Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני רוצה לקנות רכב משפחתי בתקציב של 35K-40K

שאלה עקרונית מה עדיף דגם יפני שנתון יותר ישן או קוריאני חדש יותר?

דגמים שחשבתי עליהם:

מאזדה 3/טויוטה קורולה שנתון 2009

יונדאי i25(?)/קיה פורטה 2011

 

תודה לעונים

פורסם

אני לא הייתי כזה נחרץ לטובת היפנים. תלוי בצרכים / דרישות שלך, ותלוי גם מה תעלה בחכתך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לגבי הצרכים שלי הייתי מדרג בסדר יורד (=סעיף 1 הכי חשוב לי וכן הלאה..):

1. נוחות בפנים

2. בטיחות

3. אמינות

4. צריכת דלק

5. ביצועים

 

למחיר לא התייחסתי מכיוון שבאותו תקציב אני רוצה את הרכב הטוב ביותר (לפי הפרמטרים האחרים)

zvit - בעצם מה שאתה אומר שכדאי כל אחד מהדגמים האלה וכל מקרה לגופו? כלומר כל הדגמים טובים ולקנות את הרכב במצב הטוב ביותר מבחינת קילומטרז', יד, טיפולים?

פורסם

קורולה לפחות לטעמי רכב משעמם.

אם כבר יפני,משהו עם פלפל כמו מאזדה 3 ספיריט (יכולות להיכנס שלך 2008/9 בתקציב).

אם קוריאני,הייתי הולך דווקא על I30/I30CW הגדולות יותר ולא על ה I25 הצפופה יותר.

גודל תא המטען משחק תפקיד משמעותי ולI30 CW יש את תא המטען הגדול מבין 3 האופציות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

פות"ש הציב את הביצועים בסעיף 5.

לכן כפי הנראה "שעמום" של הקורולה אם קיים לא יפריע לו.

כדאי להתמקד במה שחשוב לו.

את i25 הייתי פוסל על סעיף נוחות.

פורסם

zvit - בעצם מה שאתה אומר שכדאי כל אחד מהדגמים האלה וכל מקרה לגופו? כלומר כל הדגמים טובים ולקנות את הרכב במצב הטוב ביותר מבחינת קילומטרז', יד, טיפולים?

 

אכן.

 

לגבי הנוחות - לדעתי זה סובייקטיבי, ואתה צריך לעשות סיבוב בכל אחת כדי להחליט אם נוח לך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמו שנאמר הi25 לא קשורה לרכבים שאתה רוצה.

אבל לא הייתי בוחר דווקא ביפני, הקוריאניות מכוניות טובות מאוד, פורטה יכולה להיות בחירה מאוד מוצלחת בתקציב שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אז i30 אפשרות טובה עבורי? להבנתי שנת 2011 יכול להיות בתקציב

יכולה להיות אופציה מצויינת אם תמצא אחת שמורה ולא שבורה/חבוטה עם ק"מ של השכרה /מונית.

שלי שבסמלון נקנתה מליסינג ועוד לא הגיעה ל 100,000 (הרכב 2009)- צריךצ לחפש רכב שמור ולא להתפתות לכאלו שמוכרים בהרבה מתחת למחירון כי שם המוקשים.

לדוגמה- בדיקה מזעזעת שהועלתה חבר פורום- יוצאת ליסינג 2011 עם 130,000 ק"מ,כמעט והתפתה ל"מחיר המציאה" והדעות שנכתבו כאן הצילו אותו מרכב שאי אפשר לדעת כמה היה עולה לו במוסכים אחרי ה"פינוק" של המחיר הזול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
כמו שנאמר הi25 לא קשורה לרכבים שאתה רוצה.

אבל לא הייתי בוחר דווקא ביפני, הקוריאניות מכוניות טובות מאוד, פורטה יכולה להיות בחירה מאוד מוצלחת בתקציב שלך.

 

 

ומה לגבי יונדאי i35? מישהו יכול להסביר את ההבדל ברמה עקרונית בין i25/30/35?

פורסם
לפי דעתי יפני. תרד שנתיים ותקנה רכב נורמאלי (קורולה).

 

למה הקורולה תהיה עדיפה על פורטה? למה לרכוש רכב ישן יותר?(במידה ושתיהם במצב דומה ביחס למודל) - נהגתי על קורולה 2009 ונהגתי על פורטה 2011 - אין שום דבר שהקורולה "נורמלית" יותר מהפורטה(אם אני לא טועה לפורטה גיר מתקדם יותר עם 6 הילוכים שיהיה עדיף), אבל מה יש לקורולה? לוגו של טויוטה, ואני לא רואה שום סיבה לשלם על מותגים במיוחד במצב כזה שהם לא נותנים שום ערך מוסף.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...