Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס IS - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יכול להיות שאנחנו לא מומחים גדולים, אבל אשמח לראות מבחן דרכים אחד שבו הלקסוס ניצחה את הסדרה 3.

כל ההתלהבות מהמערכות בטיחות המקוריות של היום ממש לא מובנת- כל המערכות האלה קיימות ברכבים מ-2014.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מדבר מהניסיון שלי, מודה שלא קראתי מבחני דרכים השוואתיים. רק נהגתי בהן כמה פעמים. לדעתי האישית איכות הפנים של הסדרה 3, למרות שהיא טובה כשלעצמה, אינה משתווה ל-IS, לא מבחינת החומרים ולא מבחינת איכות ההרכבה. התנהגות הכביש הבסיסית של ה-3 טובה בהרבה, אבל נפגמת ב-330E בגלל משקל הסוללות (וממילא במכונית היברידית זהו שיקול משני), וכך גם הנוחות, כשזו עדיפה מראש בלקסוס. מבחינת NVH הלקסוס עדיפה. מבחינת אמינות ושמירת ערך הלקסוס עדיפה. מבחינת ביצועים הבימר מכה בה שוק על ירך וזה היתרון הבולט שלה. לפני שלקסוס הכניסו מערכות בטיחות לעסק זה גם היה יתרון של הבימר, כיום לא.

 

זאת התמונה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני חושב בדיוק הפוך ממך, התא נוסעים של סידרה 3 פשוט מביך, ריפודי סנסטק שנראים זוועה, כפתורים קטנים ונראה כאילו הולכים ליפול כל רגע, הIS הרבה יותר איכותית,נוחה,שומרת ערך, אחזקה זולה יותר.

לגבי אין שוק ללקסוס שכתבת אתה מדבר פשוט מאי ניסיון, NX נמכרת ב10 עד 20 מעל למחירון לבנזין ויש להם שוק פשוט מטורף, IS נמכרת בקלות במחירון.

 

אם כל הכבוד לBMW ויש כבוד, מבחינת איכות, אמינות ושמירת ערך יש להם הרבה עוד מה ללמוד בדיוק כמו שלקסוס עוד צריכים ללמוד מBMW מה זה הנאה מנהיגה ומנועים.

 

אני יכול להגיד בפה מלא שאני מכיר את השוק פה קצת יותר מאשר הקורא או הכותב הממוצע בקארספורום.

אני עובד בטרייד אין יוקרה ובשנתיים האחרונות יצא לי להכיר את השוק לעומק.

ללקסוס אין שוק,NX300 זה רכב עם שוק מת,מת.

GS למניהן נמכרות חזק מתחת למחירון,גם רכבים במצב חדש.

לNX200 יש שוק טיפה יותר טוב כי זה רכב מוצלח משמעותית מה300.

RX זה רכב עם שוק סביר.

בנוגע למעל המחירון - שום דבר לא נמכר מעל המחירון היום אלא אם זה רכב ממש מיוחד,בטח לא לקסוס עם הימי מבצע שלהם,שמוכרים רכבים חדשים במחיר של רכב בן שנה במחירון לוי יצחק.

השילוב של המנוע 2500 והגיר הרציף הזה,בכל רכב של לקסוס שנהגתי בו פשוט יוצר שילוב מעיק,רועש ובעיקר תחושה כאילו הרכב עומד במקום,שילוב לא מוצלח בכלל,הגיר הזה מסרס את הרכב מאוד.

הגימור בבמיר מוצלח בהרבה וגם המראה הכללי של התא נוסעים נראה מעודכן בהרבה מהלקסוס המיושנת.

ללקסוס אין מומנט,22 קגמ זה מעט מאוד לרכב בסדרי גודל הזה,וזה מאוד מורגש,הרכב לא מייצר משיכה מספקת לטעמי לעומת ה330E שלה כבר 29.5 קג"מ (מדובר על ההספק של מנועי הבנזין בלבד)

6 וקצת שניות לבמיר ל100 לעומת 8.4 ללקסוס,משמעותי מספיק במיוחד שהבימר כבדה בכ150 ק"ג.

