Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות חשמל פיג'ו 3008 החדשה והתנהלות מול לובינסקי


Giant_TA
שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את השרשור פתחתי בעקבות התגובה שההורים שלי קיבלו מלובינסקי אחרי שהמלצתי להם לפנות ליבואן ישירות.

ההורים שלי הם אנשים מבוגרים שעובדים בעבודות מכובדות ולצערי הרבה פעמים הם באים בגישה תמימה מידי, גישה שבארץ אוהבים.

הם לא מסוג האנשים שרצים לחפש פיצויים וכו'... למרות שלדעתי כרגע מגיע להם.

לאחר שדיברתי איתם שיש תגובה בפורום הם ביקשו שנכון לעכשיו, כשהרכב נמסר, הם מעדיפים לחכות ולראות האם התקלה חוזרת.

הם דואגים שמנהל המוסך סה''כ בא עם רצון טוב, וגם אם לא הכל היה תקין בדרך זו לא סיבה לזרוק את האשמה עליו למרות הכל.

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ראשית מסכים עם מה שנאמר כאן על מסירת הרכב לנסיעה/בדיקה פרטית של בעל המוסך. אני לא הייתי מוסר לו רכב חדש לשבועיים לצורך בדיקה של התקלה. באותה מידה יכול בעל הרכב לנסוע ולדווח במידה ויש תקלה.

שנית, תקלה כזו שמופיעה ברכב חדש שנמצא חודש וחצי על הכביש וחוזרת שוב ושוב, בשנת 2018 (לא 1918, שאז זה היה אולי מובן) - זה מדהים! לא אמור לקרות בכלל בשום רכב מודרני! בשביל מה הישראלי מוכן לשלם הון עתק עבור מכונית חדשה, אם לא בשביל שיהיה לו שקט של כמה שנים טובות מכל תקלה שהיא?! לא לחינם רוב האנשים קונים כאן רכבים מיפן/קוריאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא אוהב רכבים צרפתים ואיטלקיים לדוגמא. אני חושב שיש פה בעיה נקודתית ואפילו חושד בהתקנות המקומיות.

פשוט אני לא תמיד אוהב את ההתנהלות בארץ ברגע שיש בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה התרחשה כדבריך בזמן נסיעה.

סביר לצפות מהם שיסעו ברכב כדי לאתר את התקלה, ולאחר התיקון - לוודא שהיא לא חוזרת.

 

אם אתה מעוניין בפיקוח הדוק יותר על הנסיעות, אתה בהחלט יכול לבקש מהם שלא יסעו ברכב בלעדייך ולפקוד את המוסך בוקר בוקר ולהשאר שם למשך כל יום העבודה. כך תדע מי נוסע ברכב וכמה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

קשה לי להבין אם זה תמימות או טיפשות.

אתה בכלל חיי במדינת ישראל? או שאתה סתם תלוש מהמציאות.

אולי תצפה קצת ביצאת צדיק לראות את כמות הנוכלים הפסיכופטים שעובדים בתחום הזה בארץ.

בכל מקרה, מוסך שמכבד את עצמו... מאבחן את התקלה, ולאחר מכן מבצע בדיקות ממוקדות על מנת לראות שהתקלה נפתרה. וממש לא מטייל עם רכב של לקוח ב3 בלילה גאדמט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה אתה חושב ששם זה לא קורה? ששם לא קורות תקלות תחת אחריות?

הכל שאלה של מינון ושל סוג התקלה. כאן מדובר בתקלה מג'ורית, בעיות סחיבה והתחממות מנוע, ובנוסף התקלה חוזרת על עצמה שוב ושוב. דבר כזה לדעתי לא צריך לקרות בשום רכב חדש של שום יצרן. בשביל זה יש בדיקות איכות בפיתוח ובייצור וניסיון של 100 שנה בייצור מכוניות. שום תירוץ של "יכול לקרות" לא מתקבל כאן, אלא אם כן היצרן היה לוקח אחריות ומחליף את הרכב במקום. מדובר כאן בכשל תמורה של העסקה הזו. בכל מוצר צריכה אחר, טלויזיה, מקרר וכדומה, היבואן/יצרן מחליף במקום את המוצר לחדש (קרה לי כבר בתקלות פחותות מזו). למה לא כשמדובר במכונית?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פקקטה כיפת ברזל מערכת שהושקעו בה עשרות מיליארדים על גבי מילארדים, ניסתה ליירט קליעים של רובה לפני כמה שבועות.

תקלות קורות. היצרן, אף יצרן, לא יכול להבטיח 100%, זה לא משנה אם זה רכב או מכונת כביסה. זאת עובדה.

ולכן הם נותנים 3 שנות אחריות לכל תקלה שלא תיהיה.

