Jump to content

Yakir211

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Yakir211

  1. מה בנוגע למודל 2013 גיר טיפטרוניק ?(פגו 208 )
  2. חברים אשמח לעוד עצת זהב, הונדה סיווק סאדן 2009? או שכדאי לרכוש רכב צעיר יותר. בנוסף אשמח לחוות דעת על פגו 208 2103
  3. מה בנוגע למזדה 3 2011 ?
  4. תודה רבה על התגובה המושקעת. כמה שאלות אחת בנוגע לירדת ערך של הסוזקי סוויפט האם הרכב בעל שוק? ושנית, הבעיה בגיר תקפה גם לגבי פולו ידינית 1.4?
  5. אשמח לקבל לייעוץ בנוגע לכמה רכבים שאני מתעניין בהם הצהרת כוונות כללית אני מחפש רכב אמין, חסכוני, וכמובן עמיד לנסיעות ארוכות. למשל, התעניינתי בפולו 2011 tsi 1.2 בפורום קראתי המלצות חלוקות. הייתי שמח לשמוע המלצות לגבי רכבים נוספים.
×
×
  • תוכן חדש...