הבדל יותר משמעותי לטעמי לפחות,הבימר להזכירכם היא בכלל פלאג אין הייבריד,הרכב נוסע על חשמל בלבד עד 100 קמש הטווח הרישמי הוא 40 קמ ,גם אם תוציא 20 זה יפה מאוד.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק ש-22.6 זה הנתון של מנוע הבנזין בלבד. לחשמלי יש עוד 30.6.

 

שוב - בביצועים הבימר מכה בה שוק על ירך, כתבתי את זה, במלים האלה. מבחינת איכות ונוחות, המצב הפוך.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין פער של 2 שניות ל100 זה המון,במיוחד שהבימר כבדה יותר.

איכות חומרים וארגונומיה זה דבר שהוא סובייקטיבי כנראה.

אני יודע מה הייתי מעדיף.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד בפה מלא שאני מכיר את השוק פה קצת יותר מאשר הקורא או הכותב הממוצע בקארספורום.

אני עובד בטרייד אין יוקרה ובשנתיים האחרונות יצא לי להכיר את השוק לעומק.

ללקסוס אין שוק,NX300 זה רכב עם שוק מת,מת.

GS למניהן נמכרות חזק מתחת למחירון,גם רכבים במצב חדש.

לNX200 יש שוק טיפה יותר טוב כי זה רכב מוצלח משמעותית מה300.

RX זה רכב עם שוק סביר.

בנוגע למעל המחירון - שום דבר לא נמכר מעל המחירון היום אלא אם זה רכב ממש מיוחד,בטח לא לקסוס עם הימי מבצע שלהם,שמוכרים רכבים חדשים במחיר של רכב בן שנה במחירון לוי יצחק.

השילוב של המנוע 2500 והגיר הרציף הזה,בכל רכב של לקסוס שנהגתי בו פשוט יוצר שילוב מעיק,רועש ובעיקר תחושה כאילו הרכב עומד במקום,שילוב לא מוצלח בכלל,הגיר הזה מסרס את הרכב מאוד.

הגימור בבמיר מוצלח בהרבה וגם המראה הכללי של התא נוסעים נראה מעודכן בהרבה מהלקסוס המיושנת.

ללקסוס אין מומנט,22 קגמ זה מעט מאוד לרכב בסדרי גודל הזה,וזה מאוד מורגש,הרכב לא מייצר משיכה מספקת לטעמי לעומת ה330E שלה כבר 29.5 קג"מ (מדובר על ההספק של מנועי הבנזין בלבד)

6 וקצת שניות לבמיר ל100 לעומת 8.4 ללקסוס,משמעותי מספיק במיוחד שהבימר כבדה בכ150 ק"ג.

הבדל יותר משמעותי לטעמי לפחות,הבימר להזכירכם היא בכלל פלאג אין הייבריד,הרכב נוסע על חשמל בלבד עד 100 קמש הטווח הרישמי הוא 40 קמ ,גם אם תוציא 20 זה יפה מאוד.

אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הנותנים שלך אבל הם לא קרובים למציאות. GS נמכרת נכון מתחת למחירון. NX300 אחי עכשיו מחפש לקנות כזאת אף אחד לא מוכן למכור במחירון וכנראה הוא יסגור מחר עם מישהו שהוא הגיע איתו ל4K מעל המחירון, NX200 נמכר המון מעל המחירון, שאני רציתי למכור קיבלתי 10K מעל המחירון ובסוף לא מכרתי כי היה לי בעיה עם הרכב שהייתי צריך לקנות, לגבי RX מהדגם החדש שהגיע ב2016 אי אפשר למצוא כזה למכירה, וגם שיוצא נמכר באותו היום, כנס ליד 2 ותראה שאין רכבים כאלה למכירה. את הIS300 שלי מכרתי תוך יומיים במחירון.

