Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע וכיצד בחרתי את סוברו eyesight XV 2 . בהמשך למאמר בנושא זה ממרץ 2018


Naftali9
שימו לב! השרשור הזה בן 1989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני עדיין מעדיף לנסוע מאחורי פריוס בת 13, מאשר מאחורי רנו פלואנס דיזל בת 3.

 

במקרה של היברידי הזיהום הוא אי שם איפשהו מבעד לקשת, במקרה של דיזל/בנזין הזיהום יותר מוחשי כאן ועכשיו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הסתמכתי על "ארוע" המצמד של פורד פוקוס. רק לפני 3 שנים ...

א. העדר תמיכת החברה בפתרון הולם לבעלי הרכב.

ב. תרבות אירגונית של פורד / דלק מוטורס אשר הימשיכו לייבא. לשווק, ולמכור, רכב עם פגם מהותי. שנתיים לאחר התגלה !!

ג. מדע הסטטיסטיקה: מה יקרה על תקלה בקוגה ? האם יש יבואן / יצרן שיעמוד לצידך.

הבאתי מספר דוגמאות מאירועים היסטוריים דומים של חברת פורד העולמית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השתדלתי להתמקד ולתת הסבר סובייקטיבי לחלוטין על העדפותי.

נוחות היא הראשונה במעלה (בעיות גב מתמשכות של זוגתי ...)

אין עוררין על כך שבכל קנה מידה הישיבה במזדה אינה נוחה בהשוואה לרוב הרכבים המודרניים - בטווח המחירים שחיפשתי.

לערכתי - הסובייקטיבית כמובן - ממשק המפעיל/משתמש של מאזדה , לא ידידותי לא נוח ולא נעים בהשוואה למבחר הקיים היום בכלי רכב אחרים. אך כאמור זאת הערכתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפתלי, קרינה אלקטרומגנטית היא לא תופעת טבע חדשה שנכנסה לחיינו עם המצאת הפריוס ההיברידית.

קרינה אלקטרומגנטית היתה על פני התהום עוד בטרם הופיעו חיים על פני הארץ, כל החיים שלנו תלויים בקרינה הזו והמופע שלה ברכבים היברידיים הוא זניח ביחס למה שאתה חוטף בשגרה.

זו הסיבה שכל מי שיש לו מושג במה מדובר מבטל בהינף עפעף את הטענות האלה וזו הסיבה שאין דרישות רגולטוריות מיוחדות בעניין.

 

אבל אם אתה נורא חושש מהקרינה הזו אז יש פתרון פשוט: אל תפעיל מזגן בקיץ, אל תפעיל תנור בחורף, חלילה לך מלהשתמש במחשב או טלפון סלולרי, תזהר מהשדה המגנטי של כדור הארץ, תמנע מהשמש; רגע, תמנע מאור בכללי... המממ... מערה תת-קרקעית מדופנת בשכבה בריאה של עופרת. עופרת גם לא בריא, שיט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בנוגע לנזק מקרינה ברכב היברידי, אם היה קשר מזמן היו רואים אותו. זו לא המצאה חדשה.

חוץ מזה, אתה לא צריך להצטדק בפני כולם על הבחירה שעשית. קנית את הרכב שהכי מתאים לך, וככה זה צריך להיות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הדיזלגייט מאד דומה למה - שלדעתי ייתרחש עם ההיברידיות .

גם כאן יש מנגנון משומן, של הסתרת רמות הקרינה האמיתית.

איזו קרינה? ולמה הקרינה הזו יותר מסוכנת לדעתך מקרינה שנכנסת דרך החלונות?

 

סתם לצעוק קרינה קרינה זה לא מועיל, לא הגיוני ולא חכם.

 

בסופו של דבר קנית רכב מעולה מסיבות שחלקן לא נכונות או מבוססות על סטיגמות, אבל תהנה מהרכב!

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי החשש מקרינה ברכב היברידי.