 

יש מקומות בארה"ב שבהן יש חוק לימון - רכב שלא מצליחים לפתור בו בעיה, פעמיים שלוש, חוזר ליצרן.

זה בארה"ב שיש לה כושר קנייה של מליוני רכבים בשנה.

בארץ, אם יעבירו חוק כזה, לא תראה פה רכבים חדשים. שום יצרן לא יסכים לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה התרחשה כדבריך בזמן נסיעה.

סביר לצפות מהם שיסעו ברכב כדי לאתר את התקלה, ולאחר התיקון - לוודא שהיא לא חוזרת.

 

אם אתה מעוניין בפיקוח הדוק יותר על הנסיעות, אתה בהחלט יכול לבקש מהם שלא יסעו ברכב בלעדייך ולפקוד את המוסך בוקר בוקר ולהשאר שם למשך כל יום העבודה. כך תדע מי נוסע ברכב וכמה.

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אף אחד לא עושה נסיעות מבחן ב 03:00 בלילה. חוצפה לשמה

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל שאלה של מינון ושל סוג התקלה. כאן מדובר בתקלה מג'ורית, בעיות סחיבה והתחממות מנוע, ובנוסף התקלה חוזרת על עצמה שוב ושוב. דבר כזה לדעתי לא צריך לקרות בשום רכב חדש של שום יצרן. בשביל זה יש בדיקות איכות בפיתוח ובייצור וניסיון של 100 שנה בייצור מכוניות. שום תירוץ של "יכול לקרות" לא מתקבל כאן, אלא אם כן היצרן היה לוקח אחריות ומחליף את הרכב במקום. מדובר כאן בכשל תמורה של העסקה הזו. בכל מוצר צריכה אחר, טלויזיה, מקרר וכדומה, היבואן/יצרן מחליף במקום את המוצר לחדש (קרה לי כבר בתקלות פחותות מזו). למה לא כשמדובר במכונית?!

מה המינון? חשוב שנדע תקלות של הדגם.

ההגדרה של אחריות כהתחייבות של ספק כלפי לקוח, בכפוף לתנאים מוסכמים, להעניק לו ללא תשלום או בהנחה שירותים שונים הנוגעים להבטחת איכותו ותקינותו של מוצר שמכר לו, למשך תקופה מוגדרת מיום ביצוע העסקה.
ויקיפדיה

במקרה ולא משתלם לתקן, כנראה שיש ספקים שמעדיפים לספק מוצר חדש, הם גם ככה כנראה יתקנו את הישן וימכרו אותו הלאה, אבל עם קצת מחשבה אפשר להבין שברכב חוץ מסכום גבוהה פי כמה מטלוויזיה, הרכב נרשם על שם מישהו ויפסיד ברכב הישן גם יד, ק"מ, ועלות תיקון.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות קורות בכל רכב.. אבל יש רכבים שבהם זה נחשב חריג וכאלו שזה נורמה..

עצוב לשמוע שאדם משלם ממיטב כספו על רכב חדש ומקבל שירות גרוע ומוצר לא פחות גרוע

לא בטוח שהבנתי נכון, הרכב כרגע מטופל במוסך של היבואן הרשמי?

נסה לתעד כל מה שניתן למקרה שתצטרך לתבוע..

עריכה אחרונה על ידי msti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי שה, אבל אתה מדבר שטויות.

תקלה כזו יכולה לקרות אחת ל.. אצל כל יצרן כולל מרצדס וכולל טויוטה.

זה לא מטוס שעובר בדיקות מדוקדקות ומבחנים לפני שיחרור ורק אז נמסר.

ו.... אף אחד לא מחליף רכב חדש ללקוח גם בגלל תקלות חמורות יותר- גם לא בארה"ב ולא באירופה.

צריכות להיות תקלות נדירות מאד כדי שיוחלף רכב. תהיה מציאותי.

היבואן/ מפיץ אמור לתמוך בתקלות כאלו ולהשאיר את הלקוח מרוצה בעזרת תמיכה של מוסכים רציניים ושירות לקוחות אדיב ויעיל.

בארץ באופן כללי הדיאגנוסטיקה במוסכים בכלל היא ברמה דיי בינונית. גם שירות הלקוחות למעט כמה יוצאי דופן.

 

פות"ש עושה כאן משהו לא הוגן לדעתי: הוא מציג את ההתרשמות שלו מהתרשמות של הוריו. אני בטוח שהכל נובע מדאגה כנה להורים ואולי גם מתמימות מסויימת שלהם לפי מה שהוא רשם, אבל הוא בעצם מפרסם בפורום עדות שמיעה בדרגה שניה (או שלישית, לא יודע) זה מאד לא הוגן אם אין אפשרות להשמיע הקלטה/ להראות מייל. אני בטוח שהעמדה הרשמית של היבואן היא לא: " תגידו תודה שנתנו לכם רכב חלופי" זה אולי משהו שאיזה פקיד אמר כחלק משיחה שלמה וזה מה שההורים קלטו בסופו של דבר ופות"ש נדלק מזה.

