לכם.

תודה רבה רבה.. :-P

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

דבר ראשון, מותר לשאול איזו במה קידמית יש לך ? (או, על איזו אתה מתכנן .. MBQUART , איזה דגם ? באיזה תקציב מדובר עבור הבמה הזו ?)

דבר שני, איזה תקציב יש לך למגבר המדובר ?

 

לגבי ה-"ערכת קומפוננט" נראה לי שמדובר בקרוס בעל תכונות "טובות" יותר .. מדובר בחיתוכים יותר חדים .. זה נחשב ליתרון.

לגבי הסרווין וגע, איפה כתוב שהם עומדים בהספקים גבוהים ? לפי הנתון שנתת פה - הם עומדים ב60 וואט.

לעומתם, כתוב על המאקאודיו 200 וואט, אינני יודע אם זה באמת נכון .. נשמע גבוה מידי .. אבל אם אתה מחפש רמקול שיכול לעמוד בהספקים גבוהים נראה לי שאתה צריך ללכת לכיוון המאקאודיו.

 

דרך אגב, מה התקציב שלך לרמקולים האחוריים הללו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שאלה של תקציב זא לא בעייה.

 

אין לי בעייה עם התקציב.. אבל אם אפשר משהו צנוע אז אני אשמח.

במה קדמית..

יש לי מאזדה 626..

אין לי מקום מסודר לטויטרים כשיגיעו ואני לא ממש מתכוון לעשות גם.. פשוט להניח או להדביק איכשהו.

לגבי הסרווין..לא אמרתי שרשום אמרתי שזה ידוע לי מכמה אנשים בפורום ומשיחות פה ושם.

אם אתה מעוניין בלינק למאק אודייו הנה..

: http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=445&CatCode=120

 

לגבי ה

MBQUART צודק טעות שלי שלא העלתי את סוג הדגם, אז ככה..

יש את הסדרה הזאת DISCUS הבנתי שהם קוקסיאלים (איך שלא רושמים זאת)

ויש את הדגם ששמעתי בחול The PREMIUM איינני יודע עם הם קומפוננט או גם קוקסילאס אבל עליהם אני מפנטש מאותו רגע ששמעתי אותם.

שוב תודה.

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

אז ככה אני ממש ממליץ על הסרוין ווגה זה רמקולי מאוד איכותי וחזק אני מאוד אוהב אותו

אם אתה רוצה יש גם את הקמקולים של JVC הדגם GTO 100RMS שהם מאוד מצויינים

ואם אין לך בעיה של מחיר אז יש לך את האלפה סוניק שהם עולים סביבות 1500 שקל והם תותחים ! אבל הייתי הולך על הסרווין ווגה ואל תידאג בקשר ל60RMS הוא מאוד חזק

לא הייתי מציע לך לקנות מאתר תלך לחנות עדיף בהרבה לדעתי

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

מיקי למה הוא לא צריך לדאוג בנוגע ל60 וואט ?

זה לא באמת 60 וואט ? נתת להם 100 והם עבדו מצויין ?

ואתה מוכן להסביר למה זה עדיף לרכוש בחנות, ולא מאתר ?

 

לגבי פותח התרד, אתה מוכן להסביר כמה אתה מקציב עבור הקומפוננט הקידמי שלך ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני יותר ממוכן.. אני אפילו אשמח.

לגבי הקומפוננט אני משער שאני יעמוד בתקציב של

1500-1800 ש"ח (אבל אותם ארכוש בעתיד)

לגבי המגבר שנשלול עוד שאלות (זה גם בעתיד) - סאב לא חושב עליו כרגע, מסיבות אישיות.

יותר רלווני לתרד ואשמח עם תענו על שאלותי ביתר ספציפיות, הם הרמקולים האחוריים 9*6

לפי משהבנתי 200RMS יותר חזק מ 60RMS חח אז אני הולך בכיוון הזה לבנתיים

אלה עם כן יש לכם הצעות נוספות.. MIKIIIדבר ראשון תודה.. אבל לגבי ה JVC שמעת אותם הם נותנים צליל חם? איכותי?

באס? (לא משווה לסאב חס וחלילה אבל עדין?!)

 

אם כן ואם לא שמתם לב אני קצת מבולבל נכן, כיוון שאיינני מבין גדול בעניין כמו שציינתי אני רק נכנס לתחום הזה כרגע, קפיצה למים עמוקים מדיי?

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

לאט לאט קח ת'זמן

שמעתי אותם על פול מגברים את הסרווין והם נישמעו מצויין ושוב זה שהם 200RMS זה לא אומר שהם יותר חזקים

לא עדיף לקנות מאינרנט בגלל הסיבות של הרפרביש ויש גם חנויות שינתו לו לשמוע אותם לפני שהוא קונה אותם ככה שלא יקנה בעניים עצומות את הרמקולים

הJVC יש להם איכות מצויינת וגם באס טוב אבל אני לא ממש אותם את הטוויטר שלהם טיפה חזק אבל אולי אתה אוהב את זה אבל אני מציע לך לשמוע לפני הקניה

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

שמע המאק אודיו לפי דעתי זה טעות לקנות אותם...

הם יותר מדי חזקים בשביל אחורה יהיה לך קשה להתחרות בהם כשתרצה לשים במה קדמית עדיין יגיע סאונד מאחורה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

יכול להיות.. שאתה צודק.

אני לא נעול על הרמקולים האלו פשוט הנתונים מאוד הרשימו אותי.

ותמיד אפשר להחליש אותם אם הם מתעלים על הקימדיים.

יש עוד אופציות בבקשה?

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

קח לפי דעתי את הפרוטקטור כמו שלי חזקים נשמעים טוב אחלה רמקול לפי דעתי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

MDMA הם 120 RMS אבל הם יקרים יותר מאשר אלו שהצגתי למעלה.

ואני מעדיף את משיותר זול ונותן תפוקה זהה או טובה יותר כמובן.

 

יש לכם עוד הצעות בבקשה?

אני מזכיר..

 

יעוץ ברכישת רמקוליים אחוריים 9*6 בעלי באס עמוק (אין לי סאב) ולא משנה אם יהיו קומפוננטים או לא העיקר שהאיכות תדבר מהם.

כרגע עומדים על הפרק MAC AUDIO - Olympic Gold 3 way Triaxial Component_Loudspeaker

200 watt 300 watt RMS

אם יש לכם עצות משתלמות יותר אשמח לשמוע עליהם.

תודה רבה :) ויום טוב

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

אם אין לך סאב זה משהו אחר וד"א זה שאולימפיק גולד עם הספק גבוהה יותר לא אומר שהם איכותיים וטובים יותר...

אם אין ולא יהיה סאב קח את האולימפיק אם יהיה סאב אל תיקח אותם...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
וד"א זה שאולימפיק גולד עם הספק גבוהה יותר לא אומר שהם איכותיים וטובים יותר...
טובים יותר ממי? ממה?

מסאב ברור שאין מה להשוות בהספקים ובתדרים.

למה התכוונת?

יש עוד הצעות אנשים?

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

התכוונתי שזה לא אומר שהם טובים יותר מהפרוטקטור...

שמעתי את שתיהם...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...