Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Cebu וBoracay מדהימים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אשמח לשמוע חוויות על מועדונים ספציפים.. ואיזורים ספציפים.

כרגע אני חושב על איזור coron bay ומברר על כמה מועדונים שם.

יש המלצות לאיזורים טובים יותר?

יום טוב גם לך

פורסם

זה היה לפני ארבע שנים, לצערי לא זוכר את המועדונים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

בזמנו עשיתי קורס באי המדהים cebu בחוף שנקרא

Panagsama Beach . לפיליפינים הגעתי מיפן ומייד ביררתי על

קורס צלילה במרכז מידע תיירים של מנילה, הישראלי בד''כ נוסעים לבורקאי

ואני החלטתי דוקא ל cebu. נדרשת טיסה ממנילה בת שעתיים+אוטובוס וריקשה,

לא קל להגיע אבל שווה כל רגע.

חבר שלי הוא צוללן מקצועי ממש חזר משם לא מזמן אם תרצה אשאל אותו כי הוא היה בכמה

אתרי צלילה, אתה מעוניין בצלילות כיף או לימוד?

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
בזמנו עשיתי קורס באי המדהים cebu בחוף שנקרא

Panagsama Beach . לפיליפינים הגעתי מיפן ומייד ביררתי על

קורס צלילה במרכז מידע תיירים של מנילה, הישראלי בד''כ נוסעים לבורקאי

ואני החלטתי דוקא ל cebu. נדרשת טיסה ממנילה בת שעתיים+אוטובוס וריקשה,

לא קל להגיע אבל שווה כל רגע.

חבר שלי הוא צוללן מקצועי ממש חזר משם לא מזמן אם תרצה אשאל אותו כי הוא היה בכמה

אתרי צלילה, אתה מעוניין בצלילות כיף או לימוד?

קורס צלילה כבר עשיתי, אני מעוניין בצלילות חוויתיות.. ספינות טרופות, דגים מיוחדים, שוניות מרהיבות, מקומות יחודיים.

אשמח לשמוע מה חבר שלך חושב

יום טוב גם לך

פורסם
קורס צלילה כבר עשיתי, אני מעוניין בצלילות חוויתיות.. ספינות טרופות, דגים מיוחדים, שוניות מרהיבות, מקומות יחודיים.

אשמח לשמוע מה חבר שלך חושב

לצערנו או לשמחתנו רוב המידע הזמין היום נמצא בקבוצות בפייסבוק.

כנס לאחת הקבוצות שהעליתי בתמונה המצורפת ויעזרו לך שם המון המון.

עזרו לי לתכנן טיול שלם בפיליפינים של חודש כולל חישוב עלויות רק מהחיפוש של פוסטים היסטוריים.

בגדול ממה ששמעתי כשהייתי שם לפני חודש (אני לא צולל): בקורון יש ספינות טרופות. יש מקומות מדהימים בדרום האי סבו (איזור מואל בואל) ויש כמה מועדונים של ישראלים שם.

באי בוהול יצא לי לצאת לטור עם כמה צוללים דרך מועדון שנקרא Alona Beach divers club, סיפרו שהיה מדהים, מועדון של 2 ספרדים.

בגדול בכל מקום כמעט יש מועדוני צלילה ומלא דברים מדהימים לראות. SmartSelectImage_2017-12-30-11-46-45.jpg

 

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

פורסם

אם אתה צריך לבחור מקום אחד, אז קורון ללא ספק.

מלבד ספינות המלחמה הטרופות, יש גם את אגם ברקודה עם שילוב של מים מתוקים ומלוחים ואת מערת הקתדרלה. ועוד מקומות עם "סתם" מים צלולים יותר ממים מינרלים ודגה עשירה ומרהיבה, וכל זה בסביבה נהדרת עם מצוקים ונוף מדהים.

גילוי נאות, צללתי שם לפני 20 שנה. מקווה שכלום לא השתנה.

פורסם
אם אתה צריך לבחור מקום אחד, אז קורון ללא ספק.

מלבד ספינות המלחמה הטרופות, יש גם את אגם ברקודה עם שילוב של מים מתוקים ומלוחים ואת מערת הקתדרלה. ועוד מקומות עם "סתם" מים צלולים יותר ממים מינרלים ודגה עשירה ומרהיבה, וכל זה בסביבה נהדרת עם מצוקים ונוף מדהים.

גילוי נאות, צללתי שם לפני 20 שנה. מקווה שכלום לא השתנה.

זה מה ש*עדיין* יפה בפיליפינים, הרבה דברים נשארו שם כמו לפני 20 שנה.

 

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...