תקלה שחוזרת פעם שניה או בכלל תקלה שהיא לא ממש ברורה ברכב חדש הייתי מכניס מיד למוסך המרכזי של היבואן ואם הוא רחוק אז מכניס למוסך מורשה יבואן ומומלץ ומתעקש שמישהו משם ידבר עם המוסך המרכזי.

 

ואני לא מגן על לובינסקי: הייתי מצפה שמיד ישלחו ללקוח לא מרוצה ברמה כזו , נציג שיאסוף את הרכב למוסך המרכזי ויתן לו רכב חלופי יותר נורמלי. רק בגלל שהוא לקוח שהרגע שם אצלם 100K או 150 K ש"ח והם צריכים להבין את רמת הציפיות שמגיעה עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה אתה חושב ששם זה לא קורה? ששם לא קורות תקלות תחת אחריות?

גם שם כמובן קורה, כמו בכל מוצר מורכב אחר, אבל זה סתם גורל אכזר ומקרה נדיר ולא מייצג, אצל פז'ו זה סימפטום המצביע על מחלה קשה ונפוצה של רשלנות בתכנון, ביצוע ובחירת חומרים. עצם העובדה שזו פעם ראשונה שקוראים כאן על תקלה כזו אינה פחות מנס בכלל. החבר המכובד לו הגבת ובצדק יוצא מתוך איזו הנחה שבדרום מזרח אסיה יש חסינות טוטאלית מתקלות, את התשובה לשאלה אם זו הנחה סבירה או הגיונית אפשר גם לקבל בכיתה רגילה, לא צריך מחוננים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא עושה נסיעות מבחן ב 03:00 בלילה. חוצפה לשמה

 

 

שלשום קיבלתי טלפון מאיתוראן על אזעקה באוטו. יצאתי החוצה, הוא חנה בחניה. לא יודע אם זה מה שקרה לפות"ש.

פות"ש עושה רושם של בחור לא מתלהם. אין טעם להתלהם במקומו.

לי באופן אישי יש עניין רב בסיפור. יש לי רכב זהה ואני מצפה שאם יש בעיה, היא תטופל כראוי.

נציג לובינסקי התערב בשרשור. נניח להם לעבוד ואני מצפה שבסיום העניין פות"ש יחזור לעדכן.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההורים שלך הסכימו שהמוסך יבצע נסיעות בדיקה ברכב והסכימו להוסיף על חשבונם תשלום בעבור הפוליסה.

 

ועל זה זה אומרים סוף מעשה במחשבה תחילה....

 

לגבי הנסיעות בשלוש בלילה:

 

ראשית ייתכן שמדובר בהתראת שווא של פוינטר.

 

שנית נסיעת בדיקה אפשרית גם בשלוש בלילה, האם ההורים שלך הגבילו את המוסכניק לעשות נסיעות מבחן דווקא בשעות פעילות המוסך? האם ההורים שלך הגבילו את המוסכניק במספר הקילומטרים שעליו לנהוג ברכב כדי לבצע את הבדיקה?

 

להיפך מצופה שהמוסכניק יעשה כמה שיותר נסיעות מבחן ברכב כדי לגלות אם ישנה תקלה והדבר אפשרי רק אם הרכב ישמש את המוסכניק בחיי היום יום שלו.

 

בשעות פעילות המוסך ניתן לבצע נסיעות מבחן קצרות בלבד שבהם התקלה לא בהכרח תופיע, האם מצופה שיעמידו עובד מוסך שייסע וייסע בזמן העבודה ולא ייתקן רכבים אחרים.

 

בשורה התחתונה ברור שההסכמה של ההורים שלך לכל הנ״ל הייתה מוטעית ופרוצדורה נכונה הייתה שהם בעצמם ימשיכו לנהוג ברכב ואם תקרה תקלה שיעמידו את הרכב ויקראו מייד למוסכניק.

 

הנסיבות הללו בכל זאת מזכים את ההורים שלך בפיצוי, למרות ההסכמה שלהם אין סיבה שרכב חדש לא יהיה בשימושם, יינהג ע״י מוסכניק, יישמר וינהג בתנאים לא ידועים וכיוצ״ב ובוודאי שהם זכאים להחזר תוספת התשלום בעבור פוליסת הביטוח.

 

נראה איך לובינסקי יתנהלו במקרה הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...