Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו נתקל באיטיות ברשת של החברה? נתקל בעיקר בצירי התנועה של הרכבת.

 

לחלופין, יתכן שהטלפון בעייתי? מודבר על Huawei p10 plus, לא יודע מדובר על הגרסא עם הram הבעייתי.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

בעיה ידועה גם בגולן טלקום שמשתמשת בתשתית של סלקום.

בין תחנות האוניברסיטה לת"א מרכז אין קליטה וגם מתחנת ת"א ההגנה לאורך כביש 1 עד לתחנת באר יעקב יש חורים שחורים שאין בהם קליטה.

פורסם

גם בפרטנר יש איטיות מרגיזה בזמן האחרון.

(אם כי יכול להיות שבאיזור שלך לא תרגיש את זה).

ככה זה כשאותה הרשת משותפת בין 2-3 מפעילים.

זה המצב הן בסלקום והן בפרטנר.

פלאפון הם הרע במיעוטו במקרה הזה.

למרות שגם שם המצב לא מזהיר.

כנראה שהריווחיות הנמוכה מתחילה לתת אותותיה.

פורסם (נערך)

זה לא משהו חדש, את החורים בקליטה של גולן/סלקום לאורך תוואי הרכבת אני מכיר כבר 3 שנים, זה בדיוק באותם המקומות כל הזמן ולא נראה שבוער להם לתקן את זה.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

הייתי נוסע ברכבת יד לפני כשנה, עם פרטנר.

קו רחובות ת"א, חורים קבועים בקליטה, בייחוד באיזור כפר חב"ד וההגנה.

 

Sent from my SM-A730F using Tapatalk

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...