דברתי עם מישהו שמתעסק עם קרינה מתוקף עבודתו והוא טוען שאין שום חשש מרכב היברידי והיום אנחנו נמצאים בסביבה עם כל כך הרבה קרינה(כמעט כל דבר בטבע קורן) והקרינה מרכב היברידי לא הוכחה כמסוכנת( והאמת שעדיין אף אחד לא יודע מה ההשפעות של הקרינות השונות מסביב, בניגוד X-ray וכדו', לטענתו נסיעה של שנים ברכב היברידי שקולה לבדיקת X-ray אחת)

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green - התיאור שלך את הרכב מאוד פשטני... כמעט מעליב אפילו. ניחא.

 

פותש - אנחנו כבר שלוש שנים עם ה2.0 פרימיום, ובאמת שוקלים מעבר לאייסייט. במנוע ה2.0 אין שום בעיה של איבוד שמן... מה שבעייתי עבורי זה תא מטען קטן.

אגב, התעלמת ממבחני ריסוק שבהם הסובארו הוציאה ציונים טובים.

אגב2, לא ברור למה בחנת v40?

אגב3, גם אני לא קונה היברידי... יש יבואנים שמודים באמת ויש שלא, אבל העובדה היא שיש קרינה נוספת. אם היא מזיקה או לא - לא נדע אף פעם כנראה...

 

 

קרינה באורך הגל הניפלט מהמנועים החשמליים המטעינים סוללות - מזיקה . נקודהץ

לכן ה FDA הגדיר ערכים.

בכל מקרה הערכים בהיברידיות הינן בין פי 3 לפי 6 מהרמה המותרת על פי התקן.

אפשר להתווכח האם התקן נכון , אבל למה ?

רק כדי לחסוך כמה מאות שקלים בשנה על דלק ?

הטיעון של יצרני ההיברידים הוא כי נהג "ממוצע" משתמש ברכב גג שעתיים ביום. וזה מצמצם את הנזק.

זכור: קרינה היא סוג של אנרגיה הנספגת בגוף בצורת תהליך ואינה מתפוגגת.

די דומה לשיזוף בשמש שפת הים . ואז לאחר 20-30 שנה אתה חוטף סרטן עור.

אז למה בכלל להתעסק עם זה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטענתו נסיעה של שנים ברכב היברידי שקולה לבדיקת X-ray אחת)

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

 

ההשוואה הזו חסרת כל קשר למציאות ולו מהסיבה שקרינת רנטגן היא קרינה מייננת, וקרינה אלקטרומגנטית שנפלטת מרכיבים חשמליים ממש לא.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמיד אני מבין אנשים הגיוניים, כשהם עושים שימוש בטענות לא הגיוניות כדי להצדיק עמדה שלהם.

אותו רכב? נו בחיאת. you should know better than that

 

צמיגים שונים, מערכות בטיחות שונות באופן מהותי (שבכל רכב אחר מצדיקות מחיר שונה אבל כאן כנראה לא?), קילס, LED, ועוד רשימה ארוכה של אבזור - כאמור, מבחינתך כנראה בכל יצרן אחר זה בסדר, אבל לא כאן.

ומעל כל זה - מערכת XMODE לנהיגת שטח ודבר קטן, שולי, מרווח גחון כמעט כפול. צודק, אותו רכב...

 

אני, שלא מטייל בשטח אבל נוסע מידי פעם בשבילים עם הילדים, מרגיש איתו הרבה יותר בטוח בשבילים מאשר עם רכב סטיישן (מרכב שאני דווקא אוהב), היברידי, חסר 4*4 ובעל מרווח גחון נמוך יותר. כזה אני, חסר בטחון. זה לא אומר שרכבים אחרים פחות טובים, כמובן, רק המטרה שלהם שונה.

אולי רצית את הרכב ואתה מצטער שלא רכשת בסוף?

 

מסכים עם כל מה שאמרת ומוסיף שגם נערכת המתלים שונה ומחוזקת כדי לעמוד בעומס של נסיעת שטח.

כך שהבדל המחיר מוצדק ואינו מתבסס רק על הבדל המיתוג.

 

אגב, ברשותי, XV eyesight 2.0.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה הזו חסרת כל קשר למציאות ולו מהסיבה שקרינת רנטגן היא קרינה מייננת, וקרינה אלקטרומגנטית שנפלטת מרכיבים חשמליים ממש לא.

