Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפים ופורמט מומלץ לקורות חיים בארץ (לתעשיה)- בעברית או אנגלית?


Pika007
שימו לב! השרשור הזה בן 2439 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה בכותרת, ראיתי בלא מעט דיונים שיש פה אנשים שעבדו תקופות מסוימות כמגייסים/מראיינים של מספיק חברות מכובדות בשוק. אני מדבר בעיקר על חברות תעשיה/הייטק (אלביט, רפאל, אינטל וכדומה)

האם רצוי לשלוח קורות חיים בעברית או באנגלית? יש דברים מסוימים שכדאי לשים אליהם לב?

 

אני מודע לזה שבשלבים של לקראת סיום אוניברסיטה/בוגר טרי, קורות החיים פחות משנים אלא אם יש שם ניסיון עבודה משמעותי- ומה שמשנה זה גיליון הציונים. אבל ארצה להתמקד גם בשלבים שאחרי זה.

אשמח לכל טיפ או הכוונה בנושא, תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו פה כמה שרשורים בנושא, בכל מקרה - הנה כמה נקודות.

 

- תמיד שיהיה איתך קובץ באנגלית וקובץ בעברית.

-- חברה גלובלית ופרסום המשרה באנגלית -> שלח באנגלית, פרסום משרה בעברית -> שלח בעברית וכו'

 

- לא, לא ועוד פעם לא יותר מעמוד אחד (כמובן שבמקרה שלך בצירוף קורות החיים ישלח גיליון ציונים וזה לא נכלל ב"מספר העמודים").

 

- רק במידה ועבדת במשהו רלוונטי למשרה ו\או לתחום שלך ציין זאת בקורות החיים. את אף אחד לא מעניין שהיית מוכר גלידה בשנה שנייה באוניברסיטה גם אם פינקת ב scoops.

 

- כדי להוסיף "בשר" לקורות חיים של בוגר טרי - הייתי מציין פרוייקט גמר משמעותי במידה וקיים (למשל מערכת מידע שעובדת אצל לקוח מסוים וכו'). אפשר לציין גם ציונים בקורסים חשובים (שוב, יש גליון ציונים אבל זה כדי להוסיף בשר). בעתיד כשהנסיון התעסוקתי שלך יצטבר תוכל להוריד את הנפח של ההשכלה בקורות החיים ולהשאיר רק שורה של מה למדת ואיפה.

 

- EXTRA, פרוייקטים שעשית בזמן הפנוי (נפוץ במיוחד בתחום התוכנה), טוב מאוד אם יש - להוסיף ולהדגיש בסוף את הנושאים הטכניים בהם צברת ניסיון בכל פרוייקט. לדוגמא: Good hands on with C#, ADO.net.

 

- שוב, בשלבים שאחרי זה יהיה לך כבר מספיק לפרט על הניסיון המקצועי, כרגע גם ככה מה ש"קובע" זה גליון הציונים ופרוייקטים עצמיים אם היו כאלו.

 

- שירות צבאי, משמעותי\קרבי - ציין במשפט מה עשית (אלא אם כן אתה בוגר יחידות תוכנה - במקרה כזה אתה לא צריך קורות חיים, מספיק לרשום "בוגר ממר"ם" :lol:). היית מש"ק ממטרות בבית הספר למדסניקיות והשקמיסט דיגם אותך בקוקילידה on the house כל יום לפני האוטובוס הביתה - תרשום "שירות צבאי מלא" או אל תרשום בכלל. פרופיל 21 נפשי בגלל שכל החיים ישבת מול המחשב וכתבת ב COBOL - ראה סעיף ממר"ם.

 

- יש לך לינקדאין עם המלצות ? stackoverflow גבוה ? git עם פרוייקטים ? ציין בקורות החיים בצורה יפה (למשל ב header מסודר) ופנק בלינקים - לא עולה כסף, מי שרוצה ילחץ מי שלא לא. (שוב, רלוונטי יותר לתחום התוכנה).

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה אלון- אציין עבור המגיבים הבאים שלא מדובר בתחום התוכנה. אשפץ בהתאם.

יש טעם להוסיף סעיף "כישורים נוספים" במידה והם רלוונטיים? כגון תיב"מ בתוכנות רלוונטיות לתעשיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...