Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין חסרונות.

יש לי כשנה וחצי ולמעט פעם אחת, לא היו תקלות.

היתרון הגדול שאין ציוד קצה. מתקינים לך שקע רשת בקיר ואתה יכול לחבר מה שבא לך.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

מדובר בקו סימטרי. כלומר 100MB download ו-100MB upload או כל יחס אחר 500/500 או 1000/1000. מדובר ביתרון מטורף לבעלי עסקים שמחזיקים תוכן רב בענן ו/או מתחברים מרחוק ללקוחות. לצרכן ממוצע upload חשוב, אבל פחות.

 

הפריסה של unlimited מאוד מצומצמת. אני לא מכיר אף אחד שמחובר לתשתית שלהם.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מחזיק מינוי של 200 מגה.

יציב ומהיר.

בדוק אצל המתחרים (פרטנר פיבר וסלקום פיבר) את המחיר.

בנוסף, בגלל המהירות, תצטרך גם ציוד אלחוטי (ראוטר וכרטיסי רשת) שיוכלו להעביר את המהירות הרצויה (תקן N ומעלה בתדר 5 ג'יגה הרץ).

החסרון היחידי שהטכנאי ההתקנה שלהם מאוד עצלנים, ושמים חוט מכוער בדירה. חבר שלח טכנאי שלא היה מוכן להעביר חוט דרך מקום מסתור.

עריכה אחרונה על ידי gbguy
פורסם

הייתי מחובר אליהם כשגרתי בבאר-שבע.

תהליך החיבור עצמו היה מעט מעצבן - הטכנאי הראשון שהגיע רצה לקדוח בכל הדירה, כולל בארונות מטבח (!) כדי להקל על עצמו את ההתקנה. שלחתי אותו לדרכו וביקשתי טכנאי אחר שהסכים להעביר את הכבל מארון התקשורת שלהם לצד השני של הבניין דרך הגג ומשם להכנס לדירה.

האינטרנט עצמו מעולה. לא היו תקלות לאורך כל תקופת החיבור. מהירות מדהימה ויציבה. היום אני תקוע עם הוט ומרגיש שחזרתי 20 שנה אחורה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

תודות.

 

יש גם למתחרים אספקה בסיבים אופטיים??

לא ידעתי, חשבתי שאהובתנו חח"י היא היחידה ושהיא המציאה את זה...

האם יש למישהו מהם עדיפות?

מה המחירים שמשלמים - בערך?

איך אדע איזה ציוד לרכוש (ראוטר, כרטיסי רשת)?

פורסם

אני גר ברמת גן ומחובר בחודשים האחרונים לאנלימיטד בתוכנית של 200 מגה סימטרי.

הלפטופ שלי לא תומך 5GHZ או פרוטוקול AC ולכם לא קיבלתי את מלוא המהירות. רכשתי כרטיס רשת חיצוני מדגם NETGEAR A6210 AC1200 ועכשיו אני מקבל 200 מלא ב DL / U. יש לציין שיש לי גם ראוטר חזק מדגם R7800 של Netgear.

 

המחיר לחבילה שלי הוא 99 ש"ח לחודש שזה פחות או יותר המחיר ששילמתי לחבילה של ספק + תשתית של 30 מגה הורדה וכלום וחצי העלאה.

בקיצור, במידה ויש לך ציוד קצה שתומך, ראוטר וקליינט, אין שום סיבה למה לא ללכת על זה.

 

פורסם

לא ידעתי, חשבתי שאהובתנו חח"י היא היחידה ושהיא המציאה את זה...

 

להמציא לא,אבל הם התחילו עם המיזם ממזמן (פרסו ופורסים תשתית בשביל UNLIMITED ע"מ לחבר לקוחות)

 

אחרי זה הצטרפו לחגיגה סלכלום ופרטנר.

 

אני בראשל"צ וגם כוסס ציפורניים בעצבים ליום שאוכל לעבור לאינטרנט נורמלי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הפריסה של unlimited היא פיאסקו אחד גדול. מיליארדים נשפכו לביוב והפריסה מצומצמת ביותר.

 

לדעתי השדרוג יגיע דווקא מהכיון של בזק. הבנתי שהם רכשו טכנולוגיה שתאפשר להקפיץ את המהירות בקווי נחושת הקיימים ללא צורך בשבירת קירות והתקנות יקרות.

פורסם

ChemGuy85

הטכנולוגיה נקראת G.FAST .

הכוונה לסלול את הסיב עד הבניין \ רכזת הקרובה ביותר ללקוח ומשם להמשיך על גבי קו הנחושת

מה שנותן פתרון הלכה למעשה של הקילומטר האחרון את הפריסה בדירת הלקוח.

פורסם

אכן כמו שנאמר כאן שווה מאוד להצטרף לאנלימטיד. כול מי שנמצא באיזור שקיימת בו פריסה של אנלימטיד מוזמן לשלוח לי בפרטי

שם מלא מספר פלאפון וכתובת מלאה.

ואחזור אילו בהמשך עם מחיר ושירות מיוחד לחברי קארספורום

פורסם
אין חסרונות.

יש לי כשנה וחצי ולמעט פעם אחת, לא היו תקלות.

היתרון הגדול שאין ציוד קצה. מתקינים לך שקע רשת בקיר ואתה יכול לחבר מה שבא לך.

 

אתה יודע איזה ציוד קצה יש להם בארון תקשורת?

מעניין כמה משתמשים הם מסוגלים לתמוך ובכמה עומס

פורסם

תפוס ותתחבר כל עוד אתה יכול, אין שאלה בכלל.

 

בהוט אתה יכול לקבל היום 200/5 שזה נחמד מאוד (המחיר ממש לא) ומספק כל אחד מן הסתם או לחלופין, אם תרצה קו עסקי ב 360 שקלים לחודש תקבל 500/10 "עסקיים".

 

לבזק אין שום פתרון כרגע למהירויות של הוט.

 

אנשים משלמים כאן שליש מחיר על קווים סימטריים הזויים, תפוס כל עוד אתה יכול.

פורסם
אכן כמו שנאמר כאן שווה מאוד להצטרף לאנלימטיד. כול מי שנמצא באיזור שקיימת בו פריסה של אנלימטיד מוזמן לשלוח לי בפרטי

שם מלא מספר פלאפון וכתובת מלאה.

ואחזור אילו בהמשך עם מחיר ושירות מיוחד לחברי קארספורום

 

התיבת פרטית שלך מלאה ;)

 

פורסים כרגע בראשל"צ?

  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
להמציא לא,אבל הם התחילו עם המיזם ממזמן (פרסו ופורסים תשתית בשביל UNLIMITED ע"מ לחבר לקוחות)

 

אחרי זה הצטרפו לחגיגה סלכלום ופרטנר.

 

אני בראשל"צ וגם כוסס ציפורניים בעצבים ליום שאוכל לעבור לאינטרנט נורמלי.

לפי האתר של פרטנר, יש להם פריסה בראשון לציון. ממליץ לך להתקשר ולברר.

×
×
  • תוכן חדש...