Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם ,

אני כותב פה כי אני באמת מרגיש קצת אובד עצות .

אני מתחיל בקרוב לעבוד בבן גוריון , בערך כ 30 קילומטר מבית שלי. אני מחפש כבר בערך שבועיים רכב, ואגיד לכם את האמת אני מתחיל להתייאש, כמעט כל מה שאני מוצא נחטף או נשלל ע"י "מביני רכבים" למינהם , החלטתי לכתוב פה כדי לשמוע את התשובות של התותחים באמת.

 

באופן כללי, כמו שכתבתי הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בין עירוניות - מנתבג הביתה- מרחק של 30 קילומטר לכיוון , הרכב חייב להיות גיר אוטומט ( מעל 6 שנים שאני לא זוכר שהחלפתי הילוך) והכי חשוב לי שיהיה חסכוני בדלק, והמנוע 1.2 לפחות ( חברים ומשפחה ממש הפחידו אותי על המנועי 1.0 אבל ממש) .

התקציב שלי עומד על 37 אלף שקל

 

אכתוב מה מצאתי, מה שללתי ואבקש אכוונה מסויימת.

 

פיקנטו 2013 , 1.2 . 45 אלף קילומטר - בגדול , הרכב הזה מתאים אבל הוא נמצא רחוק ממני ברמת הנהריה- ירושלים. אני דיי שולל אותו בגלל המרחק הזה, אבל אם תאמרו לי שזו מציאה רצינית אשקול שנית. מנוע 1.2

 

מיצובישי ספייס סטאר 2014 - 35 אלף קילומטר- בגדול כמעט ורכשתי את הרכב הזה, עד שחברים ומשפחה הזהירו אותי ממנוע 3 צילנדרים, עם בלאי מהיר במיוחד, רעשנית בצורה יוצאת דופן, לא ביטוחתית בעליל . הפלוס שקראתי שהצריכת דלק שלה מעולה , אבל לא יודע. מנוע 1.2

 

פורד פיאסטה - אתמול הגעתי עם מזומן לרכוש את הרכב הזה אבל חזרתי בי , בגדול מדובר ברכב 2014 מנוע 1.6 , *66 אלף קילומטר** ( הכי גבוה מבין השלושה ). הצריכת דלק האמתית שלה עומדת על 13.77 , חברים ומבינים למינהם אמרו שמדובר בצריכת דלק משוגעת בשביל רכב סופר מיני , כמו כן הרכב מגיע מחברת אלבר אחרי שהיה בשימוש לסיניג פרטי, שוב כשחברים ומשפחה שמעו ליסינג הם נחרדו , כל זה גרם לי לפחד ועזבתי את זה.

 

אני לא באמת מבין ברכבים במיוחד שמדובר ברכב ראשון , אבל אני יודע שאני אצטרך את הרכב הזה לשנים הקרובות ולכן אני מרשה לעצמי לפתוח חסכונות ולעלות לתקציב כזה בלי הלוואה.

חשוב לי שהרכב יהיה לדרישות שלי , אבל בסכום כזה אני מפחד להיות קצת יותר מידי פזיז .

מתנצל על החפירה, שיהיה שבוע מצויין . אשמח לתשובות ועצות :roll:

פורסם

הפינקטו רכב טוב, ועם ק״מ טוב, הייתי בודק אותה.

את הרכב שלי קניתי מראשון לציון ואני ממעלות.

החיסרון שלה זה היא פחות טובה מבחינת צריכת דלק.

הספייס חיסכונית מאוד בבין עירוני ובשיוט דווקא המנוע שקט, אבל בעומס אכן הוא רועש יותר וגם בתאוצות אתה שומע את המנוע נוכח יותר.

לגבי הבלאי, אצלי יש כזה רכב מודל 2014 עם 64 אלף בערך ואין בעיות.

לגבי הבטיחות הוא בסדר גמור ועבר את מבחן הריסוק בצורה טובה.

הפיאסטה כבר רמה מכל הפיקנטו והספייס אבל הגיר רובוטי מבחינת אמינות מוצלח פחות.

 

מוזמן לקרוא את הסיכום שלי לגבי הספייס סטאר:

 

 

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2875/סקירת-גולשים/מסכמים---3-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר-2014

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הפינקטו רכב טוב, ועם ק״מ טוב, הייתי בודק אותה.

את הרכב שלי קניתי מראשון לציון ואני ממעלות.

החיסרון שלה זה היא פחות טובה מבחינת צריכת דלק.

הספייס חיסכונית מאוד בבין עירוני ובשיוט דווקא המנוע שקט, אבל בעומס אכן הוא רועש יותר וגם בתאוצות אתה שומע את המנוע נוכח יותר.

לגבי הבלאי, אצלי יש כזה רכב מודל 2014 עם 64 אלף בערך ואין בעיות.

לגבי הבטיחות הוא בסדר גמור ועבר את מבחן הריסוק בצורה טובה.

