Jump to content

מיכלפלואנס

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מיכלפלואנס

  1. פלואנס 2011 הגעתי למוסך (לא מורשה) עם נורית תקלה במערכת זיהום אוויר. חיברו לדיאגנוסטיקה שהראתה שיש תקלה בחיישן חמצן. עשו בדיקת פיוזים והרימו את האוטו - ניקו את החיישן והתעסקו איתו. עדיין הדיאגנוסטיקה הראתה בעיה. אבל מאותו רגע הקודן לא נדרך והבאגאז' נעול. כאילו יש תקלה בזרימת החשמל. המוסך לא ידע מה לעשות - אמר שהתקלה נובעת מהחיישן ושאני צריכה להחליף אותו עלות החלק 700 ש"ח. מה לעשות? האם לגשת לחשמלאי? האם להחליף את החיישן? האם יש קשר בין כל הבעיות האלה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...