Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכב בן פחות משנה כבר עם תקלות ואף אחד לא מתרגש... כנראה שזה מצב נורמלי.

המוסך נתנו שירות גרוע אבל פעם הבאה כדאי שלא תשלח אחרים לעשות את העבודה שלך. אם אתה יודע מה הבעיה ומה לבדוק תביא ותאסוף את הרכב בעצמך, אל תשלח את אשתך שכנראה אין לה מושג בנדון.

 

יש משהו במה שאתה אומר - התרגלנו לשרות גרוע. ברור שמעדיף לעשות את זה לבד, לצערי זה לא תמיד מתאפשר.

בכל מקרה, אין סיבה לתקלות ברכב חדש, היה וקרה, היבואן צריך לעשות הכל כדי לתקן. ובטח זה לא סיבה לעשות עבודה גרועה אם הלקוחה זו אישה ...

 

בשורה תחתונה, בזבזנו יומיים, שלמנו על המוניות והדברים לא טופלו.

פורסם

אני מזמן ויתרתי על מוסכי צ'מפיון, חוסר מקצעיות ולקיחת לקוחות כמובן מאליו יחד עם זאת בזבוז זמן טוטלי ללקוחות (כמוך בדיוק) בניסיון להאשים אותך על כל פיפס קטן.

חבל מאוד, שאחרי 4 מכוניות שיצאו מהסוכנות שלהם, הבאים בתור לא יהיו של צ'מפיון.

פורסם

כאשר אני צריך להחליף רכב הם בכלל לא נכנסים לשיקול שלי רק בגלל היבואן הזה, וחבל כי יש להם רכבים מעולים

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אני הייתי לקוח קבוע של המותג מעל 10 שנים , עשו לי את המוות גם הרכבים לא אמינים וגם המוסכים של צמפיון, גם רון לא בדיוק 100 אחוז.תודה לאל אני כבר לא שם.

פורסם

כן, אני חושש ששברו כמה קליפסים.

 

אגב, התקשרו מגיל קאר ויבוא אלי מתכין עד הבית. (כבר אחרי החופש) אעדכן בהמשך.

פורסם

רק מונופול יכל להרשות לעצמו התנהגות כזו ללקחות, אז כנראה שבשביל פלח שוק נכבד מאד זה מה שצ'מפיון. למרות שכנראה לא אקנה שום מותג של vag זה איפשהו מעליב שככה מתייחסים ללקוח ישראלי, אבל באמת, זו כבר בעייה של מי שממשיך לקנות למרות אין סוף מידע שיש אודותייהם ואודת השירות שלהם.

 

אני לפני שאני מכניס טלויזה חדשה לבית, מקדיש שעה וקורא כל מה שאפשר באינטרנט כדי לדעת מה אני צריך. אז אם בן אדם קונה אוטו בלי לקורא או לחלופין קורא ועדיין קונה זו תופעה של מיתוג חזק וכמה שיווק נכון יכל למכור כנגד ההגיון.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון. אתמול בא אלי הביתה נציג של גיל קאר. בא בחור מאוד מקצועי, פירק את קורת הפלסטיק. היו חסרים שני קליפסים מתוך שלושה, והשלישי היה עקום (מישהו ניסה לדחוף בכח וכמעט שבר אותו...)

 

תוך שתי דקות הוא הרכיב את הקורה למקומה כאשר הוא שם שני קליפסים חדשים וסידר את השלישי. החוטים של מוביליי שעוברים בתוך התעלה לא מפריעים בכלל.

 

אין תחליף לידיים טובות.

 

בושה שלא הצליחו לסדר ״תקלה״ כל כך שפוטה ב

מוסך מורשה, ועוד אמרו שטויות שיש להעביר חוט במקום אחר.. (מעניין איפה? אולי על הגג...)
פורסם

אין תחליף לידיים טובות.

וככל הנראה החאפר ואותו בחור מרוויחים אותו דבר. מעוות.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

לי עשו התקנה של מובילאיי אחרי שקניתי את המערכת והשאירו פנלים רופפים בצורה דומה למה שאתה מתאר. הולך אליהם שוב עוד כמה ימים בתקווה שיצליחו לסדר כמו שסידרו לך :(

פורסם

תמיד, אבל תמיד עדיף לרכוש רכב עם אפס התקנות מקומיות. זו סגולה לאריכות ימים (;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...