הפיאסטה כבר רמה מכל הפיקנטו והספייס אבל הגיר רובוטי מבחינת אמינות מוצלח פחות.

 

מוזמן לקרוא את הסיכום שלי לגבי הספייס סטאר:

 

 

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2875/סקירת-גולשים/מסכמים---3-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר-2014

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

תודה על התשובה המהירה

אני הבנתי שהפיאסטה 2014 מדובר בגיר חשמלי

הייתה לנו פוקוס 2013 בבית וממש סבלנו מהגיר , לכן היה חשוב לי לוודא שלא מדובר באותו גיר, וזה אכן לא. החסרון היחיד שלי בפיאסטה זה שהיא מגיעה מליסינג פרטי.

פורסם

זה נקרא גיר רובוטי, לא חשמלי.

וכן זה אותו גיר בעייתי כמו בפוקוס והייתי מתרחק.

פיקנטו זה לא רכב נדיר (אחד הנמכרים ביותר בשנים האחרונות) ולכן לא חושב שתהיה לך בעיה למצוא עוד מודעות רלוונטיות.

פורסם

תשקול שוב ידני, היצע הרכבים הטובים־זולים יגדל, וכך גם הסיכוי ליפול בתקלה גדןלה (פיאסטה ידנית דומה לזו שמצאת לדוגמה)

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
תשקול שוב ידני, היצע הרכבים הטובים־זולים יגדל, וכך גם הסיכוי ליפול בתקלה גדןלה (פיאסטה ידנית דומה לזו שמצאת לדוגמה)

 

אני באמת מעדיף שלא .

לגבי הפיאסטה, כל מה שכתבו עליה פה שהיא גיר זהה לגיר הבעייתי של הפוקוס , חקרתי על זה קצת באינטרנט וזה אכן נכון .

הכיוון הוא ספייס סטאר כנראה

פורסם

מיקרה חלשה ועם גיר רציף הידוע כבעייתי.

אגב, אם כבר פיאסטה, אז אולי שווה לחפש אחת עם מנוע 1.4, היא אמנם חלשה יותר, אבל יש לה גיר אוטומטי 4 הילוכים שלא ידוע כבעייתי.

 

קליאו 3 גם יכולה לבוא בחשבון, מנוע 1.6, אמנם לא יהיה חסכוני במיוחד בדלק, אבל רכב נוח, יסחוב טוב יחסית, והגיר אינו בעייתי, ובסך הכול הקליאו הזאת לא ידועה כמכונית בעייתית, בניגוד לסטיגמות שנוטים להדביק להן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מתוך סקרנות הבעיות של הגיר במה באות ליידי ביטוי? החלפת קלאצ'ים? יש בערך ממוצ אשל קילומטרז שהם מתבלים? או שפשוט כל הגיר מת פתאום?

פורסם

שבועיים זה לא הרבה. החכמים בפורום פה לימדו אותי שצריך הרבה זמן וסבלנות למציאת רכב.

ממה שאני מבין אתה נוסע בודד שעושה נסיעות קצרות/עירוניות.

 

אין לך מה לחשוש מליסינג. לא יותר מכל רכב פרטי אחר. חשוב לבדוק את כולם במקום שאתה מכיר/המלצה אישית (לא הסוכן/מוכר) ולהבין שהם מוכנים למכור גם את אמא, אבא, סבא וסבתא ולכן כבדהו וחשדהו.

 

בשטח העירוני שאתה הולך לנסוע גם רכב קטן יעשה את העבודה בסדר.

 

תסגר על כמה אופציות, ותבדוק בליסינג/פרטיים עד שתגיע אופציה טובה.

אל תרוץ לעסקה כי דרוש לך רכב. אני לא למדתי את זה על בשרי, אך הייתי קרוב מאוד אחרי שהקשבתי לחבר'ה פה קצת.

 

דבר אחרון - כל אחד יש לו מה להגיד. תשמע, אבל בסוף תלך להרגיש את הרכב ולבדוק אותו, תבדוק ירידת ערך וכמה הוא באמת נמכר ואחרי שתמצא רכב שמור שגם מוצא חן בעיניך תבצע עסקה.

 

בהצלחה. תעדכן.

פורסם
מיקרה חלשה ועם גיר רציף הידוע כבעייתי.

אגב, אם כבר פיאסטה, אז אולי שווה לחפש אחת עם מנוע 1.4, היא אמנם חלשה יותר, אבל יש לה גיר אוטומטי 4 הילוכים שלא ידוע כבעייתי.

 

קליאו 3 גם יכולה לבוא בחשבון, מנוע 1.6, אמנם לא יהיה חסכוני במיוחד בדלק, אבל רכב נוח, יסחוב טוב יחסית, והגיר אינו בעייתי, ובסך הכול הקליאו הזאת לא ידועה כמכונית בעייתית, בניגוד לסטיגמות שנוטים להדביק להן.

מ2013 זה אותה תיבה כמו של הספייס סטאר במיקרה

×
×
  • תוכן חדש...