Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יום שני הייתי במוסך כדי לבצע טיפול שגרתי שנתי רגיל.

באמצע הטיפול המוסכניק קרא לי ואמר שהוא רואה קצת לכלוך חום במיכל עיבוי ושכנראה הגיע שמן למים.

שאלתי אותו ישר כמו טחינה? אמר לא! ולאחר שבדק אמר שקולר שמן מנוע תקול ויש להחליפו.

(נמצא עוד בעיה -קצת נזילות ממחזירי שמן).

אמרתי אוקי מחכה להצעת מחיר. הצעת מחיר שקבלתי מאוד גבוה בקשתי שיסיים את הטיפול הרגיל

ויצאתי מהמוסך.

מסתבר שאני נוסע ככה כבר המון זמן.

ההצעות האחרות שקיבלתי לתיקון ממוסכים אחרים עדיין גבוהים. פחות ממה שהמוסך הציע בהתחלה אבל עדיין גבוהים.

ברצוני לדעת מה הנזק והאם הבנתי נכון שהגיע שמן אך ורק למערכת הקירור ולא לראש מנוע? האם ניתן ליסוע ברכב בכלל או לפחות עד למוסך? האם בכלל שווה לטפל ברכב כי הטיפול מגיע לאלפי שקלים?

האם בעסקת טרייד הרכב יקבל מחיר מחירון אם בכלל יתקבל?

 

תןדה לעזורים וסליחה שזה די ארוך :)

פורסם

ברצוני לדעת מה הנזק והאם הבנתי נכון שהגיע שמן אך ורק למערכת הקירור ולא לראש מנוע?

 

לפי מה שאתה מתאר הנזק הוא נוזל קירור ושמן מתערבבים בינהם עקב פריצה בקולר שמן.

השאלה לגבי הראש מנוע לא מובנת. בכל רכב גם מים וגם שמן מגיעים לראש מנוע, כל אחד במעברים היעודיים לכך. במקרים קיצוניים מתרחשת פריצה באטם ראש מנוע וכתוצאה מכך ישנו מעבר של נוזל קירור לשמן וההפך.

על האיבחון של המכונאי שלך זה לא המצב, ובמקרה שלך עירבוב הנוזלים הוא כתוצאה מפריצה בקולר.

 

האם ניתן ליסוע ברכב בכלל או לפחות עד למוסך? האם בכלל שווה לטפל ברכב כי הטיפול מגיע לאלפי שקלים?

 

אם נסעת ברכב עד עכשיו, אני מניח בזהירות שלא יקרה אסון גדול אם תסע עוד כמה קילומטרים עד המוסך. תוך מתן תשומת לב לטמפרטורת נוזל הקירור ובדיקת מפלס שמן ונוזל קירור לפני היציאה לדרך.

אם אתה מתכוון להמשיך להחזיק ברכב, בהחלט כדאי לטפל בבעיה לפני שנגרם נזק "אמיתי".

יום טוב גם לך

פורסם

טפל בבעיה בהקדם האפשרי. עם הקולר נפרץ זו שאלה של זמן עד אשר הסדק במחליף החום (קולר) יגדל וכמות השמן בנוזל הקירור יגדל דבר שיגרום למשקעי

שמן במערכת הקירור.

ניקוי מערכת הקירור משאריות שמן היא לא בכלל.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם עד עכשיו לא ניגרם נזק אז טפל בהקדם בבעיה ושיבצעו שטיפה למערכת הקירור ואם שמן המנוע עצמו נגוע גם כן אז לבצע ניקוי עד כמה שאפשר למערכת השמן כולל החלפה של הפילטר. מה המחירים שקיבלת ועל מה?

פורסם

עוד לא הגיע לשמן מנוע למזלי. בנתיים רק מערכת הקירור נפגעה.

הציעו לי 2500 כולל קולר שמן מקורי ואטמים

ניקוי מערכת קירור, ניקוי מיכל עיבוי, שמן ועבודה כולל מע"מ.

הבנתי שעבודה לפחות 6 שעות.

 

זו הצעה אחת. מחכה לעוד הצעות.

 

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם

אני הייתי כבר מחליף מיכל עיבוי לחדש ( חליפי זול) .

המקורי גם ככה לא שורד יותר מדי.

 

כמו כן, תחליף צינורית לבית מצערת .

פורסם
עוד לא הגיע לשמן מנוע למזלי. בנתיים רק מערכת הקירור נפגעה.

הציעו לי 2500 כולל קולר שמן מקורי ואטמים

ניקוי מערכת קירור, ניקוי מיכל עיבוי, שמן ועבודה כולל מע"מ.

הבנתי שעבודה לפחות 6 שעות.

 

זו הצעה אחת. מחכה לעוד הצעות.

 

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

 

בוא תן מיספר שלדה ננסה לארגן לך את הקולר בזול יותר ואת ההתקנה כבר תמצא מי שיעשה עם הניקוי של מערכת הקירור ומיכל העיבוי שזה תהליך לא מורכב כלל.

פורסם

להמשיך לנסוע במצב כזה זה סיכון.

מעבר לקירור הפחות יעיל של מערכת הקירור, יש מצב שצנרת המים נפגעה כבר ובאיזה שלב יתפוצץ לו איזה צינור מים באמצע נסיעה ואז תתקע ואולי גם עם נזק מנוע.

פורסם

הקולר הוחלף לחליפי עם גומיות כמובן.

שמן zic 5w30

Perston dex cool מי קירור

צינור עליון

נקיון מערכת הקירור

עבודה

סה"כ : 2000 שח

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...