Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס IS - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קונצרן יונדאי משקיע בפיתוח ומתקדם בקצב מאוד מהיר, לצערי ההיכרות שלכם עם הקונצרן מסתכמת בתחתית הפירמידה, רכבים מעניינים כמו כל סדרת הג'נסיס לא באמת מגיעים אליכם, אפשר לראות את ההתקדמות של הקונצרן הזה אם מסתכלים על 20 השנים האחרונות, מייצור דגמים ישנים של מיצובישי והשענות על מוצרים של יצרנים אחרים לפיתוח עצמאי של מערכות, אני מביא את יונדאי כי זאת דוגמא נהדרת, לאן ב.מ.וו התקדמו ב20 השנה האחרונות? יש הבדל גדול בין עליה קלה או ירידה לקפיצה מטאורית.

 

לכן יונדאי היא דוגמא נהדרת להתקדמות של יצרן.

ועכשיו שוב למען ההגינות, אני לא נוהג על יונדאי, אני כן נוהג על ב.מ.וו.

אתה מוזמן להציץ לי באינסטגרם, בין התמונות של האוכל אתה תמצא מספיק מהתוצרת הבווארית (למרות שהפסקתי לצלם את המכוניות שאני נוהג עליהם, תקבל אינדיקציה נהדרת).

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ה״חיבה״ שלך ליצרן הבווארי ידועה בנצי. אותי איבדת כשטענת פה שיונדאי זה יצרן מעניין ומתקדם יותר מב.מ.וו, אבל זכותך לחשוב כך ולהמשיך לספר לנו כמה ב.מ.וו כמותג זה רכב חרא.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

סתם בשביל הקטע חזרתי להודעתי המקורית פה, לא ראיתי את המילה יונדאי מוזכרת אפילו פעם אחת... מוזר.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני מפונק ומצפה ליותר מדי אבל לדעתי, כשקונים רכב ברבע מליון שקל או אפילו קצת יותר, לא אמורים לדאוג לאמינות שלו ומה יקרה לו בעוד שנה,שנתיים, שלוש... עם כל הכבוד לגרמניות ולקידמה שלהן, מאז תחילת שנות ה2000 אי אפשר לסמוך על תוצרת גרמניה.

 

בנוגע להתנהגות וכו' תגידו אנחנו מדברים כאן על RCF מול M4 או שאני מתבלבל?

הדיון פה על רכבי יוקרה בקטגוריה "יחסית" זולה.

משהו משעשע, לא התעניינתי ברכבי ב.מ.וו כבר תקופה ורק לא מזמן גיליתי עם איזה מנוע מגיעה 318 החדשה - 3 צילינדרים(!!!) 136 כוחות סוס. אשכרה כמו בפריוס. אגב באיבזור טוב 318 מגיעה לאיזור ה250 אלף ש"ח. כמו IS באיבזור הבינוני.

אני כבר מדמיין איזה טירוף חושים זה.

 

גם די בטוח, שמי שקונה 330E, לא בוחר אותה במטרה להתגרזן בפצאל.

 

בנוגע למחירון, לקסוס מביאים בטרייד מחירון לוי יצחק וגג עד 5% מתחתיו, לפחות זה מה שנאמר לי בטלפון כשתעניינתי בתנאי טרייד אין לפני כמה חודשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם בשביל הקטע חזרתי להודעתי המקורית פה, לא ראיתי את המילה יונדאי מוזכרת אפילו פעם אחת... מוזר.

מסכים. כשכתבתי פה התכוונתי פה בפורום, לא בשרשור הספציפי הזה.

אני גם מסכים עם הקפיצה המטאורית משהו שיונדאי עשו בעשרים שנה האחרונות, ואני גם קצת מכיר את תוצרת הקונצרן מעבר למאמי הלאומית שלנו (ספורטאז׳ 1.6...) ומה שמוצאים באירופה (גם לא המיטב). זה ראוי להערכה ואני האחרון לזלזל בהם. אני פשוט לא חושב שהם מתקדמים יותר מב.מ.וו זה הכל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

גם די בטוח, שמי שקונה 330E, לא בוחר אותה במטרה להתגרזן בפצאל

לא. אבל אם בא לאותו קונה כן לעשות זאת, היא תעשה את זה יופי, מנסיון.

 

בנוגע למחירון, לקסוס מביאים בטרייד מחירון לוי יצחק וגג עד 5% מתחתיו, לפחות זה מה שנאמר לי בטלפון כשתעניינתי בתנאי טרייד אין לפני כמה

חודשים.

עזוב טרייד אין של היבואן. לא מכיר יבואן יוקרה שלא יתן לך מחירון על האוטו, אבל זה לרוב יבוא על חשבון הנחה על הרכב החדש.

