Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום של חודשיים וכמעט 3000 ק"מ עם טויוטה C-HR שנת 2020


motior

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

מה שכן אם כבר טויוטה באופן אישי מעדיף את הקורולה בלי למצמץ.

חשבתי ברצינות קורולה (הצ'בק) אבל אשתי והבת פסלו אותה על כך שהיא נמוכה מדי (היא באמת נמוכה)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח הוא לא בהכרח הדבר החשוב ביותר לכל רוכש. קורולה סדאן או סטיישן בוודאי יהיו יותר מרווחות או פרקטיות, וגם קורולה קרוס, אבל תא הנוסעים של ה-C-HR איכותי ונעים יותר, כיול המתלים שלו מוצלח ומעניק נוחות נסיעה טובה לצד התנהגות כביש טובה. תנוחת הישיבה המוגבהת קוסמת לרבים וברמות האבזור הגבוהות הוא הציע אבזור שלא היה קיים בקורולה מקבילה או דרש תוספת תשלום גבוהה וגם המתנה ארוכה בקורולה קרוס.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמוכה מדי בשביל מה, תמהני. זה לא בדיוק לוטוס אליז או רכב קארטינג... מניח שבראיית העולם שלהן גבוה=בטיחותי, שזו מחשבה די מטרידה כשמדובר באנשים בוגרים שלמדו נהיגה וקיבלו רשיון.

 

הטענה ברורה ומקובלת אצל אנשים מבוגרים או מוגבלים בתנועה, אבל כשאני שומע את זה מנהגים (ובעיקר נהגות) נורמטיביים אני מבין ששטיפת המוח של היצרנים שדיברתי עליה קודם הצליחה.

 

ואגב, אני מטר שישים וקצת - מבין לגמרי את התחושה וגם אוהב לנהוג במשאיות 12 טון מסיבה דומה, אבל לא הייתי רוכש על סמך זה קרוסאובר עם קורת C ענקית וחלונות שנפלו קורבן על מזבח העיצוב. 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה לא רכב שהייתי קונה כרכב משפחתי ראשי אלא כרכב לנהג יחיד או לנהג ונוסע לידו ואז החלונות האחוריים, המרחב מאחור וגודל תא המטען לא רלבנטיים.

 

אפשר גם לרכוש אותו גם כרכב משפחתי שני כתחליף לרכב קטן יותר במבנה קונבנציונלי יותר.

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, Derish כתב:

נמוכה מדי בשביל מה, תמהני. זה לא בדיוק לוטוס אליז או רכב קארטינג... מניח שבראיית העולם שלהן גבוה=בטיחותי, שזו מחשבה די מטרידה כשמדובר באנשים בוגרים שלמדו נהיגה וקיבלו רשיון.

 

הטענה ברורה ומקובלת אצל אנשים מבוגרים או מוגבלים בתנועה, אבל כשאני שומע את זה מנהגים (ובעיקר נהגות) נורמטיביים אני מבין ששטיפת המוח של היצרנים שדיברתי עליה קודם הצליחה.

 

ואגב, אני מטר שישים וקצת - מבין לגמרי את התחושה וגם אוהב לנהוג במשאיות 12 טון מסיבה דומה, אבל לא הייתי רוכש על סמך זה קרוסאובר עם קורת C ענקית וחלונות שנפלו קורבן על מזבח העיצוב. 

 

  ממש לא מה שאתה חושב.  הבת שלי 1.52 וכשישבה מאחורי ההגה בקורולה הרגישה שהיא לא רואה כלום. אשתי לעומת זאת נוסעת הרבה יחסית בדרכי עפר וחוששת לדפוק את הגחון של המכונית

לפני 6 דקות, green כתב:

אפשר גם לרכוש אותו גם כרכב משפחתי שני כתחליף לרכב קטן יותר במבנה קונבנציונלי יותר.

אצלנו היא בעצם החליפה טויוטה יאריס 2013... 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.4.2024 בשעה 15:35, motior כתב:

אשתי לעומת זאת נוסעת הרבה יחסית בדרכי עפר

סקרנת...

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...