Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כסף שווה להחליף בצ'כיה (אפשר להחליף גם משקלים), רק תוודא שכתוב בשלט של החלפן zero commission.

לגבי תחבורה מהשדה, אני ממליץ לך להעזר בשירות של חברת prague airport transfers, הם נותנים שירות נהדר עם רכבי יוקרה (אאודי a8, מרצדס e וסדרה 5 חדשות!) ובמפתיע המחיר שלהם הוא מהזולים ביותר.

בהזמנת השינוע באתר של הטרנספרס אתה יכול גם להזמין כרטיס סים שיגיע עם הנהג (גם כאן המחיר טוב).

אם יש לך זמן, אני ממליץ לך גם לתאם מראש סיור במפעל ומוזיאון סקודה (כחצי שעת נסיעה מפראג).

 

תהנו!

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)

0 זה קר מאוד קר ואני אומר בתור רוסי לשעבר כי זה לא שגרה של לקפוץ לרכבת ולעבודה אלה כל היום בחוץ ומכיוון שיש מה לעשות בחוץ זה היה קר . היינו באירופה בפברואר קרררר. אבל תקנו הכל שם יש רשתות זולות של אחלה ביגוד במיוחד בפראג . היינו בקייץ בפראג אני חושב שבחורף החוויה מאוד נפגעת . בקיץ מזג אויר נהדר בירה חופשית טיולים בחורף זה פשוט קרר רצים מאטרקציה לאטרקציה וזהו ואז למלון להתחמם.

מהשדה יש תחבורה צבורית נהדרת שתוך 20 דקות תביא אותך למרכז פראג.

יש דלפק של תחבורה בשדה קונים שם כרטיס מקבלים מפה ועליה הנציג מסמן איפה לרדת מהאוטובוס ואיפה המלון הכל פשוט בעלות של פרוטה וחצי ממש לא שווה מונית

עריכה אחרונה על ידי dani12
×
×
  • תוכן חדש...