Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיקום הרגל הימנית בעת שימוש ב-Cruise control


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש הרבה בקרוז קונטרול וקראתי כאן דברים לא כל כך מדוייקים מבחינה טכנית ובטיחותית, לפחות כלפי הרכב שלי.

 

1. נגיעה בבלמים אכן משחררת את הקרוז אבל לא מפעילים אותה "סתם" כדי לבטל את הקרוז אלא באמת כי צריך להאט קצת ואז המערכת פשוט מפסיקה במקביל לבלימה באופן אוטומטי, לא הבנתי איפה בדיוק הבעיה בזה שנדלק אור הבלימה? כשאתה צריך להאט אתה או בולם או מנמיך מהירות, איפה פה הבעיה.

2. אין צורך לגעת בבלימה בשביל לנתק את הקרוז קונטרול לצורך האצה, אם אני אלחץ על הדוושה בזמן שהקרוז קונטרול פעיל הרכב יגיב מיד ויצבור יותר מהירות וברגע שאוריד את הרגל מהדוושה הוא יחזור לבד למהירות ששמתי לקרוז.

3. מבחינה בטיחותית הרעיון של מגביל מהירות הוא דבר הרבה פחות בטיחותי לטעמי משום שהוא מסוכן, במקרה של ניסיון לחמוק מתאונה ע"י העלאת מהירות כגון עקיפת רכב שבלם פתאום, או אירועים אחרים שונים הרכב פשוט לא יוכל לעבור את המהירות שקבעתם לו וברגעים כאלה של שניות זה יכול להיות ענין של חיים ומוות.

4. לגבי מיקום הרגל - לדעתי זה ענין של המון שיקול דעת ותנאי דרך כמו ב90% מההחלטות בכביש. יש כבישים שמתאימים לשים רגל אפיל בצד, ויש כבישים שלא כי הם דורשים עירנות מאוד גבוה או שהתנועה בהם יותר צפופה והזזת הרגל היא עוד שניה יקרה.

5. לא הייתי מזלזל בהזזת הרגל עצמה, שניה בכביש זה המון המון.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...