בכל מקרה דיברו פה על מכירה בשוק הפרטי.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני מפונק ומצפה ליותר מדי אבל לדעתי, כשקונים רכב ברבע מליון שקל או אפילו קצת יותר, לא אמורים לדאוג לאמינות שלו ומה יקרה לו בעוד שנה,שנתיים, שלוש... עם כל הכבוד לגרמניות ולקידמה שלהן, מאז תחילת שנות ה2000 אי אפשר לסמוך על תוצרת גרמניה.

 

בנוגע להתנהגות וכו' תגידו אנחנו מדברים כאן על RCF מול M4 או שאני מתבלבל?

הדיון פה על רכבי יוקרה בקטגוריה "יחסית" זולה.

משהו משעשע, לא התעניינתי ברכבי ב.מ.וו כבר תקופה ורק לא מזמן גיליתי עם איזה מנוע מגיעה 318 החדשה - 3 צילינדרים(!!!) 136 כוחות סוס. אשכרה כמו בפריוס. אגב באיבזור טוב 318 מגיעה לאיזור ה250 אלף ש"ח. כמו IS באיבזור הבינוני.

אני כבר מדמיין איזה טירוף חושים זה.

 

גם די בטוח, שמי שקונה 330E, לא בוחר אותה במטרה להתגרזן בפצאל.

 

בנוגע למחירון, לקסוס מביאים בטרייד מחירון לוי יצחק וגג עד 5% מתחתיו, לפחות זה מה שנאמר לי בטלפון כשתעניינתי בתנאי טרייד אין לפני כמה חודשים.

 

אם מה שאתה טוען נכון, למה לא להעדיף את ה-s60 שאנחנו מייבאים ומוכרים על פני הלקסוס והסדרה 3? אתה יכול להישאר גם עם עוד כמה עשרות אלפי ש״ח עודף ומנוע חזק עם ביצועים מצוינים.

הזלזול בסדרה 3 בשרשור הזה לא מובנת לי בכלל.

היא איכותית, המהנה ביותר לנהיגה בין הדגמים שהופיעו בשרשור וביצועיסטית יותר מהלקסוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מה שאתה טוען נכון, למה לא להעדיף את ה-s60 שאנחנו מייבאים ומוכרים על פני הלקסוס והסדרה 3? אתה יכול להישאר גם עם עוד כמה עשרות אלפי ש״ח עודף ומנוע חזק עם ביצועים מצוינים.

הזלזול בסדרה 3 בשרשור הזה לא מובנת לי בכלל.

היא איכותית, המהנה ביותר לנהיגה בין הדגמים שהופיעו בשרשור וביצועיסטית יותר מהלקסוס.

 

 

הזילזול כלפי סדרה 3 הוא יותר בפן של תמחור שלה בארץ, קהל יעד שלה ( שמבחינתי די פוסל אותה בשוק יד שניה), באמינות של ב.מ.וו ועלות התחזוקה.

אני לא מזלזל ביכולת דינאמית של 320 וצפונה או בחווית הנהיגה (למרות שזה עניין קצת יותר סובייקטיבי).

 

ואגב וולוו S60 אחלה אוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי הקהל יעד של סדרה 3?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ידעתי שדווקא על זה יקפצו חח

מתוך נסיון הקצר שהיה לי לפני כמה שנים טובות בחיפוש לאחר דגם מחוזק של סידרה 3, הרבה מאוד רכבים הובילו לחבר'ה בכפרים.

מתוך עיקרונות שלי שהם לא קשורים לעולם הרכב וגם בגלל שאני פשוט לא הייתי מוכן לקחת רכב יד שניה שלא טופל במורשה ויתרתי על הסיפור הזה מאוד מהר ועד היום אני לא מצטער על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר מופרז לגמרי. חשבתי בכיוון ה300K, לא 500K.

 

אז נכון שאני לא אוהב את העיצוב פנים של הרכב שלי, והוא עושה רושם זול, ונכון שיש לי איזה משהו מקרקש בגב המושב האחורי, וזה קצת מעצבן, אבל זאת עדיין לא סיבה למכור אותו ולזרוק 400K בשביל הדבר הזה. ולא תגיד שזה מרצדס, כולה טויוטה... לא תודה. הרכב לא ממש גרם לי להזיל ריר, אהבתי יותר את הדגם 570 LX שלהם.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלומות זה טוב, למה יקר? סך הכל לפרמיית 7 מקומות מול גרסת ה5 מקומות זה רק 20,000 שקל, סביר ביותר.

כמובן תשווה באותה רמת גימור

 

LX570 משמעותית פחות נוחה נהיגה מול הRK ומיועדת לשטח פרימיום. לנד קרוזר מפוארת סך הכל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...