Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא פירק את המעבד מעולם...

מעבד של AMD לא ארכוש עקב נסיון עבר לא מוצלח.

ניקח איזה i5 חדש...

מארז, ssd, ספק יש איכותיים ואין סיבה להחליף כרגע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אף אחד לא פירק את המעבד מעולם...

מעבד של AMD לא ארכוש עקב נסיון עבר לא מוצלח.

ניקח איזה i5 חדש...

מארז, ssd, ספק יש איכותיים ואין סיבה להחליף כרגע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

האמת בצדק. לא כי AMD החדשים גרועים אלא פשוט המחירים בארץ לא משתלמים והיצע לוחות אם מוגבל מאוד.

 

תיקח i5 8400. מדובר במעבד משושה ליבות בעלות יחס עלות - תועלת פנומנלי.

פורסם
מעבד עם פינים עקומים... איך זה בכלל מגיע למצב כזה.

 

ביפים אין סופיים

 

תושבת המעבד איננה לדעתי הסיבה שהמחשב הפסיק לפעול, ונראה לי שנפגעה רק אח"כ בזמן פירוק המעבד. גם במצב בו הביוס משמיע ביפים המעבד מתפקד בצורה מלאה.

:turn-l:
פורסם
תושבת המעבד איננה לדעתי הסיבה שהמחשב הפסיק לפעול, ונראה לי שנפגעה רק אח"כ בזמן פירוק המעבד. גם במצב בו הביוס משמיע ביפים המעבד מתפקד בצורה מלאה.

 

אז מה לדעתך הבעיה המקורית?

אותם הביפים נשמעים עם מעבד ובלי מעבד.

יכול להיות לוח אם הלך? ואז בלי קשר לפינים העקומים יש להחליף לוח אם?

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חפש את גליון הנתונים של לוח האם ובדוק שם את פרק התקלות. לביפים האלה יש משמעות, מסםר הביפים מכוון אותל למקור התקלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אז מה לדעתך הבעיה המקורית?

אותם הביפים נשמעים עם מעבד ובלי מעבד.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אם ככה אני חוזר בי. הביפים, או בשמם המקצועי, error codes, מיושמים על ידי הביוס שהוא קוד ששמור על flash ומבצע המעבד. בהתאם לתוצאות הבדיקות, התוכנה מדווחת את השגיאה באמצעות רצפים של ביפים קצרים וארוכים. בלי מעבד אין תכנה, אין בדיקות עצמיות ואין ביפים. אם אתה שומע ביפים בלי מעבד אז זה מגיע מרכיב חומרתי אחר, לא מהביוס.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

:turn-l:
פורסם

רק לסגור את הסיפור...

נרכש לוח אם חדש, מעבד וזכרונות.

למרבה הפלא מערכת ההפעלה עלתה כאילו כלום לא קרה. כבר פניתי לי יומיים להתקנות.

תודה לכל המיעצים.

 

IMG_6020.JPG

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

1. בדוק טמפרטורת המעבד ע"מ לוודא התקנה תקינה של גוף הקירור.

2. בדוק אקטיבציה של מערכת ההפעלה.

3. וודא שכל הדרייברים מותקנים.

 

תתחדש.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

את המאוורר והמעבד התקינו לי בחנות.

הטמפרטורה מאוד נמוכה - לא צריכה להיות בעיה.

מבחינת דריברים, לא נוגע... עובד!

אקטיבציה - מאוקטב....

 

הכל חזר לעבוד כרגיל.

מבחינת ביצועים - אין שום הבדל בין מעבד ישן מלפני שש וחצי שנים למעבד החדש.

אולי יהיה בעיבוד וידאו.

 

העיקר שהכל בא על מקומו בשלום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
מבחינת ביצועים - אין שום הבדל בין מעבד ישן מלפני שש וחצי שנים למעבד החדש.

אולי יהיה בעיבוד וידאו.

 

מה שאני אומר כבר שש וחצי שנים בערך.

אני בספק לגבי שיפור בעיבוד הווידאו, אגב.

תתחדש ותיהנה :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

+1, ההבדל היחיד שמרגישים זה ממעבר למחשב מבוסס HDD למחשב מבוסס SSD.

, אינטל תיקטקו אותנו כל שנה עם המעבדים שלהם מאז הסנדי ברידג' עקב היעדר תחרות מצד AMD, למזלנו זה כבר ניגמר וכעת AMD נותנים בראש לאינטל מבחינת יחס ביצעוים/עלות, טמפ' עבודה(משחת שיניים לעומת הלחמה), ועוד, ולכן פיתאום לאינטל נולדו מעבדי 6 ליבות לשוק הביתי ובקרוב 8 ליבות.

 

אני כבר בתהליכי הרכבה של מחשב מבוסס 2700X החדש, מי היה מדמיין מעבד 8 ליבות שכזה ב300$ לפני שנה... (מחליף I3 6100 ).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

רוצה להתעלק בשרשור הזה ולקבל כיוון לבעיה במחשב שלי:

הכל התחיל מיום רביעי לפני שבוע. סגרתי את המחשב בצורה בטוחה (דרך ההתחל), המחשב נסגר והוצאתי אותו מהחשמל למספר ימים (לא הייתי בבית).

חזרתי הביתה במוצאי שבת לפני שבוע. חברתי לחשמל, לוחץ על לחצן ההדלקה. כלום.

למחרת בבוקר, אותו סיפור. החלטתי לנתק את החשמל מהמחשב. ניסיתי באותו היום להדליק. נדלק. אני שמח, הכל תקין והכל עובד.

אחרי כמה ימים (אני חושב יום רביעי האחרון), המחשב נכבה ולא נדלק. כמה ימים של ניסיון להדליק, כלום.

ניקתי מהחשמל, חשבתי שאולי כדאי שוב פעם לבדוק. חברתי לחשמל, ועובד (אגב ההודעה הזו אני רושם דרך המחשב הנ"ל).

מה יכול להיות הבעיה? כיוונים מסוימים בשביל להתחיל לחשוד?


×
×
  • תוכן חדש...