Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוכר שקראתי על האיבו שנגנבה ממנה ידית ההילוכים. מה שכן צריך להיות דביל כדי לעשות את זה, כי הידית נראת כאילו נקנתה משוק רמלה-לוד מהדוכן של הרכב.

 

בקשר לתערוכה? הייתי ב-2007 או ב-2008, אז הבעיה לא הייתה הרכבים, אלה הצפיפות המטורפת. עכשיו גם מביאים רכבים שלא רלוונטים ובנוסף עדיין צפוף.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
יש לי כרטיסים בהנחה.

אעדכן שבוע הבא,

מקווה שאני לא אתבאס בפעם השישית :(

בוא אני אגלה לך... אתה תתבאס.

לא חבל על הזמן שלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • אחראי פורום
פורסם

תקציר השרשור שיפתח:

1. בשביל מה ללכת, תערוכה משעממת, מלא ערסים, נקניקיה ב-500 ש"ח.

2. אני הולך בשביל הילדים (תרגום: "עוד יום בבית ואני חונק אותם")

3. יש לי כרטיסים חינם, כמה גרוע זה יהיה.

4. זה מה שיש בארץ, גם לזה לא נלך?

5. תפסיקו להשוות לתערוכות בחו"ל.

6. ידעתי שאתבאס והלכתי בכל זאת.

7. ברחוב המסגר רואים יותר מכוניות.

 

מוזמנים להוסיף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

8. אני הולך כדי לספר אחר כך כמה זה גרוע וכמה סבלתי שם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

8. 115 שקל לכרטיס, בלי בושה.. לא שילמתי 115 שקל לכרטיס + כל האוכל שזללתי בתערוכה בפרנקפורט ביחד.

פורסם
8. 115 שקל לכרטיס, בלי בושה.. לא שילמתי 115 שקל לכרטיס + כל האוכל שזללתי בתערוכה בפרנקפורט ביחד.

 

כבר 9, ואדים הקדים ...

 

אני גם אהיה שם, לאחר מכן אשכנע את עצמי שהיה כיף ואחזור לכאן עם תובנות שאני חיי בסרט

עומר :-)

פורסם
איפה מתמרמרים?

בתערוכה...

אנשים מעדיפים לקנות 0 ק"מ במקום נקניקיה...

אל תדאג, כל מי שהולך מקבל את הנקניקייה, רק שלא כדרך הטבע.

אני חושב שעם ישראל הבין שעובדים עליו כל פעם מחדש בתערוכה הזאת.

אני אגיד לך מה שאמרתי ל-Solution:

סתם בזבוז של כסף..

גם אם זה היה בחינם עבורי, לא הייתי הולך.

הייתה תערוכה אחת שאהבתי. אחת. ולא יותר.

כל שנה מחירי הכרטיסים עולים והתמורה מידלדלת משמעותית.

באיזה שהוא שלב, הפסקתי ללכת.

בשלב מתקדם יותר, הפסקתי לקרוא ולדבר על זה בכלל.

למה הגבתי לשירשור הזה? כי היה לי משהו שנון להגיד על הנקניקייה, בדיוק כמו שאמרתי למקס.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בוא אני אגלה לך... אתה תתבאס.

לא חבל על הזמן שלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני הולך עם חברים.

ככה שכמה שזה לא יהיה מעאפן,יהיה נחמד.

ה60 שקל שהכרטיס עולה שווים לי את המפגש החברתי.

 

ראיתי תמונות מההכנות לתערוכה.

דודג' וייפר ולמבורגיני ירוקה :(

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

[מתמרמרבבינארית]נפלא, עוד מאורע שיפקק לרוקח את הצורה (כאילו ולא שבענו מהזוהמה של "חבר")[\מתמרמרבבינארית]

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
11100000 11100100 11011100 11010000 00101100 00100000 11100010 11010101 11010011 00100000 11011110 11010000 11010101 11101000 11100010 00100000 11101001 11011001 11100100 11100111 11100111 00100000 11011100 11101000 11010101 11100111 11010111 00100000 11010000 11101010 00100000 11010100 11100110 11010101 11101000 11010100 00100000 00101000 11011011 11010000 11011001 11011100 11010101 00100000 11010101 11011100 11010000 00100000 11101001 11010001 11100010 11100000 11010101 00100000 11011110 11010100 11010110 11010101 11010100 11011110 11010100 00100000 11101001 11011100 00100000 00100010 11010111 11010001 11101000 00100010 00101001 [\מתמרמרבבינארית]

תיקנתי לך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
תיקנתי לך.

 

אני מצטער, אם כבר, מתמרמר = 11011110 11101010 11011110 11101000 11011110 11101000

ובאנגלית bitterness = 01100010 01101001 01110100 01110100 01100101 01110010 01101110 01100101 01110011 01110011

 

:lol::-D

פרנקופיל מושבע!


×
×
  • תוכן חדש...