Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות חשמל פיג'ו 3008 החדשה והתנהלות מול לובינסקי


Giant_TA
שימו לב! השרשור הזה בן 1069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תסלח לי שה, אבל אתה מדבר שטויות.

יכול לקרות (בגלל זה אמרתי מינון) ועדיין לדעתי לא צריך לקרות כשהרכב ממש חדש. כאשר תקלה כזו קוראת באופן מאוד נדיר, אז גם קל ליצרן להחליף את הרכב ללקוח (כי התקלה הופיע כבר 3 פעמים וזה כבר בלתי נסבל). העלות ליצרן היא זניחה (אלא אם כן זו אינה תקלה נדירה וזה כשלעצמו לא מתקבל על הדעת). לצערנו תקלות כאלו נדירות ביצרנים יפנים/קוריאנים ולא נדירות ביצרנים אירופיים מסויימים. זו המציאות.

. החבר המכובד לו הגבת ובצדק יוצא מתוך איזו הנחה שבדרום מזרח אסיה יש חסינות טוטאלית מתקלות, .

ממש לא טענתי שיש להם חסינות טוטלית מתקלות. טענתי שלדעתי תקלה של סחיבה והתחממות מנוע לא אמורה לקרות ברכב חדש. זה לא צריך לקרות. זו דעתי. זה יכול לקרות ואז אפשר להתייחס בהבנה אם היצרן לוקח אחריות ומחליף רכב כזה שתקלה כזו קוראת בו בפעם השלישית. ולא צריך שום חוק ספציפי לשם כך, די בחוקי הגנת הצרכן שכבר קיימים ולדעתי אם לקוח כזה פונה לבית המשפט אחרי 3 ניסיונות לתיקון שלא צלחו הוא יזכה בתביעה ובדרישה להחלפת הרכב. כבר היו מקרים כאלו גם בישראל. לצערי רק בישראל אנשים מרימים גבה כשהם שומעים דרישה להחלפת רכב או את המשפט "הלקוח תמיד צודק". אין שום הבדל בין רכב לבין מקלט טלויזיה או מקרר. שום הבדל. מי שטוען אחרת שיסביר למה יש הבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוקר טוב לכולם,

 

הרכב מטופל במוסך מורשה, מוסך מומלץ ואפילו עם התרשמות טובה בסה''כ.

כרגע הרכב חזר ואנחנו פשוט מעדיפים לקוות שהתקלה נפתרה ולא תחזור.

השיתוף בפורום לא בא במטרה להגיד שרכבים צרפתים זה לא טוב או השירות של לובינסקי בהכרח גרוע ולא יכול להיות מצויין. המטרה היתה להתייעץ עם אנשים שמבינים קצת יותר, האם הפרוצדורה תקינה וכיצד כדאי לפעול במידה והרכב ימשיך לעשות בעיות. בסה''כ זה לא שהתקלה הופיעה בפעם הראשונה או השניה ואני ישר רץ לספר לכולם ולצעוק.

יכול גם להיות שלפוינטר יש לפעמים התראות ללא סיבה מוצדקת, אבל בלי לשאול אנשים אחרים אין לי דרך לענות על זה...

 

כמובן שהעדכן בהמשך במידה והתקלה תחזור או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההורים שלך הסכימו שהמוסך יבצע נסיעות בדיקה ברכב והסכימו להוסיף על חשבונם תשלום בעבור הפוליסה.

 

ועל זה זה אומרים סוף מעשה במחשבה תחילה....

 

...

 

גם אם ההורים הסכימו לכך זה לא בהכרח תקין.

יש כאן סיפור של ניצול תמימות, ניצול נימוס של לקוח, חוסר הגינות שביחס בין עוסק ללקוח.

 

אם הוריו היו מרשים לבעל המוסך לדרוס אותם, האם הדריסה היתה הופכת ללגיטימית?

לא כל הסכמה הינה קבילה ותקינה, לא מבחינה מוסרית, ולא בבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול לקרות (בגלל זה אמרתי מינון) ועדיין לדעתי לא צריך לקרות כשהרכב ממש חדש. כאשר תקלה כזו קוראת באופן מאוד נדיר, אז גם קל ליצרן להחליף את הרכב ללקוח (כי התקלה הופיע כבר 3 פעמים וזה כבר בלתי נסבל). העלות ליצרן היא זניחה (אלא אם כן זו אינה תקלה נדירה וזה כשלעצמו לא מתקבל על הדעת). לצערנו תקלות כאלו נדירות ביצרנים יפנים/קוריאנים ולא נדירות ביצרנים אירופיים מסויימים. זו המציאות.

 

ממש לא טענתי שיש להם חסינות טוטלית מתקלות. טענתי שלדעתי תקלה של סחיבה והתחממות מנוע לא אמורה לקרות ברכב חדש. זה לא צריך לקרות. זו דעתי. זה יכול לקרות ואז אפשר להתייחס בהבנה אם היצרן לוקח אחריות ומחליף רכב כזה שתקלה כזו קוראת בו בפעם השלישית. ולא צריך שום חוק ספציפי לשם כך, די בחוקי הגנת הצרכן שכבר קיימים ולדעתי אם לקוח כזה פונה לבית המשפט אחרי 3 ניסיונות לתיקון שלא צלחו הוא יזכה בתביעה ובדרישה להחלפת הרכב. כבר היו מקרים כאלו גם בישראל. לצערי רק בישראל אנשים מרימים גבה כשהם שומעים דרישה להחלפת רכב או את המשפט "הלקוח תמיד צודק". אין שום הבדל בין רכב לבין מקלט טלויזיה או מקרר. שום הבדל. מי שטוען אחרת שיסביר למה יש הבדל.

