Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תורגם ללא הרווח ידידי.

וביטרנס זה מרירות ולא הפועל "מתמרמר".

אנסה להיזכר בפועל הנכון (בלי לרמות ולהשתמש בגוגל) ולהגיב כאן שוב כשאזכר בזה, ברחה לי המילה לצערי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מצליח להיזכר במילה בלי לגגל. עדיין לא התייאשתי וטרם גיגלתי!

הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו זה "נוטר טינה" ו"לקטר" (רזנטפול ו"ביטצ'ינג").

מילה קרובה אחרת, אולי, יכולה להיות LAMENT אם כי אני לא משוכנע שהיא הכי מתאימה לסיטואצייה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לא מצליח להיזכר במילה בלי לגגל. עדיין לא התייאשתי וטרם גיגלתי!

הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו זה "נוטר טינה" ו"לקטר" (רזנטפול ו"ביטצ'ינג").

מילה קרובה אחרת, אולי, יכולה להיות LAMENT אם כי אני לא משוכנע שהיא הכי מתאימה לסיטואצייה.

despair היא המילה המתאימה לנושא השירשור

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אז אני הייתי היום. הלכתי עם אבא שלי שמאוד רצה ללכת (מעולם לא היה) ועם, כמובן, הנחה משמעותית. בגדול, אכזבה מהתצוגה למרות הציפיות הנמוכות שלי גם ככה. אבא שלי לא התבאס אז היה שווה לי הכמה שעות זמן איכות האלו איתו.

אין יבואנים כלל למעט יגואר ולנד רובר. הרכבים כמובן סגורים וכאשר פתחו את הדיסקברי למספר דקות והצלחתי להיכנס לדקה לרכב, גורשנו על ידי הנציג בצורה לא כלכך נעימה (אני יכול להבין למה מתערוכות עבר אבל הדרך שלו הייתה יכולה להיות נחמדה יותר).

מעבר לכך הביאו כל מיני רכבי יוקרה (כמה פרארי, למבורגיני אחת, מספר אסטונים, מספר פורשות 911, מרצדסים וזהו בערך..). למרות ההבטחה שזו הולכת להיות תערוכה גדולה ויחודית...זה לא זה ולא זה.

מה כן היה מעניין? מתחם אופנועים חמוד ביותר, לא גדול אבל נחמד.

שני מתחמים של אביזרים ודברים לרכב ולאופנוע.

הדוכן המעניין ביותר היה שייך דווקא ל.... צה"ל! הביאו טנק, נגמ"ש, מספר רכבים שונים (האמרים, דויד, אביר), הביאו תצוגת מנוע חצי פתוח (כדי לראות איך נראה בפנים), טילי הדגמה, מספר כלי נשק (לא פעילים כמובן) ועוד כמה דברים מאוד נחמדים, מלויים בהסברים טכנים וחיילים שענו ברצון לשאלות המבקרים. בהחלט המתחם המעניין ביותר והיחיד שילדים אשכרה יכלו להיכנס לרכבים! אומנם לא לכולם אבל לרוב.

היה גם מופע מאוד נחמד של סדרה 3 משופרת, מיאטה ND, ב.מ.וו Z3 משופרת לדריפטים ו2 אופנועים. מאוד יפה ונחמד. היה גם מופע של 2 מפלצות סלעים.

זהו, שעתיים וחצי בהליכה איטית וכיסינו את כל התערוכה. בכנות? לא שווה ללכת גם לא בהנחות של חברות האשראי או המועדונים השונים אלא אם יש לכם מאורע מיוחד. לי אישית התערוכה הייתה משעממת מאוד אבל כמו שאמרתי, זמן הבילוי עם אבא הפך את הנושא לבהחלט שווה. בנוסף לא היו יותר מידי אנשים בשעות הערב ככה שלא הורגשה צפיפות ולחץ.

פורסם (נערך)

חזרתי, על השעון הייתי שם 65 דק מהכניסה עד ליציאה.

