Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אשמח לעזרתכם,

 

האוטו לא מניע (יונדאי I20 שנת 2013) רק במידה ואסובב את הסטרטר ואתן גז האוטו בסופו של דבר יניע.

 

במוסך נאמר לי שהבעיה היא בשמן שלא הוחלף הרבה זמן, האם הגיוני הדבר ?

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

בס"ד

 

ממה שאני יודע בעת סיבוב הסוויץ' יש הזרקת דלק לכיוון הבוכנות.

יכול להיות שמשום מה אצלך אין ורק לחיצה על הדוושה נותנת דלק לבוכנות.

וזה מקור הבעי'ה.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

החל מחצי סוויץ ועד הסטרטר כולל מתקיימת הזרקת דלק כך שהמצב שתיתכן הזרקה רק בלחיצה עצמה אין סיכוי.

לפותח השירשור תחליף מוסך...גם אם השמן לא הוחלף 5 שנים ויש שמן הרכב יניע. צריך לבדוק ברגע נסיון ההנעה שמיתקבל ניצוץ תקין למצתים ושהם תקינים ושזרימת הדלק תקינה בלחץ שלה.

האם לאחר שהרכב הניע עם גז ואתה עוזב את הגז הוא עובד תקין או מנסה להיכבות?

פורסם
החל מחצי סוויץ ועד הסטרטר כולל מתקיימת הזרקת דלק כך שהמצב שתיתכן הזרקה רק בלחיצה עצמה אין סיכוי.

 

לא נראה לי שזה נכון. לפי מה שאתה אומר, אם אני משאיר את הסוויץ במצב ON בלי להניע למשל שעה, כל הזמן הזה תהיה הוא הוא יזריק דלק? המנוע יוצף...

 

 

מה שקורה, משאבת דלק עובדת 2 שניות אחרי פתיחת סוויץ' כדי לבנות לחץ ומפסיקה אם לא מניעים.

 

פקודת הזרקה למזרקים נשלחת אחרי שהסטרטר האיץ את המנוע לסל"ד מסויים (נאמר 250 סל"ד).

 

 

פורסם
החל מחצי סוויץ ועד הסטרטר כולל מתקיימת הזרקת דלק כך שהמצב שתיתכן הזרקה רק בלחיצה עצמה אין סיכוי.

 

בס"ד

 

שלילי, ב-307 שלי (אני מניח שלעוד רכבים) מרגע סיבוב הסוויץ' ישנה הזרקת דלק לשני'ה אולי פחות, בטח ובטח לא עד ההנעה בפועל.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

במוסך נאמר לי שהבעיה היא בשמן שלא הוחלף הרבה זמן, האם הגיוני הדבר ?

אני רק אגיב על זה כי זה צרם לי.

אני מקווה שאתה מבצע טיפול כל שנה או 15K מה שמגיע קודם. טיפול זה לא המלצה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
אני רק אגיב על זה כי זה צרם לי.

אני מקווה שאתה מבצע טיפול כל שנה או 15K מה שמגיע קודם. טיפול זה לא המלצה.

 

 

 

לאחר שהאוטו הניע כיביתי את האוטו והנעתי רגיל בלי גז ונסעתי למוסך, במוסך כבר עשיתי טיפול 10K

וכמובן שאני עושה טיפולים האוטו נסה בדיוק 10K מהטיפול האחרון .

 

והוחלף המצבר מאחר והיה חלש.

פורסם
החל מחצי סוויץ ועד הסטרטר כולל מתקיימת הזרקת דלק כך שהמצב שתיתכן הזרקה רק בלחיצה עצמה אין סיכוי.

לפותח השירשור תחליף מוסך...גם אם השמן לא הוחלף 5 שנים ויש שמן הרכב יניע. צריך לבדוק ברגע נסיון ההנעה שמיתקבל ניצוץ תקין למצתים ושהם תקינים ושזרימת הדלק תקינה בלחץ שלה.

האם לאחר שהרכב הניע עם גז ואתה עוזב את הגז הוא עובד תקין או מנסה להיכבות?

 

 

 

האוטו הניע אפילו כיביתי והדלקתי ונסעתי למוסף

פורסם
לא נראה לי שזה נכון. לפי מה שאתה אומר, אם אני משאיר את הסוויץ במצב ON בלי להניע למשל שעה, כל הזמן הזה תהיה הוא הוא יזריק דלק? המנוע יוצף...

 

 

מה שקורה, משאבת דלק עובדת 2 שניות אחרי פתיחת סוויץ' כדי לבנות לחץ ומפסיקה אם לא מניעים.

 

פקודת הזרקה למזרקים נשלחת אחרי שהסטרטר האיץ את המנוע לסל"ד מסויים (נאמר 250 סל"ד).

 

נכון בוקי....לא הסברתי עצמי נכון. בחצי סוויץ היא רק בונה לחץ. בסטרטר עצמו היא כבר מזריקה.

×
×
  • תוכן חדש...