 

 

קרא נא לאט : הזיהום (פליטת פחמן חד ודו חמצני) מרכב הנוסע כ 5 שנים , שקולה לזיהום הנוצר בייצור סוללה אחת (1) לרכב היברידי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא נא לאט : הזיהום (פליטת פחמן חד ודו חמצני) מרכב הנוסע כ 5 שנים , שקולה לזיהום הנוצר בייצור סוללה אחת (1) לרכב היברידי
קראתי, אפילו פעמיים, עכשיו בא לך להסביר מה זה קשור למה שציטטת?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרינה באורך הגל הניפלט מהמנועים החשמליים המטעינים סוללות - מזיקה . נקודהץ

לכן ה FDA הגדיר ערכים.

בכל מקרה הערכים בהיברידיות הינן בין פי 3 לפי 6 מהרמה המותרת על פי התקן.

אפשר להתווכח האם התקן נכון , אבל למה ?

רק כדי לחסוך כמה מאות שקלים בשנה על דלק ?

הטיעון של יצרני ההיברידים הוא כי נהג "ממוצע" משתמש ברכב גג שעתיים ביום. וזה מצמצם את הנזק.

זכור: קרינה היא סוג של אנרגיה הנספגת בגוף בצורת תהליך ואינה מתפוגגת.

די דומה לשיזוף בשמש שפת הים . ואז לאחר 20-30 שנה אתה חוטף סרטן עור.

אז למה בכלל להתעסק עם זה ?

 

:brickwall:

 

אלוהים אדירים. אתה מדבר בנחרצות אבל אין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר. סלט שלם בין אלקטרומגנטיות לרדיואקטיביות כששתיהן לא אומרות לך כלום.

קרינה אלקטרומגנטית נספגת בגוף ומתפוגגת מיד (כחום). אם אורך הגל שלה קצר במיוחד אז היא עלולה לגרום לנזקים ("קרינה מייננת" כמו בצילומי רנטגן או UV מהשמש). אורך הגל של הקרינה שנפלטת מתהליך הטעינה של הרכב רחוק מזה במשהו כמו 6 סדרי גודל (הוא ארוך פי מליון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי התנגדות עקרונית ליסוע מרחקים ואו זמן רב בתוך רכב הברידי.

לשיטתי רכב היברידי מקרין ברמות שעל פני חודשים/שנים ניגרם נזק לגוף האדם.

על זה התעורר ויכוח ואני מבין שלא מסכימים עימי כולל לכך שגם אם מע' היברידית מקרינה הרי זה לא בתדרים המזיקים לאדם.

שיבושם לאלה החושבים אחרת . איני מתווכח על כך יותר מעל גלי הרשת ....

לגבי שאלתך , איך שהוא הבנתי שיש עירוב בין נזק מקרינה לבין נזק מפליטת מזהמים. ואין.

אם כך , לא הבנתי נכון. אגב כך התגלגל הדיון לזיהום מפליטה וציינתי שאין כל ייתרון לתעשיה משימוש ברכב היברתי , פרא לאלה שגרים בצפון אמריקה ואירופה. לכל השאר הנזק מזיהום של רכב היברידי שקול לנזק מזיהום של רכב בנזין.

זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר סטאלין מיוחסת האמרה "לפעמים הכמות כן קובעת את האיכות".

לכן רצוי למזער את החשיפה לכל מיני מריעין בישין . זה מה שאני באופן אישי עושה:

ממזער שיחות בטלפון , לא נחשף לשמש מחשש לסרטן עור, מפעיל רדיאטור לא תנור , וגם שותה מינרליים על מנת להימנע ממתכות כבדות במי השתיה שאינן-ניתנות-לסינון. (תשאיר בצד שדה מגנטי של כ"א).

אני מניח כי גם אתה ניזהר למשל , לא אוכל מזון עשיר בשומן טרנס (ששיווקו נאסר בקליפורניה כבר ב 2008...)

לכן למה להוסיף לקיים ? אם יש אלטרנטיבה למזער ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...