לא תמיד צריך לטעון משהו במפורש, אם ניתן להסיק אותו במשתמע, האמירה הזו שלך לפיה "לא סתם אנשים קונים יפניות או קוריאניות" כשהיא נסמכת על תקלה יחידה וראשונה ב 3008, עליה קוראים כאן, מביאה כמעט באופן בלתי נמנע למסקנה שבמזרחיות זה פשוט לא קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מישהו (שכן שלי, סיפור אמיתי, כבר סיפרתי פה כמה פעמים בעבר) שהסוויפט החדשה שלו (הדגם הקודם) נשרפה תוך כדי נסיעה (מההגה!), והוא כמעט ונשרף ביחד איתה.

 

אז להחליף מחשב רכב וכמה נגדים נשמע לי סביר...

 

אבל בואו לא נהפוך את זה לעוד שרשור יפני מול צרפתי כי באמת שאין פה מספיק פרטים. מה שחשוב הוא השירות שקיבל (או לא קיבל) הלקוח, ויהיה מעניין גם לשמוע את הצד השני (כמו שהיה במקרה של ה-c3 המשומשת מאוד שנקנתה as-is והלך לה הגיר מיד אח"כ).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מישהו (שכן שלי, סיפור אמיתי, כבר סיפרתי פה כמה פעמים בעבר) שהסוויפט החדשה שלו (הדגם הקודם) נשרפה תוך כדי נסיעה (מההגה!), והוא כמעט ונשרף ביחד איתה.

 

יש מצב לקישור? החיפוש לא משת"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא הופיע בשרשור מסודר, בקצרה:

 

הבחור החביב (שהוא כבר ממש לא ילד, פנסיונר נחמד למעשה) קונה סוזוקי קטנה אחרי סוזוקי קטנה אחרת (כולן מהסוכנות).

 

יום אחד הופיעה בחניה שלו פיקנטו, ואפילו בלי ניילונים.

 

כשנתקלתי בו לאחר כמה ימים ובירכתי אותו שיתחדש על הרכב החדש, הוא הראה לי כוויות לא קטנות ברגליים ובידיים, וסיפר לי איך הוא נסע בסוויפט הדי חדשה שלו (נניח, גג שנתיים, לדעתי פחות), וכמה עשרות מטרים אחרי היציאה מהחניה (נסיעה עירונית איטית, שום דבר אתגרי) פרצה פתאום אש ממוט ההגה ופלסטיק נמס ורותח התחיל לנזול עליו. במזל גדול הוא לא איבד עשתונות, שחרר את חגורת הבטיחות וברח החוצה, משאיר את הרכב לעלות לו באש בשלווה.

 

הסיפור נגמר כמובן עם כבאית ואמבולנס, כמה כוויות לא נעימות ו... סוזוקי איגניס חדשה. לך תבין אנשים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות כמובן, אני לא יודע אם שיתפו אותו בתוצאות החקירה (אם בכלל היתה כזו, לא מדובר פה באיזו התנקשות בראש משפחת פשע). אני אשאל אותו בפעם הבאה שניפגש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב לכולם,

 

הרכב מטופל במוסך מורשה, מוסך מומלץ ואפילו עם התרשמות טובה בסה''כ.

כרגע הרכב חזר ואנחנו פשוט מעדיפים לקוות שהתקלה נפתרה ולא תחזור.

השיתוף בפורום לא בא במטרה להגיד שרכבים צרפתים זה לא טוב או השירות של לובינסקי בהכרח גרוע ולא יכול להיות מצויין. המטרה היתה להתייעץ עם אנשים שמבינים קצת יותר, האם הפרוצדורה תקינה וכיצד כדאי לפעול במידה והרכב ימשיך לעשות בעיות. בסה''כ זה לא שהתקלה הופיעה בפעם הראשונה או השניה ואני ישר רץ לספר לכולם ולצעוק.

יכול גם להיות שלפוינטר יש לפעמים התראות ללא סיבה מוצדקת, אבל בלי לשאול אנשים אחרים אין לי דרך לענות על זה...

 

כמובן שהעדכן בהמשך במידה והתקלה תחזור או לא.

 

יש פירוט של דברים שנבדקו\הוחלפו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל הסיפור אני רק לא מבין דבר אחד,

איך לעזאזל הם לא ניתקו את הפוינטר??

אני תמיד משלם "קנס" בפוליסת ביטוח בכדי שלא יתקינו ברכב אמצעי מיגון בכלל או להוריד את הדרישה,למשל מאיתוראן {שמפרקים חצי רכב וחותכים צמות חשמל}לקודן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוינטר בטח הוצג כדרישה של הביטוח והקונים האלה דיי צייתנים. השאלה שלי פה לגבי ביטוח : נניח בעל המוסך עושה תאונה. מי ישלם את התייקרות הפוליסה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...