Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פלואנס 2011 הגעתי למוסך (לא מורשה) עם נורית תקלה במערכת זיהום אוויר.

 

חיברו לדיאגנוסטיקה שהראתה שיש תקלה בחיישן חמצן.

 

עשו בדיקת פיוזים והרימו את האוטו - ניקו את החיישן והתעסקו איתו. עדיין הדיאגנוסטיקה הראתה בעיה.

אבל

מאותו רגע הקודן לא נדרך והבאגאז' נעול. כאילו יש תקלה בזרימת החשמל.

המוסך לא ידע מה לעשות - אמר שהתקלה נובעת מהחיישן ושאני צריכה להחליף אותו עלות החלק 700 ש"ח.

 

מה לעשות? האם לגשת לחשמלאי? האם להחליף את החיישן? האם יש קשר בין כל הבעיות האלה?

 

תודה

פורסם

אל חיישן החמצן מתחבר חיווט חשמל אבל לא ברור לי למה זורקים את הקשר בין הקודן והבאגאז אליו..לא אמור להיות קשר. הקשר היחיד הוא כניראה הדרך שעשו על החיישן ובמה נגעו כדי להגיע אליו..ייתכן ונגעו בחיווטים כלשהם על הדרך שכן אחראים על יה שקרה, צריך לבדוק. בלי קשר אם יש בעיה בחיישן החמצן החליפי אותו. כמובן שאת יכולה לבדוק מחיר של חליפי איכותי בחנויות חלפים והמחיר יוזל לך משמעותית.

פורסם
פלואנס 2011 הגעתי למוסך (לא מורשה) עם נורית תקלה במערכת זיהום אוויר.

 

חיברו לדיאגנוסטיקה שהראתה שיש תקלה בחיישן חמצן.

 

עשו בדיקת פיוזים והרימו את האוטו - ניקו את החיישן והתעסקו איתו. עדיין הדיאגנוסטיקה הראתה בעיה.

אבל

מאותו רגע הקודן לא נדרך והבאגאז' נעול. כאילו יש תקלה בזרימת החשמל.

המוסך לא ידע מה לעשות - אמר שהתקלה נובעת מהחיישן ושאני צריכה להחליף אותו עלות החלק 700 ש"ח.

 

מה לעשות? האם לגשת לחשמלאי? האם להחליף את החיישן? האם יש קשר בין כל הבעיות האלה?

 

תודה

 

 

במידה והחישן הוא מקרי- אז זה הצעת מחיר מעולה .(בדגם הזה רצוי לשים מקורי חדש )

איזה חיישן התקלקל? האחורי? לפעמים הוא נחשף להרבה שמן סמוך לקונקטור ומקצר.

 

 

לא יודע אם זו התקלה שלך, אבל זוהי תקלה מאוד נפוצה.

אני לא מכיר קשר בין תקלת חיישן חמצן לבין התיאור תקלה שציינת פה.

לא מאמין שזה יפתור את התקלה שצינת. בהקשר לחיישן.

×
×
  • תוכן חדש...