תערוכה סופר דופר קטנה, כמעט חסרת תוכן. כל היבואנים נפקדו למעט יבואן לנדרובר\יגואר, מי שהביא את הרכבים אלו כל מיני יבואני רכבי יוקרה שהביאו רכבים של הלקוחות שלהם.

 

אפשר להכריז על התערוכה הזו כעל מי שנפחה את נשמתה.

מזל שנכנסתי חינם, אחרת הייתי באמת מרגיש מרומה.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בקיצור, לא היה כלום, כי אין כלום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם זה מכניס כסף, כנראה שלא יגנזו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מעניין מה יותר נורא התרבות שהולכת שם או ההעדר תוכן.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

אם לשפוט נטו לפי מה שהיה אתמול- אז לגמרי העדר התוכן... האנשים היו דווקא בסדר גמור, לא נצפו המון ערסים ולא נשמעו צעקות או אירועים חריגים. באופן מפתיע גם ביציאה מהחנייה לא היו אירועים חריגים.

פורסם

אז מה מסתבר? יש המון סדנאות דיטיילינג בארץ.

מה עוד? ללקוחות שלהם יש כסף,והם מפרגנים להם את האוטו לכמה ימים בתערוכה.

אה כן, וגם יש ייבוא מקביל לכל מיני דגמים.

ויש יבוא(לא מקביל) ליגואר ולנד רובר,היבואן היחיד שהראה את עצמו בתערוכה הזו.

הכל בבלאגן-אין באמת קשר בין הרכבים/שנתונים/סגמנטים,הכל אחד על השני,החלוקה של האולמות לא טובה,מצאתי את עצמי דוחף(ונדחף) בגלל תכנון לקוי של החלל,

ולא כי היו הרבה אנשים.

 

מבחוץ,סובארו מנסה לקדם את מכירות הפורסטר בצורה לא הגיונית בעליל.

20 דקות הבן אדם חופר שהעבירות שלה יותר טובה מרכב משפחתי ומדגים נסיעה על סלעים.

מזל באמת שאין לי סלעים בכניסה לחניון בעבודה,כבר הייתי רץ לקנות לי פורסטר...

2 רכבי שטח בבניה אישית,אופנוענים שקופצים מעל גושי אפר ומיאטה לבנה שעושה דריפטים עם Z4.

 

מה עוד? הביאו כמה אופנועים,לא מבין גדול בזה,אבל שנה שעברה היה יותר,ויותר מעניין.

תודה רבה למי ששם את הדוכן של פיצה האט על היציאה ועוד יותר תודה רבה לילד שנכנס בי עם הפיצה(ביי ביי חולצה לבנה).

 

למה לשים מערכת גז בפיאט 500 אבארת'?

למה חיל חימוש הוא לא חיל חימוש יותר, "חיל הטכנולוגיה והאחזקה" ולמה אני צריך לראות סופה 3 אחרי שכבר השתחררתי :(

(אבל כל הכבוד לצה"ל שהשקיע בביתן שלו יותר מכולם ביחד).

 

ועכשו,קצת תמונות:

 

 

BMW1.jpgBMW2.jpgGreen1.jpgMiata1.jpgMiata2.jpgBike1.jpg

 

וקצת מבפנים:

IMG_4812.jpg

IMG_4846.jpg

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בס"ד

התערוכה מרגישה עם השנים כמו צמח שנובל.

למה היבואנים לא מגיעים?, סך הכול זה נראה אחלה פלטפורמה לקידום מכירות.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

הייתי היום ואין מילה אחרת חוץ ממאוכזב ... לקח לי שעה לעבור הכל וזה כולל את הפסקת אוכל שעשיתי בדרך. בושה.

 

אגב, מישהו יודע את האינסטגרם של הבחורה שדיגמנה במתחם שהיה ממש בכניסה(המייבך, G CLASS וקורבט המפורקת)?

לצורכי מדע בלבד כמובן.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves


×
×
  • תוכן חדש...