Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיה ישראל משיקה את מתיחת הפנים של הסורנטו, כאשר החדשות המעניינות ביותר הן הצטרפותן למפרט של מערכות בטיחות אקטיביות ומנוע 3.5 ליטר. כל הפרטים בידיעה.

 

קיה-סורנטו-BS-1.jpgקיה-סורנטו-FS-2.jpgקיה-סורנטו-I-2.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מעניין מתי כלמוביל יחשבו להחליף את המובילאיי בטוסון והסנטה פה במערכות מקוריות.

כי בנתיים זה היתרון העצום של קיה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

רכב משפחתי מהטובים שנהגתי בהם (בגרמניה), גרסת ה 2.2 דיזל פשוט מצוינת.

ללא ספק עומד באופציה לבחירה במידה והייתי עם משפחה מרובת ילדים. המושבים נוחים מאוד, התוספות מצויינות, המנוע סוחב בצורה טובה (אם כי לא מדביקת גב, לא ניסיתי מצב ספורט).

הדבר היחיד ששנאתי זה מערכת הבלימה האוטונומית אבל אני שונא את זה בכל רכב קיים, מה שכן היא עושה את העבודה שלה טוב.

Opel Adam S 2017

פורסם

מושלם בכל פרמטר, משדר יוקרה ומראה למתחרים את הרמה הגבוהה שהגיע אליה האחיין הקוריאני, גם באבזור וגם בטכנולוגיה.

הפרונט מזכיר לי קצת את הSUV'S של פיג'ו, והפנסים האחוריים עוד נשארו בעיצוב מהעשור הקודם של קיה משום מה.

איפה גיר ידני למנוע דיזל איפה...

פורסם
אם יגיע גיר ידני אתה תקנה את הרכב? לא רואה לקוח בודד אפילו אחד שיקנה רכב בסגמנט הזה בגרסה ידנית.

כן, בתור יד רביעית אולי ;)

פורסם
מעניין מתי כלמוביל יחשבו להחליף את המובילאיי בטוסון והסנטה פה במערכות מקוריות.

כי בנתיים זה היתרון העצום של קיה.

שמואל חרל"פ - הבעלים של כלמוביל - מושקע חזק במובילאיי.

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001003178

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...