Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חובה, אבל מומלץ.

 

הבן שלי זכר פעמיים בוינה ולא זכור לו שנדרש הרשיון הבין לאומי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
איך אני עושה צ'יק אין בWIZZ בשבילי ולאשתי ביחד, המערכת לא מקשר את את שנינו ביחד אפילו שהזמנתי אותם ביחד?

אני מפחד לעשות בנפרד כי אקבל כנראה מקומות נפרדים.

 

אם הסתבכת ממליץ לך לשלוח להם מייל לשירות לקוחות.

אני כבר פעמים שולח להם מייל והם עונים פשוט לוקח קצת זמן.

אצלי לקח 5 ימים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

דרך אגב, לפני מספר שנים, לקראת טיסה לוינה עם אלעל, היתה לי בעיה של הפרדה ביני לבין אשתי (הייתי מאחרוני רוכשי הכרטיסים לטיסה). כאשר מסרתי את המזוודות ביקשתי מדיילת הקרקע סיוע, ואכן, שעתיים אח"כ, ניגשתי לדלפק ליד השער וקיבלתי כרטיסי עליה חדשים כאשר אנו יושבים יחד.

 

לכן, אם אתה מקבל מושבים מפוצלים (בעגה שלדיית הקרקע זה היה קרוי split), אתה יכול לבקש מדיילת הקרקע בצ'ק אין עזרה, אני מעריך שיסייעו לך. מכל מקום, כאמור, גם אם לא תשבו יחד 3 שעות לא יקרה שום דבר שתזכרו לרעה - אלא אם תהיה איז תקרית שוקולד או משהו כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כדי לשכור רכב בוינה, האם צריכים להוציא רשיון נהיגה בנלאומי?

לא ביקשו ממני, כדאי שיהיה לך בכל אופן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אין מה לשכור רכב אם אתה נמצא בעיר, ואם אתה יוצא ממנה לשכור רק לימים בהם אתה מחוץ לוינה.

 

אם אתה רוצה לעבור לסלובקיה צריך לומר זאת בעת שכירת הרכב, צריך לשלם תמורת ביטוח נוסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בחורף לא הייתי משכיר רכב. יש שלג קרח על הכביש או רטוב וחלק . ישראלים לא יודעים לנהוג על כבישים כאלו. ראה דוגמא בארץ קצת גשם ויש פקקי ענק ותאונות. יש תחבורה מצויינת גם בוינה גם מחוץ לה. סע תהנה מהדרך . למה לחפש צרות. גם כך כל המקומות מחוץ לעיר סגורים כי זה לא העונה.

פורסם

כאחד שמגיע לווינה בערך פעם בשנה; יש אפילו זול יותר, אוטובוס שיוצא מהשדה ומגיע לשתי תחנות בעיר - סודבאנהוף ו-ווסטבאנהוף. פעם הייתי נוסע עימו קבוע.

 

אבל ראבק, נסעתם לווינה (לא יעד זול-תחת) ותחסכו על ה-CAT, שנוחה בכל המובנים מכל האופציות? מאז שהיא קיימת, אני לא הסתכלתי אחורה, כמו שאומרים.

פורסם

אנחנו חזרנו משם לפני מספר ימים. עיר מקסימה, קר מאוד לעומת ישראל. אווירה נעימה, בירות ללא הכרה, וינה לא זולה בכלל מבחינת מחיה, ואפילו יקרה מישראל. מחירי הבגדים והפרפומריה היו זולים יחסית בגלל הקרבה בתאריך לכריסמס.

החיך האוסטרי הוא לא הישראלי, המטבח האוסטרי וגם ההונגרי הם תפלים יחסית עם טעמים נורא שטוחים. אל תצפה מזאכר טורט או קייזרשמירן להיות הקינוח הכי טעים שאכלת בעולם, והשקענו ואכלנו בקפה זאכר וגם חיכינו בתור.

ממליץ לכם לטייל בנאשמרקט שהוא השוק המקומי, אווירה נחמדה, ואם אתם בעניין של פוטיפורים אז OBERLAA מומלץ בחום (מקרונים סופר איכותיים).

עולם המים הוא מקום יפה ונחמד, וגם המדאם טוסו.

מריה הילפר סטראסה וסטפן דום הם המקומות הראשיים ששם מתרכזים חנויות לקניות.

דיברו פה על הארמונות אז הופבורג היה זה שדיבר אלינו הכי הרבה.

השטאד פארק יפה מאוד בתקופה הזאת, כדאי להצטייד בלחם השחפים והברווזים ישמחו לבוא לאכול מהידיים שלכם.

אם עשיתם כבר קניות כדאי שתדעו שאם ביקשתם טקס פרי בשדה התעופה פקיד האחראי על החתימות והחזר המעמ יבקש לראות את כל הטובין שרכשתם.

אנחנו לא שכרנו רכב אלא הלכנו בעיקר ברגל מהמלון שהיה ממוקם על רחוב הטבורשטראסה. האוטובוס שלקחנו מהשדה בהלוך ובחזור עלה 13 יורו, קו VAL2 , 20 דקות נסיעה, ועוד הליכה של 6 דקות והיינו במלון. התחבורה הציבורית יעילה ומהירה, המטרו בתחנה אחת עד שתיים מביא אותך מקצוות של העיר, גם הטראם מאוד יעיל. את הכרטיסים אפשר לקנות בתחנה או בחנויות של סיגריות. כדאי לקנות כרטיסי 24 שעות שעלותם 8 יורו והם תקפים מרגע התיקוף במכונה.

תהנו ותעשו חיים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

מריה הילפר סטראסה וסטפן דום הם המקומות הראשיים ששם מתרכזים חנויות לקניות.

 

תהנו ותעשו חיים.

מכיוון שאזור הסטפנסדום הוא אזור תיירותי, המחירים בחנויות באזור, הינם בהתאם.

×
×
  • תוכן חדש...