 

לגבי ימי מחירות, חוץ מההחלפת דגם של הNX והIS ההנחות בלקסוס קטנות יותר ומסתכמות בIS NX RX באחוזים בודדים מול ההנחות המטורפות שיש בשאר המותגי יוקרה ובגלל זה הם גם לא בשוק ה0 קמ ששם מככבות BMW עם הנחות מטורפות.

עריכה אחרונה על ידי niv

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קרובים למציאות ? טוב לדעת.

מכרתי כמה כמה NX300,גם לקח להם 3 בממוצע להימכר,וגם 20-30 פחות מהמחירון.

לא נתקלתי בשום NX200 מעל המחירון וטיפש מי שמשלם,מה ההגיון לשלם על הרכב הזה המון מעל המחירון בדיוק? מה כבר לא מייצרים? הופסק הייבוא?

GS הולכות הרבה מתחת למחירון וזה אם נמכרות בכלל,נתקעתי עם אחת למעלה מחצי שנה(!) 2014 יד ראשונה עם 60 אלף ק"מ רכב במצב חדש,שוק מת.

RX מהדגמים החדשים עוד לא יצא לי למכור אבל הדגם הקודם לא נמכר מי יודע מה.

הIS זה הרכב עם השוק הכי טוב של לקסוס, זה גם הדגם הכי זול אחרי הCT לכן זה לא מפתיע.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. התנהגות הכביש הבסיסית של ה-3 טובה בהרבה, אבל נפגמת ב-330E בגלל משקל הסוללות (וממילא במכונית היברידית זהו שיקול משני).

כבד ניהלנו את הדיון הזה בעבר אני יודע, אבל ההבדל הוא שעכשיו יש לי שנת נסיון עם הרכב.

שנה שכוללת גם נהיגה קצת יותר מאתגרת מנהיגה מנהלתית ואני יכול להגיד לך בוודאות שהמילה ״נפגמת״ היא מוגזמת משהו. אם יש השפעה (ואני לא אומר שאין) היא קטנה יחסית, ויש לי למה להשוות בהתחשב בכך שנהגתי בסדרה 3 רגילה לפני כן. אני יכול לשים פה לפחות עשרה ציטוטים ממבחנים שונים שנעשו לרכב שמסכימים איתי (ב״וויכוח״ הקודם שניהלנו בעניין סמכתי בעיקר על המבחנים האלא כי הנסיון האישי שלי היה קצר מדי)

לא משנה איך תסתכל על זה, 330e משמעותית מהנה לנהיגה מהIS ולא רק בגלל הפרש הביצועים. אגב נדמה לי שציינתי בשרשור אחר חבר שקנה IS ומכר מהר מאוד כי טען שהיא פשוט משעממת אותו (היה ממליץ לסבא שלו, היו המילים שלו) לאחר מספר חודשים עם 330e הוא מבסוט עד הגג.

ללקסוס היתרונות שלה, וכן אין ספק קל שבקלים שהיא שטיח מעופף מבחינת נוחות בהשוואה לבימרית, אבל לפתור את הבימרית בזה שהיתרון שלה מסתכם בביצועים טובים יותר ותו לא, גם עושה לה עוול וגם פשוט לא נכון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה? קח גם את ההתנהגות. זה שיקול משני ברכישת שתי אלה. מי שמחפש רכב מהנה יכול למצוא כ"כ הרבה אלטרנטיבות הרי. שתיהן מכוניות טובות, כמכונית היברידית הייתי מעדיף את הלקסוס, כעסקה כנראה שגם, אם-כי הבימר בהחלט עסקה מצוינת גם כן.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדל יותר משמעותי לטעמי לפחות,הבימר להזכירכם היא בכלל פלאג אין הייבריד,הרכב נוסע על חשמל בלבד עד 100 קמש הטווח הרישמי הוא 40 קמ ,גם אם תוציא 20 זה יפה מאוד.

חשמל עד כ125-130 קמ״ש מנסיון.

