פלואנס 2011 הגעתי למוסך (לא מורשה) עם נורית תקלה במערכת זיהום אוויר.
חיברו לדיאגנוסטיקה שהראתה שיש תקלה בחיישן חמצן.
עשו בדיקת פיוזים והרימו את האוטו - ניקו את החיישן והתעסקו איתו. עדיין הדיאגנוסטיקה הראתה בעיה.
אבל
מאותו רגע הקודן לא נדרך והבאגאז' נעול. כאילו יש תקלה בזרימת החשמל.
המוסך לא ידע מה לעשות - אמר שהתקלה נובעת מהחיישן ושאני צריכה להחליף אותו עלות החלק 700 ש"ח.
מה לעשות? האם לגשת לחשמלאי? האם להחליף את החיישן? האם יש קשר בין כל הבעיות האלה?
תודה