Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל לייעוץ בנוגע לכמה רכבים שאני מתעניין בהם הצהרת כוונות כללית אני מחפש רכב אמין, חסכוני, וכמובן עמיד לנסיעות ארוכות.

למשל, התעניינתי בפולו 2011 tsi 1.2 בפורום קראתי המלצות חלוקות. הייתי שמח לשמוע המלצות לגבי רכבים נוספים.

פורסם

הפולו לצד האיביזה והפאביה היו הכי זריזות, לפולו גםמאיגות חומרים עדיפה מאשר באיביזה ופביה.

מרווח מאחורמגם עדיף בפולו מאשר באיביזה.

החיסרון הוא הגיר מבחינת אמינות במיוחד אתה נוסע לרוב בפקקים דבר שמקצר את חיי המצמדים.

תעוד אופציות הם:

מזדה 2 שגם די זריזה, עדיפות לרמת איבזור דינמיק, פשוטה ואמינה.

סוזוקי סוויפט גם אופציה טובה מנוע ה 1.2 חלש מאשר בדגם החודש אשר היה עם מנוע 1.5 אבל חיסכוני יותר והרב עצמו בטיחותי יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הפולו לצד האיביזה והפאביה היו הכי זריזות, לפולו גםמאיגות חומרים עדיפה מאשר באיביזה ופביה.

מרווח מאחורמגם עדיף בפולו מאשר באיביזה.

החיסרון הוא הגיר מבחינת אמינות במיוחד אתה נוסע לרוב בפקקים דבר שמקצר את חיי המצמדים.

תעוד אופציות הם:

מזדה 2 שגם די זריזה, עדיפות לרמת איבזור דינמיק, פשוטה ואמינה.

סוזוקי סוויפט גם אופציה טובה מנוע ה 1.2 חלש מאשר בדגם החודש אשר היה עם מנוע 1.5 אבל חיסכוני יותר והרב עצמו בטיחותי יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה רבה על התגובה המושקעת. כמה שאלות אחת בנוגע לירדת ערך של הסוזקי סוויפט האם הרכב בעל שוק? ושנית, הבעיה בגיר תקפה גם לגבי פולו ידינית 1.4?

פורסם

סוזוקי רכב מבוקש.

לפולו ידנית יש פחות תקלות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הידנית בסדר גמור.

לסוזוקי יש שם טוב, לראיה שמירת הערך שלהם בין הטובות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היו בעיות עם משאבות מים,שרשרות תזמון שנקרעו וגמרו מנועים ולקינוח,הגיר הרובוטי המזעזע שמצריך החלפת מצמדים ולא פעם אחת במשך חיי הרכב ואם מחשב הגיר קורס זו חגיגה.רכב כזה אם הוחלפה שרשרת תזמון רק עם גיר ידני,אם אתה חייב אוטומטי ורוצה רכב אמין סוויפט עם מנוע 1500,סיריון כמובן מנוע 1300 בתקציב,מאזדה 2 דינמיק ואם אתה יכול לנהוג בידני גם רכבים צרפתיים מתאימים לתקציב יכולים להילקח בחשבון (להתרחק מכאלו בעלות מנועי BMW וכאלו עם מנועי טורבו 156).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

השרשרת זאת מחלה שהוחלפה עוד אי שם ב 2011/12.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רכב מעולה מבחינת אמינות, כמשפחתית צפוף יחסית אבל ביחס לקטגוריה שכיוונת אליה בהתחלה יהיה לך מרווח מאוד.

חסכון בדלק זה ממש לא הצד החזק של הרכבים האלו-אם אתה נוסע הרבה כדאי אולי לשקול בשנית.

בשנים האלה בעיקר מרבית רכבי האקטיב(מנוע 1600 סמ"ק) שנמכרו היו לליסינג,

תנסה לכוון לאחת פרטית עם היסטוריית טיפולים מלאה מאשר לאחת מליסינג.

התושבות מנוע/גיר זאת עוד נקודת חולשה, אז שים לב כשאתה במצב עמידה אם יש רעידות משמעותיות בהעברה לD(ביחס למצב עמידה בניוטרל).

עוד משהו קטן-בתור מי שהחזיק אחת אקטיב ואחת ספיריט אותם שנים,

במידה ויש לך את הכסף להוסיף ללא ספק עדיף להוסיף קצת ולנסות להביא ספיריט שמורה-אם זה מדבר אלייך:

תקבל מנוע 2000 הרבה יותר חזק(ועם זאת צריכת דלק דומה מאוד מכיוון שהוא מצויד בעוד הילוך),

גג נפתח, בקרת שיוט, שליטה מההגה, ג'אנטים 17 ועוד הרבה דברים טובים.

בהצלחה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

חברים אשמח לעוד עצת זהב, הונדה סיווק סאדן 2009? או שכדאי לרכוש רכב צעיר יותר. בנוסף אשמח לחוות דעת על פגו 208 2103

עריכה אחרונה על ידי Yakir211
פורסם
חברים אשמח לעוד עצת זהב, הונדה סיווק סאדן 2009? או שכדאי לרכוש רכב צעיר יותר. בנוסף אשמח לחוות דעת על פגו 208 2103

 

רכב בן 9-10 שאינו מצדיק את המחיר הגבוה שדורשים עליו.

 

הפג'ו 208 ידנית רכב מעולה,אפשר למצוא מציאות(רכבים טובים) ולהשאר עם עודף מ30.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
רכב בן 9-10 שאינו מצדיק את המחיר הגבוה שדורשים עליו.

 

הפג'ו 208 ידנית רכב מעולה,אפשר למצוא מציאות(רכבים טובים) ולהשאר עם עודף מ30.

מה בנוגע למודל 2013

גיר טיפטרוניק ?(פגו 208 )

עריכה אחרונה על ידי Yakir211
פורסם

טיפטרוניק זה לא גיר זאת אופצייה להעביר לבד הילוכים.

התיבה היא al4 עם ארבעה הילוכים.

היא לא חיסכונית ומסרסת את המנוע אבל הרכב לא עגלה, מה שכן במהירות גבוהה חבר לעבודה מדווח על הרגשה של מחסןר בהילוך חמישי עקב סלד גבוהה.

מבחינת אמינות חבר מחזיק כזאת מודל 2014 עם 60 אלף למעא משאבת מים שהתחילה להרעיש אין תקלות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...