בעיר אני מוציא בממוצע 22 ק״מ על חשמל ועד כ30 ק״מ מחוצה לה. לטמפרטורה החיצונית יש השפעה, והמזגן יוריד בערך 2 ק״מ מהנתונים הללו.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה? קח גם את ההתנהגות. זה שיקול משני ברכישת שתי אלה. מי שמחפש רכב מהנה יכול למצוא כ"כ הרבה אלטרנטיבות הרי. שתיהן מכוניות טובות, כמכונית היברידית הייתי מעדיף את הלקסוס, כעסקה כנראה שגם, אם-כי הבימר בהחלט עסקה מצוינת גם כן.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

מסכים איתך, אם כי התנהגות בהחלט היתה ברשימת הדרישות שלי, גם אם לא מספר אחת (אם כן, הייתי מתעלם מהחסרונות שלה והולך על הג׳וליה בזמנו). את הלקסוס למשל לא הייתי יכול לקנות (היום לפחות, בעתיד מי יודע...) דווקא מסיבה זו, ולא כי היא מתנהגת רע, אלא כי היא לא מהנה.

יש עוד חסרונות ללקסוס כמו מערכת מולטימדיה גרועה, גיר לא מזהיר שלא מתקרב לZF8, והנדסת אנוש לא משהו. האיכות אולי טובה אבל העיצוב נראה פלסטי. אני לא יכול להתווכח שהעיצוב בבימר לא מזדקן כי הרכב בכל זאת כבר בן שש וקרוב להחלפה, אבל זה עובד מצוין, והכל ידידותי וקל מאוד לתפעול.

מבחינת עסקה, בגרסת הבסיס הלקסוס מהווה עסקה באמת מצויינת במחיר שלה, אבל ב300 זה כבר סיפור אחר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגיב פה עם הדעה האישית שלי, אבל קודם קצת רקע:

 

א. לא נהגתי על הלקסוס המחודשת.

ב. נהגתי על ה340, 330, 440 ועוד.

ג. כשאני כותב נהגתי זה אומר, הרכבים היו אצלי לתקופה ארוכה ונהגתי למעלה מ3000 ק"מ על כל רכב.

 

אני חושב שב.מ.וו מייצרת מכוניות חרא, אנשים יכולים לדבר איתי על תקשורת, שובבות וכל הסיסמאות של היצרן הבווארי שבחיי היום יום באות לידי ביטוי בנוקשות בלתי נסבלת.

איכות החומרים פשוט מבישה, והאבזור תמיד לוקה בחסר, גם בדגמים המאובזרים שקיבלתי.

 

אני חושב שהיצרן נרדם על המשמר, איפושהוא אחרי הE36 הההתקדמות האטה והמותג חזק מספיק למכור על בסיס סיסמאות, אני לא חושב שאפשר לקרוא לסדרה 3 מכונת הנהיגה המושלמת, כי שלמות באה לידי ביטוי בכל כך הרבה תחומים שיוצרים שלם, והמכוניות שלהם לא אפויות מספיק.

 

כבר כתבתי בעבר שמול החמש הקודמת אני אקח את הCTS בכל רגע נתון, וזה אחרי 15000 ק"מ ב535.

 

בכל מקרה, התקדמתי קצת בחיים, היום הקטגוריה הזאת לא מדברת אלי בכלל, ואישית אני תמיד אחפש חלופות בחברות מצריכות להוכיח את עצמן, כי הן יתנו יותר.

היום הסדאן החביבה עלי היא הS80, רכב שבילה אצלי בערך ארבעה חודשים וקרוב ל40000 ק"מ, האינסקרפשן מציעה חבילה כמעט מושלמת.

 

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה״חיבה״ שלך ליצרן הבווארי ידועה בנצי. אותי איבדת כשטענת פה שיונדאי זה יצרן מעניין ומתקדם יותר מב.מ.וו, אבל זכותך לחשוב כך ולהמשיך לספר לנו כמה ב.מ.וו כמותג זה רכב חרא.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...