Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש לבצע בירור עבור חייל. הוא מעונין במטען עבור ה- Galaxy S6 Edge שלו ושואל האם יש מטען בהספק גבוה יותר מהרגיל? הוא מדבר על 20 אלף מיליאמפר...? או שהוא טועה?

איזה מוצר מומלץ? היכן רוכשים?

לי אגב יש S6 וכתוב על המטען המקורי שלו 2.0A - מה זה אומר?

תודה לכל עזרה.

פורסם

20 אמפר זה זרם לדוד חשמל, לא למטען.

יש גבול למה שהסוללה יכולה להטעין ביח' זמן בלי להתחמם ולהינזק, אם המכשיר תומך QC (quickcharge( אז זו האופציה המהירה ביותר

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני חושב שפות"ש מתכוון לpowerbank,

יש כאלה של 20000mah

צר לי שאין לי מה לתרום לשרשיר, אני חסיד של שיומי אבל אני לא בטוח שהם מוכרים של 20000

פורסם (נערך)

סליחה שלא הייתי מספיק ברור:

אכן כן, אני מתכוון ל"מצבר" מלבני כזה, שממנו טוענים את הנייד. עם מה שיש לו עכשיו הוא מתמודד עם בעיות מהירות והגבלה לטעינה אחת "בלחץ" לטענתו.

יש פתרון עבורו?

 

כרגע יש לו מטען של 2,600...

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני רואה שכן יש של שיומי, אני קונה בד"כ מבנגגוד אבל שווה לבדוק גם בדיל אקסטרים וגירבסט:

 

https://m.banggood.com/Original-Xiaomi-20000mAh-Polymer-Power-Bank-2-Dual-USB-Output-with-Quick-Charge-3_0-p-1114740.html?rmmds=search

פורסם

שים לב! הסיבה שגלקסי נטען יותר מהר ממטען מקורי היא כיוון שהמקורי מטעין ב9V ולא ב5V! חוסר תשומת לב נפוצה עם גלקסי למיניהם. המקורי מוציא 5V 2A ו9V 1.67A. גם אם תחבר את הגלקסי למטען 4A כמו המטען המהיר של הוואן פלוס הוא לא יטעין מהר. עליך לקנות מטען שמוציא 9V 2A אם אתה רוצה להטעין בקצב מהיר.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
שים לב! הסיבה שגלקסי נטען יותר מהר ממטען מקורי היא כיוון שהמקורי מטעין ב9V ולא ב5V! חוסר תשומת לב נפוצה עם גלקסי למיניהם. המקורי מוציא 5V 2A ו9V 1.67A. גם אם תחבר את הגלקסי למטען 4A כמו המטען המהיר של הוואן פלוס הוא לא יטעין מהר. עליך לקנות מטען שמוציא 9V 2A אם אתה רוצה להטעין בקצב מהיר.

 

תודה.

אני חושב שאתה מדבר על המטען ה"אישי" שמגיע עם המכשיר. מטען קיר.

אני מחפש עבורו מטען נייד שממנו טוענים את המכשיר. הבעיה שלו כאמור היא לא רק מהירות ההטענה, אלא שזה מספיק לו לפעם אחת בלבד.

פורסם

תקנה בוסטר התנעה לרכב סיני, לכולם יש גם יציאות usb להטענה והם משמעותית גדולים יותר מהפאואר בנק המצוי

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
תקנה בוסטר התנעה לרכב סיני, לכולם יש גם יציאות usb להטענה והם משמעותית גדולים יותר מהפאואר בנק המצוי

 

אשמח אם תפנק אותי בקישור, וזאת רק לשם ההמחשה.

לא כל כך מבין למה אתה מתכוון כי אני לא מומחה בתחום.

תודה מראש.

פורסם
תודה.

אני חושב שאתה מדבר על המטען ה"אישי" שמגיע עם המכשיר. מטען קיר.

אני מחפש עבורו מטען נייד שממנו טוענים את המכשיר. הבעיה שלו כאמור היא לא רק מהירות ההטענה, אלא שזה מספיק לו לפעם אחת בלבד.

פה כבר אין התחכמויות, הכל עניין של קיבולת.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...