Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב של אישתי ברגע שמדליקים אורות האור ברקס הקטן למעלה דולק קבוע,הבנתי שאמור להיות כפתור מתחת לדוושת הברקס אך אני לא מוצא אותה?

או שזה משהו אחר?

פורסם

רק האור השלישי דולק? נשמע מוזר, מקווה שחכמי הפיג'ו/סיטרואן בפורום יגיעו במהירה, אבל שווה שחשמלאי שמכיר את הרכב יעיף בו מבט.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
ברכב של אישתי ברגע שמדליקים אורות האור ברקס הקטן למעלה דולק קבוע,הבנתי שאמור להיות כפתור מתחת לדוושת הברקס אך אני לא מוצא אותה?

או שזה משהו אחר?

 

תעשה ש"ב...

זה מודגם באיזו פיז'ו 406 אבל אמור להיות מאוד דומה גם ב C1

פורסם
ברכב של אישתי ברגע שמדליקים אורות האור ברקס הקטן למעלה דולק קבוע,הבנתי שאמור להיות כפתור מתחת לדוושת הברקס אך אני לא מוצא אותה?

או שזה משהו אחר?

זה קורה רק כשמדליקים אורות?

 

 

רק האור האמצעי דולק? או כולם?

 

האם כשהאורות כבויים, יש אור כלשהו דולק?

 

 

התאור לא מובן, תוכל בבקשה לתאר יותר טוב?

 

 

פורסם
זה קורה רק כשמדליקים אורות?

 

 

רק האור האמצעי דולק? או כולם?

 

האם כשהאורות כבויים, יש אור כלשהו דולק?

 

 

התאור לא מובן, תוכל בבקשה לתאר יותר טוב?

רק שאני מדליק אורות ואם אני לא טועה כול האורות ברקס.

פורסם

תבדוק את הנורות בפנסים האחוריים, אחת הנורות מקצרת לקו של אורות הבלימה. יכול להיות קצר פנימי בנורה עצמה.

 

 

פורסם
תבדוק את הנורות בפנסים האחוריים, אחת הנורות מקצרת לקו של אורות הבלימה. יכול להיות קצר פנימי בנורה עצמה.

בדקתי האור שנדלק זה רק העליון הפס כאילו אני פותח אורות וגם הוא נדלק.

פורסם

כמו שאמרתי, ולדעתי יש קצר בין הקו של האור האחורי לבין הקו של אור בלימה.

 

 

תפרק לבדיקה את הנורה של האור האחרי/אור בלם - זו אותה נורה עם שני מגעים ושני חוטי להט - מכל צד ותבדוק האם התופעה נעלמת כאשר אחת הנורות לא מורכבת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...