Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

שוב עלה הנושא של להחליף את הקיה ריו שיש לנו.

הפעם האטרקציה החדשה שהאישה רוצה, גיפון כמו כל הבנות.

לאחר בדיקת תקציב (130,000₪) עלו 3 אופציות אבל בדגמים מסויימים.

קיה ספורטג דגם GT מנוע 1600 טורבו שנת 2016

יונדאי טוסון דגם Open sky מנוע 2000 שנת 2016

פורד אדג׳ מנוע 2000 טורבו דגם אקובוסט שנת 2014/5

 

מבחינת שנה אני יודע שעדיף כמה שיותר חדש.

אנחנו זוג + 2 כיסאות ילדים.

הנסיעה הממוצעת השנתית 10,000-12,500

מבחינת אחזקה, טסט וביטוח יש מהעבודה

ההוצאות שיש עבורנו דלק וטיפולים.

 

משום מה יש חיבור לפורד אדג׳, מבחינת מראה חיצוני ופנימי. נראה ג'יפ אמיתי לעומת שני המועמדים האחרים שנראים כמו ״ג'יפ״.

לגבי הקיה קריאה באינטרנט מראה שיש בעיות עם הגיר בפקקים אבל יתרון במערכות בטיחות .

לגבי הטוסון, רכב שרואים בכל פינה לא יודע מה המצב של מערכות בטיחות.

בגלל שלפורד יש חיבור אבל יורדים בשנה קצת חוששים, הוא נראה מסיבי ויותר חזק במקרה של תאונה, מבחינת מערכות בטיחות לא יודע.

האם ללכת על האופציה של הפורד זה אטרקציה מסוכנת מבחינת אחזקה?

האם זה להכניס ראש בריא למיטה חולה?

מבחינת שמירת ערך נראה ששומר יפה מאוד.

לגבי צריכת דלק כולם סביב ה 10 לפי קריאה באינטרנט.

 

מה הכיוון הנכון?

לאחר בדיקה ביד 2 לא מצאתי עוד אופציות מעניינות.

לגבי שאר החברות בשוק, לא מתחברים אז אין טעם להציע.

 

תודה

פורסם

ספורטאז' עדיף מבחינת מערכות בטיחות שאין בטוסון, אבל קח בחשבון שיש מקרים שהגיר הרובוטי שלו מתחמם, הייתי מעדיף מנוע 2.0 במקום.

פורסם

ב-138000 אתה יכול לקנות ספורטאז' מנוע 2000 חדש מליסינג 0 קילומטר ככה שאין הצדקה לרכוש את הטוסון המשומש..

לגבי הקיה עם מנוע טורבו, אתה באמת זקוק למנוע חזק במיוחד? לא ציינת העדפות.

בכל מצב, אם מחשיבים מערכות בטיחות כעניין קריטי (ובצדק) אז הקיה עדיף על היונדאי.

לגבי הפורד, הוא מקטגוריה אחת מעל מבחינת מימדים. לא מכיר את הדגם. אבל סביר להניח שהאחזקה שלו (דלק בעיקר) תהיה יקרה יותר.

אני הייתי בוחר בספורטאז' 0 קילומטר 2018.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

מבין את הדילמה, אבל אין באמת דילמה.

הספורטאז' החדש גם קיבל פרופיל יותר קשוח שנותן לו מראה "ג'יפי" יותר וגם מערכות בטיחות של רכבים של 200 אלף. לגבי האדג', בתור אחד שהיה לו אחד, זה אוטו מאוד נוח אבל שמרגיש מגושם על הכביש, דלתות אחוריות שלא נפתחות בזווית מספיק רחבה וקצת יותר מדי רחב, בתחושה, לכביש הישראלי. לדעתי. הטוסון גם אחלה רכב, אבל מערכות הבטיחות הן לא המקוריות. ספורטאז' אחי. יהיה גם אחלה שוק כשתרצה למכור

פורסם

קודם כל האדג' בכלל לא מתחרה עם הטוסון והסופרטז' בכלל לא בביצועים או בצריכה ולא במכירות. שני האחרים כן נלחמים חזק זה בזה בשוק הישראלי ולדעתי כמו שאמרו עוד קודם הסופרטאז' לוקח אתה יכול בערך בתקציב הזה להביא רכב חדש לדעתי ולהתפנק עליו הוא מאוד מאוד נוח וכיפי נוסע כמו שצריך על הכביש והכי חשוב מאוד בטוח בגלל מערכות הבטיחות המתקדמות בו. אני תמיד אומר שעדיף לנסות לנסוע על שני הרכבים ואז להחליט אחרי שתרגיש את שניהם אבל לדעתי ספורטאז'

פורסם

הפורד הרגיש לי הכי איכותי, שקט, רך ומנוע שמזיז יפה מאוד ואפילו חזק לטעמי...הרכב

של אחותי ומדי פעם אני נוהג ונוסע בו. מאוד מרשים הרכב כרכב נוסעים ,רק הכפתורים

והעומס בחלקו הקדמי, אותי זה רק מבלבל.

הרכב אינו עושה 10 קמ לליטר ,אולי 7 או 7.7 קמ לליטר בנסיעה של 75 אחוז פקקים

והשאר אילון דרום חצי פקוק (10 קמ לכיוון). אבל שקט מאוד בנסיעה,מפנק מאוד ואיכותי מאוד , הייתי

אומר שלטעמי הוא קצת מעל אלה שרשמת.

ורק שקעים בכביש שהם יותר עמוקים מהרגיל מתקבלים אצלו בקול צורם ונשמע בתוך הרכב עצמו.

הוא הרבה מעל הממוצע ומרגיש לי לפחות יותר איכותי בכמה דרגות... למרות שגם דגם הGT של קיה

הרשים אותי מאוד וגם איתו הייתי שמח להתנייע ביום יום, גם הוא איכותי.

פורסם

לדעתי תסתכל גם כמה קמ"ז עשה כל רכב כי זה גם בתכלס מאוד חשוב, וגם מה יותר חשוב לכם הנאה מנהיגה שזה תקבלו מהפורד אדג' או שבטיחות שהספורטאז' נותנת. ביחס למחיר היא נותנת לך סה"כ את התמורה הכי טובה להשקעה לדעתי, אבל בכול זאת ממליץ לך לעשות נסיעות מבחן גם על האדג' וגם על הספורטאז'.

×
×
  • תוכן חדש...